Ja klopt hoor, ik doelde er meer op dat ik qua contact leggen niet minder snel leuke mensen ontmoet als ik met ze op de kamer slaap. Ik erger me dan meestal aan ze en hoef ze niet overdag weer te zien
Ja, het was niet het advies van mijn tandarts moet ik zeggen, maar van haar assistente. Zij maakte fotos om te kijken hoe mijn verstandskiezen in mn kaak lagen. Ik vroeg iets over de foto, naja dat was allemaal prima. En toen begon ze wel over flossen, en kwam aan met dat advies. Zij deed ook dat bitje wat je in moet doen om foto’s te maken verkeerd om. Super pijnlijk.
De laatste keer in een hostel zat ik op een gemengde kamer met leden van m’n vereniging.
Het begon ermee dat iedereen zich netjes in de badkamer aan- en uitkleedde, zodat het andere geslacht niks zou zien.
Drie dagen later paradeerde iedereen te pas en te onpas naakt door de kamer en deelden we met 3 mensen de badkamer, waarbij één vriendin zat te plassen, één vriend aan het douchen was en ik m’n make-up eraf haalde.
Ja mooie pre corona tijden.
In een gemengde kamer met onbekenden zou ik me wel netjes in de badkamer omkleden. Klinkt echt als een onprettige ervaring @Hufflepunk
Ben wel een keer bedreigd met een mes midden in de nacht in SF maar verder helemaal top en zou het zo weet doen
Zorgt ook wel voor leuke verhalen lol
Haha ook begrijpelijk.
@Hufflepunk dat klinkt echt heel naar Ik slaap ook liever in een vrouwenkamer (maar vind het anders ook niet heel erg) omdat je dan in mijn ervaring gewoon veeeeel minder kans hebt op een kamergenoot met stinkvoeten die snurkt
wat er bij jou gebeurd is is gewoon heel ongepast en ongemakkelijk
Hoe groter de kamer hoe beter vind ik. In een driepersoonskamer moet je je eigenlijk voorstellen enzo maar in een kamer met 18 man is iedereen met zichzelf bezig
Als ik alleen reis vind ik een hostel helemaal prima. Ik kijk wel van tevoren naar de beoordelingen en foto’s. Ik wil niet een party hostel zitten maar wel gewoon gezellig en schoon. Misschien gek, maar ik heb betere ervaringen in gemengde kamers. Die zijn vaak veel netter en de mensen een stuk relaxter. Essentieel zijn trouwens wel m’n oordoppen en soms maak ik nog een gordijntje. Grotere kamers vind ik vaak fijner, dan is er veel meer ruimte dan in van die 4 persoons kamers. Maar 18 man hoeft ook weer niet.
Met een vriendin slaap ik ook vaak in een hostel, maar dan overwegen we wel een privé kamer of andere accommodatie. Meest wisselen we af.
Zou jij iets aan je gebit willen veranderen?
- Nee ik ben tevreden
- Ja namelijk:
- Ik ben niet tevreden maar wil er niets iets aan veranderen
0 stemmers
Mn voortanden zijn een stukje langer dan de rest, dus ik heb een beetje een konijnenbekkie. Als het super makkelijk te veranderen zou zijn, zou ik het wel doen, maar heeft echt geen prioriteit ofzo
Ik mis 2 kiezen en die wil ik eigenlijk op den duur wel weer terug hebben met een implantaat (naja 2 stuks dus), even 3000 euro sparen haha.
Ik slaap sws niet goed als ik niet thuis ben. En in een hostel zou ik nog geen 1 sec tot rust komen.
Oh maar heel veel mensen missen toch kiezen? Of heb je er last van? Ik moest dacht ik 3 kiezen trekken voordat mn beugel werd geplaatst maar ik heb nooit gemerkt dat ik kiezen mis.
Geen idee, ben soms bang dat ik 1 van de weinige personen ben met 2 gaten in zijn of haar gebit haha. Het maakt me ook de laatste tijd best onzeker. Kan er ook wel alles mee hoor dus niet veel haast maar ik ga wel langzaam sparen denk ik zodat ik het ooit keertje kan laten doen.
Heb je die kiezen op latere leeftijd laten trekken? Bij mij deden ze dat om ruimte te maken, dus ik heb geen gat. Anders snap ik wel dat het rot kan zijn maar wie ziet nou echt je kiezen?
Ja paar jaar geleden is dat gedaan. Ja niemand ziet het haha, behalve mijn vriend misschien als ik op sommige momenten mijn mond open doe haha maar ja. Ben ook gewoon bang dat mijn ondergebit helemaal scheef gaat groeien (ik Google teveel, tandarts was daar vandaag ook chaggy over want moet hun meer vertrouwen).
Moet wel eens denken aan die mensen die aan het einde van een avond bier drinken in een hostel 9/11 wappies bleken te zijn. Hoe leven die mensen nu?
Ik ben wel benieuwd of de mensen die zeggen dat ze tevreden zijn al iets hebben veranderd, met andere woorden of ze een beugel hebben gehad. Tamelijk ingrijpende en (ik vind verbazingwekkend) genormaliseerde verandering.
Ja ik heb een beugel gehad en ik had een onderbeet (beetje)
Bijna al mn vrienden/vriendinnen die ik nog ken vanaf 12 jaar hebben allemaal een beugel gehad. Echt allerlei soorten, slotjes, een nachtbeugel, 1tje die je gehemelte uit elkaar trok?! 1 vriendin had een beugel wat aan haar nek was vastgemaakt, een blok beugel. Nu hebben we allemaal rechte tanden. En ik ben blij dat ik rechte tanden heb maar als je erover nadenkt? Het is bijvoorbeeld ook nooit aan mij gevraagd wat ik wilde. Het was gewoon een soort routine? De hele klas zal vol beugelbekken.
Mijn ondertanden staan super scheef maar gelukkig zie je die bijna niet als ik praat.