Stel je persoonlijke vraag #24

Ik vond het eerst echt niet zo’n probleem, verf m’n haar al een tijdje maar zag dit juist als mooi moment om dat lekker uit te laten groeien en die paar grijze haren te omarmen. En lekker m’n haar weer eens laten groeien.

Fucking wishful thinking want ik heb dus echt best veel grijze haren en links vlak boven m’n oor een hele grijze pluk? En verder weet ik niet of t komt door medicatie, een medische behandeling die ik heb gehad deze periode of wat dan ook maar had een tijd veel haaruitval en allemaal afgebroken haren. Ziet er super armoedig uit en schaam me er echt een beetje voor bijna?

TLDR; ik lig in m’n slaapzak bij de kapper voor de deur.

3 likes

Hé wat lief :blush:!

1 like

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Hee wat lief, ja dat idee heb ik ook :relaxed:

Ja en er wordt hier maar een fractie van de forummers wel genoemd! Dus je bent echt niet 1 van de weinige die niet genoemd wordt.

Ik wil ook mensen taggen, maar ben bang dat ik dan leuke mensen vergeet, dus sla maar over :sweat_smile:

5 likes

Wat gezellig wakker worden met al deze lieve berichten aan elkaar :blush:

5 likes

:heart:

Ik vind het jammer dat de animal crossing discord een beetje dood is want het was zo gezellig in het begin. :pleading_face:

9 likes

Misschien kun je tot we weer naar de kapper mogen tutorials van leuke haarstijlen uitproberen. Op youtube staan heel veel filmpjes van mooiere staarten, of halfopgestoken haar. Als ik zoiets doe voel ik me altijd wel fancy.

Zodra ze open zijn maak ik wel direct een afspraak, maar niet voor dat moment. Ik ga 14 mei trouwen en moet vlak daarvoor echt nog even, maar heb nu geen haast ofzo. Mn haar groeit gelukkig altijd wel prima uit, geen lelijke balk.

1 like

Zouden jullie het gezicht van een bekend merk willen zijn?
Zoals bijvoorbeeld die man van de Appie een paar jaar geleden

• Ja
  • Misschien
  • Nee
  • Ligt eraan hoeveel ik krijg
  • Ligt eraan welk merk

0 stemmers

Ik ook, maar ik werk er zelf aan mee door al maanden mijn Switch niet aan te raken :upside_down_face:

2 likes

Vgm is het zo dat als je aan een bepaalde supermarktketen verbonden bent dat je ook alleen daar boodschappen mag doen. Ik zou jumbo of ah nog wel aankunnen maar aldi of lidl niet :grimacing:

Als dat bij apple ook zo is (dat je alleen met apple gezien mag worden) zou ik het niet doen, kan daar niet mee overweg.

1 like

Op mijn oude werk huurden wij altijd modellen in voor verpakkingen etc. Als dat niet lukte dan vroegen we collega’s en als je hoofd er herkenbaar op stond kreeg je €50 Er was een spoed klus en dus te laat voor een model. Collega van mij wilde wel, fotos gemaakt, verpakking gemaakt, klant goed gekeurd, productie gestart en hup collega lag in de winkel en was €50 rijker.

Blijkbaar deed dat product het zo goed want er werd een paar miljoen stuks bij besteld én de klant had de fotos op gevraagd (wist die collega niet). Dus die hing ineens weken lang mega groot in winkels op posters en in de schappen op de verpakking :joy::joy::joy: en dat voor €50 :joy::joy:

24 likes

Wow! Mag hopen dat die collega wel een bonus later kreeg?

Ik zou 19 dec een afspraak hebben, dus zodra ze open zijn ga ik alsnog.
Ik hoop vooral dat mijn kapper het redt, want ze hebben een doneeractie gestart :sob:

1 like

Ja omdat het ineens zo groot werd heeft ze €200 er bij gehad (alsnog niet veel maar beter dan €50)

3 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

@NInja Ja, jammer he! Maar Animal Crossing zelf is ook een beetje dood denk ik. Althans ik speel nog nauwelijks. Toevallig deze week opgestart vanwege het event.

2 likes

Oh nee wat erg voor ze! Hopelijk mogen “we” snel open en redden ze het wel.

Ik weetniet hoe ik het anders goed moet verwoorden, maar ‘pimp’ jij wel eens je diepvriespizza op? Bijv. Door er wat extra kaas of ui, tomaten etc. Bij op te gooien?

• Nee nooit
  • Ja soms
  • Zelden
  • Ja regelmatig

0 stemmers

Waarom veranderen stemmen altijd zo snel! Zo kan ik geen eerlijk beeld vormen.