Stel je persoonlijke vraag #24

Mijn planten webshop ben ik in april vorig jaar als hobby begonnen tijdens corona. Ja, en sporten. Maar dat noem ik geen hobby want dat haat ik.

8 likes

Als collega van mensen met schoolgaande kinderen ben ik heel blij. Zowel voor wat minder stress bij collega’s als minder irritatie bij mij als ik weer naar jengelende kinderen moet luisteren.

6 likes

Dit deden we vaak op kinderfeestjes.

1 like

Welke emotie roept :wink: bij je op

    • degene die die smiley gebruikt komt over als een gigantische betweter
    • hij komt vriendelijk over
    • ik gebruik deze zelf ook
    • ik gebruik deze zelf niet

0 stemmers

ik heb zelf echt een hekel aan die smiley, zeker als mensen het sturen zoals ‘vergeet je niet blabala mee te nemen ;)’
kan dan alleen maar denken HOU JE BEK hahahha

aangepast naar meerkeuze

10 likes

Niet mijn moeder (helaas) maar wel mijn opa. Die is al meer dan 10 jaar dood maar staat nog steeds in de tuin te werken :heart:

Ik ga een screenshot maken, 1 moment

221 likes

Nooit zo naar gekeken, ik gebruik ‘m meer om te flirten ofzo

2 likes

Ah leuk! Goed bewaren op je computer! Sommige beelden van Google worden geregeld overschreven en dan zie je je opa niet meer staan maar een heel andere tuin (dat was op de afbeelding waar ik sta :p).

1 like

Nog steeds spijt van dat ik het toen niet zelf gezegd heb, maar gelukkig had iemand anders meer lef dan ik.

1 like

ik denk wel dat hij flirterig over kan komen, maar ik flirt nooit via whatsapp dus zo heb ik het nooit gebruikt

krijg hem alleen vaak van m’n ouders etc en dan kookt mn bloed direct

Ik gebruik hem sarcastisch

1 like

Ja ik heb hem in die 10 jaar zeker al 5x opgeslagen haha

2 likes

Die foto’s blijven wel staan, links bovenin bij maps kan je terug in de tijd en oude foto’s bekijken.

3 likes

Had er een sticker op maar mensen willen me zien met Teamsen

3 likes

Bestel zo’n schuifje! Ik heb er een van mijn werk, met logo erop. Topding!

Voor mijn persoonlijk welbevinden niet maar ik ben in een concurrentiestrijd in de Ommetje-app beland dus ik ‘moet’ naar buiten om mijn reeks niet te verliezen. Ik ben vrij fanatiek en als ik ergens voor ga, ga ik er ook echt voor. Dus heb al tegen mijn vriend gezegd dat ik hem op pad stuur voor mijn ommetjes als ik bevallen ben (ik ben niet eens bezig om zwanger te worden :joy:)

11 likes

dit vind ik de enige bruikbare functie

een collega stuurt net
‘ik zoek het wel even voor je op :wink:
dit klinkt toch 100% als ‘ik zoek het wel even voor je op aangezien jij te debiel bent om het zelf te doen’???

41 likes

Ben in maart vorig jaar met een muizenhuis begonnen met onze dochter. Toen bij de nieuwe lockdown een nieuwe gemaakt die groter is, zo leuk om te doen!

Dit is de ‘badkamer’ :crazy_face:

86 likes

Echt intense haat, ik vind mensen dan ook gelijk stom.

1 like

Ik interpreteer het juist als “geen moeite/geen probleem/graag gedaan”
Mijn collega’s zullen me wel haten :cautious:

7 likes

Op je eerste poll: ja; ik heb niks gezegd; ze zijn nu uit elkaar. Ik was vooral bevriend met degene die vreemd ging en niet echt met ‘de gedupeerde’ dus ik vond het niet mijn taak om hem daarover in te lichten. Andere mensen die wel goed met hem bevriend waren hebben dat uiteindelijk gedaan.

3 likes