Sowieso alles met mijn gehemelte is verschrikkelijk bij de tandarts. Klemmetjes die er tegenaan prikken als ze een gaatje vult, en die afschuwelijke plastic schermpjes waar je in moet bijten als ze foto’s maken. Aaaaaauuu
Ik heb een tand moeten laten trekken en daar heb ik een lelijke brug nu. Dus ik zou mijn eigen tand wel terug willen of een mooie implantaat (daar moet ik even mee wachten)
Brrr niet in m’n gehemelte maar onder mijn bovenlip en toen voelde ik de naald achter mijn neus ergens. Met zo’n lange kromme naald. Brr brr brr. Toen werd mijn lipbandje doorgesneden bij de kaakchirurg
Hm ik heb een tand die verschuift terwijl ik een stangetje heb. Volgens de tandarts is die strak genoeg ook al zit de stang niet meer zo breed als eerst (je hebt blijkbaar meerdere manieren van hoektand naar hoektand of een kortere)
En mijn tanden zijn verder zo netjes en strak gezet dat ik boven geen stangetje kan. Dan zit je met een bitje. Dus als het niet noodzakelijk was geweest was ik er nooit aan begonnen, haha
Ja dat in die bitjes bijten was zo pijnlijk en gênant de laatste keer. Ik bleef maar kokhalzen, dus ook traanogen. Ik zei steeds sorry, want ik bleef het uitspugen. Toen bleek dus dat ze het bovenbitje en onderbitje had verwisseld. Nouja, ok, ik dacht nu schuif ik dat ding zo in mn bek. Maar zelfs toen was het nog pijnlijk. En dan moet je ook nog je kaken strak op elkaar klemmen. Wat een marteling.
Dan kan je nog beter de ezel zijn
Wat zou voor jou traumatischer zijn?
- De achterkant spelen van de illusionistentruc als twintiger.
- De kont van de ezel zijn in het kersttoneelstuk als 12-jarige.
- Als kind van 5 een normale coronatest moeten ondergaan.
0 stemmers
wow dit is best creepy ja!
Love dit nummer.
En ik ben niet eens de voorkant… NEE HIJ IS DE KONT tudududududu
Maar gelukkig komt het goed.
Saaaamen met Marjolein, samen in een pak
Ik heb dit geloof ik al eerder gepost, maar volgens mijn tandarts is het heel erg afhankelijk van hoe de verdoving gezet wordt. Ik voel er ook echt niks van als hij het doet. Heb vorig jaar een verstandskies moeten laten trekken en een wortelkanaalbehandeling gekregen en daar heb ik niks van gemerkt. Hopelijk stelt dat iemand gerust
Dit is een van de dingen die ik zou veranderen als het zomaar kon vind het echt oude wijve hekse tandjes, maar bij een ander nog nooit opgemerkt eigenlijk.
Nee sowieso teveel moeite.
Oud.
Ja het was sowieso een bijzondere man die ortho. Ik heb het bij de laatste afspraak nog gevraagd, of er geen draadje achter mijn tanden moest (vriendinnen hadden dat allemaal wel). Maar volgens hem moest ik alleen nog een jaar met een bitje slapen. Mooi niet dus haha indd jammer en zonde van het geld dat m’n ouders erin gestoken hebben
Er staat er nog eentje met boomer onder. En gefeli!
Nee idd die keren dat ik er zelf een opmerking over maakte was het de andere persoon niet eens opgevallen.
Ik had dat boven ook niet inderdaad, maar dan moest ik zo’n beugel in ‘s nachts. Op een gegeven moment natuurlijk mee gestopt. Maar de bedoeling was dus dat je dat ding dan voor altijd in moet doen, dat werkt toch nooit joh.
Oh ook apart! Alsof je de rest van je leven met zo’n ding wil slapen, lijkt een draadje me toch makkelijker. Bij mij zei hij ook expliciet nog 1 jaar nadat m’n beugel eruit was zo’n bitje en daarna zou het goed zijn? Dus nu heb ik scheve ondertanden
Wel rot van dat ongeluk zeg, zou je ooit nog een beugel willen om dat eventueel te herstellen?
Heb je er boven wel een? Ik had er dan juist weer onder wel een maar boven niet. Zo random ook weer haha
Nee boven ook niet! Maar die tanden zijn ook nooit heel scheef geweest dus dat ziet er wel prima uit gelukkig
De vader van een hele goede vriendin van me. Was heel plotseling en heftig.