Hoop zo dat er niet weer een berichtje om te verplaatsen komt🥺
Ja en als mensen dan terugkomen voor events vallen ze allemaal tegen We moeten maar een nieuw spel zoeken met zijn alle
Ik heb drie jaar op kamers gewoond maar woon inmiddels alweer 3,5 jaar weer bij mijn ouders. Ik ben nog tijdens mijn studententijd weer thuis gaan wonen, en heb nu niet echt een reden om weer uit huis te gaan. Ik zit hier nog wel even goed.
Het was hier een huishouden van Jan Steen, het is hier nog steeds een huishouden van Jan Steen
Ben allang blij dat we geen herhaling kregen van dat stuiterende konijn .
Kun je goed Googlen?
- Ja er is niks wat ik niet vind
- Nee
- Ik Google nooit
0 stemmers
En (ik doe even een @anon42392789 , queen van de bruggetjes), kun je goed goochelen?
- Ik kan helemaal niks
- Een beetje
- Ja ik ben Hans Kazan
0 stemmers
Door het thuiswerken is mijn huis meer opgeruimd dan ooit haha. M’n huis is niet zo groot, dus ik zit al snel tegen de afwas of rommel te kijken. Dus ik hou het nu heel netjes
Ik zou zo graag willen weten hoe je iemand kan zagen en diegene toch weer heel uit zo’n kist stapt. Ik ga googelen 🥸
Van wie zijn die voeten in plaatje C??
Kunststof voeten die aan de doos zitten maybe?
Meestal wiebelen die tijdens/na het zagen ook nog… Misschien neppe die ze dan als ze erin gaan liggen eruit duwen ipv hun eigen voeten door het gat?
Haha wow inderdaad, alle data die je hier kunt verzamelen
Ja denk het!
haha dit doet me denken aan dat tv programma Goochelaars Ontmaskerd.
Hahha dat was zo duister!! Enge mensen en enge sfeer
Hahaha ja als ik naar die plaatjes kijk denk ik echt comfortabel is het niet om de assistent van een goochelaar te zijn
Zeker als je de tweede assistent bent en dit soort capriolen moet uithalen
- Ja, dat doe ik altijd
- Nee, dat doe ik nooit
- Nee, maar zou ik eigenlijk wel mee moeten beginnen
0 stemmers
Ik was vorige week bij de tandarts en ik kreeg flink op mijn kop omdat ik dat nooit doe. Want ik heb schijnbaar gaatjes Maar ik heb dat ook nooit gedaan. Vroeger ook niet.
1x per week wel