Dat klopt, maar daar geloof ik niet altijd in. Het zou het best zijn als iedereen dan 1 keer kan stemmen, en daarna niet meer. Het is maar een forum.
Wat boeit het dan dat mensen van gedachten veranderen of per ongeluk verkeerd stemmen
Het boeit niet.
Een keer kwam een vriend bij ons eten en toen had ik een pizza super lekker gemaakt met extra groente, kaas, etc.
Zegt hij: âVolgende keer hoef je er geen groente op te doen hoor, vind ik niet zo lekker.â
Nou oke dan : (
Huh het gaat om een pizza. Niet om zaken waarbij mensen eerst iets eerlijks hebben kunnen opbiechten en dan opeens denken van shit ik geef nu te veel informatie weg en dan hun stem veranderen.
Pizza is life
Ik vind dat hoe mensen omgaan met hun pizza wel iets zeggen over het diepste donkerste deel van hun psyche.
Ik dacht: nee nooit en stemde. Toen dacht ik: ik pleur er nog wel eens wat rucola op, dus stem veranderd.
Hahaha ja Jezus ik neem dit toch ook niet serieus.
Zijn er dingen in huis waar jij slordiger in geworden bent tijdens de lockdown? En ben wel benieuwd waarin eigenlijk! Zelf ben ik veel lakser geworden met mn kleding opruimen en in de kasten doen. Sommige kledingstukken liggen al weken, al niet maanden op de kast, omdat ik te lui ben ze in de kast te leggen.
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Mijn kamer is wel opgeruimder denk ik op het eerste gezicht, of dat probeer ik zo te houden, maar je moet absoluut geen kastdeurtjes opentrekken, ik weet niet wanneer ik voor het laatst netjes kleding heb opgevouwen.
Ik ruim juist wat meer op omdat ik er meer tijd voor heb en de hele tijd tegen de troep aan zit te kijken.
Betekent niet dat het nu netjes is hier in huis, maar wel netter
De Dr Oetker Ristorante salami, mozzarella, pesto is extra lekker als je de tex mex geraspte kaas van de AH erop doet
Ik verdwijn langzaam in een vuilnisbelt.
"volgende keer hoef jij hier niet meer te komen eten hoor, vind ik niet zo gezelligâ
De keuken is een constante tering zooi, we werken met zân tweeĂ«n thuis. Ontbijten, lunchen en snacken⊠niet bij te houden.
Hoe lang woon jij al op jezelf? Studentenhuis telt ook. Als je even terug bij je ouders bent geweest ook goed.
- Ik woon nog thuis
- Ik woon weer thuis na op mezelf te hebben gewoond
- < 1 jaar
- 1-2 jaar
- 3-4 jaar
- 5-7 jaar
- 8-10 jaar
- 11-15 jaar
- 16-20 jaar
- meer dan 20 jaar
0 stemmers
Ik fantaseer soms over een marketingafdeling die hier meer probeert meer te weten te komen over de doelgroep. Dan is dit topic echt perfect
Vind ik wel tellen hoor! Maar mag je natuurlijk zelf invullen.
Waarvan ook nog eens 10 jaar op praktisch dezelfde plek hahah! Studentenhuis (waar ik intern ook wel eens verhuisd ben) grenst aan mijn appartement nu, echt super toevallig. Ik ben inmiddels op het stadium dat ik soms voorzichtig wat naar koophuizen aan het kijken ben en zag in de straat iets leuks staan, maar dat kan echt niet, dan kom ik hier nooit meer weg