Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb nee nee gestemd maar het zou ook ja ja kunnen zijn. Beide ken ik wel iemand die iemand kent die aan covid/griep is overleden maar nooit iemand die ik gesproken of gezien heb.

Ik heb redelijk kleine tanden en ik vind mezelf daardoor op een hamster oid lijken dus ik vond het fijn om te lezen dat er mensen zijn die dat leuk vinden

1 like

Same :raised_hand:t3:
En gefeliciteerd!

Ook dat doe ik liever zonder toeschouwers

6 likes

haha ik las kleine handen, dus dacht oh natuurlijk, ik snap dat

want deze hamster

2a0479308ec43eb591dd054483e24b7f

13 likes

EƩn van mijn voortanden was iets langer dan de andere en daar was ik zo onzeker over (waarschijnlijk zag niemand anders dat haha), maar ik benoemde dat bij de tandarts en hij heeft het meteen er een soort van afgeslepen! Duurde nog geen drie minuten :blush:

2 likes

Ik ben in 2019 (toen was ik 18) met de trein naar verschillende steden in Europa geweest en sliep overal in een hostel want dat was gewoon goedkoper, gemengde kamers (bijna altijd enkel mannen, maar had daar geen onprettig gevoel bij) maar wel vrij klein en had over het algemeen wel een fijne ervaring! Zou het zeker opnieuw doen, heb geen partner dus veel meer betalen voor een hotelkamer vind ik wat stom dan.

2 likes

ik flikker gewoon wat in de pan

108 likes

ik zit hier dus nu langer over na te denken, maar ik zou het geen idee hebben hoeveel ook, kan dat dus totaal niet zien. zou het zelfs niet kunnen schatten nu (of het 50 is of 200).

Kan jij eyeballen hoeveel 100, 200, 500, etc. gram van iets is.
Dus bijvoorbeeld pasta, rijst, water, bloem, chocola etc.

• Nee
  • Ja, exact
  • Ja, ongeveer

0 stemmers

edit: ik bedenk me nu dat deze poll kut is want hoe weet je nu of het klopt :woman_shrugging:
dus de vraag is dan meer of je denkt dat je het kan? denk ik

Wel ongekookt bedoel ik dan, want de gewichten zijn anders na het koken toch?

Niet met pasta, wel met rijst

1 like

ik dacht eerst ook wel met bloem bijvoorbeeld, maar dan ligt het eraan in welke kom.
als de kom groot is dan zou ik het niet weten, dus eigenlijk weet ik gewoon niks haha

Mijn ouders hebben iemand ingeschakeld en betaald. Maar vorig jaar heb ik het zelf gedaan en toen ik zag wat ik terugkreeg heb ik dat meteen geaccepteerd en niet langer over nagedacht. Dus het was niet zo moeilijk.

1 like

Ik ben gezegend met een Quooker :pray:

4 likes

De app vulde alles automatisch in dus hoefde eigenlijk niks zelf te doen, alleen xontroleren of het klopte

11 likes

Wow ik wist niet dat dat zo makkelijk kon! Wel fijn dat hij dat voor je doet, hoop dat je nu niet meer zo onzeker bent!

1 like

Mijn vader weet er alles van, dus die doet het voor mij. En voor iedereen die hem kent (de gekste mensen bellen hem altijd op voor aangifte)

2 likes

Zo veel mensen die niet blij zijn met hun gebit! Ik vind ā€˜perfecte’ tanden juist mega saai. Ik hou echt van imperfecties zoals een spleetje, vampier achtige hoektanden of iets grotere voortanden!

Ik had vroeger een flink spleetje tussen m’n voortanden maar door m’n beugel (nodig voor overbite) is ā€˜ie weg, heb nu alleen nog een klein spleetje tussen m’n voortanden en tand daar naast. Echt balen, had zo graag dat spleetje nog gehad…

8 likes

Speciaal voor jou dan.

Heb jij wel eens seks in een hostel gehad waar anderen ook bij op de kamer lagen? (Of ergens anders in het hostel)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit is bij mij ook het geval. Voor het mooie zou ik wel weer een beugel willen, maar door medicijnen nu hele zwakke tanden die dat waarschijnlijk niet aankunnen. En heb al jaren een verwijzing naar de kaakchirurg, begin vorig jaar eindelijk gebeld voor een afspraak die weer is geannuleerd ivm corona, en nu doe ik gewoon alsof er niets aan de hand is