Love dit nummer.
En ik ben niet eens de voorkant… NEE HIJ IS DE KONT tudududududu
Maar gelukkig komt het goed.
Saaaamen met Marjolein, samen in een pak
Love dit nummer.
En ik ben niet eens de voorkant… NEE HIJ IS DE KONT tudududududu
Maar gelukkig komt het goed.
Saaaamen met Marjolein, samen in een pak
Ik heb dit geloof ik al eerder gepost, maar volgens mijn tandarts is het heel erg afhankelijk van hoe de verdoving gezet wordt. Ik voel er ook echt niks van als hij het doet. Heb vorig jaar een verstandskies moeten laten trekken en een wortelkanaalbehandeling gekregen en daar heb ik niks van gemerkt. Hopelijk stelt dat iemand gerust
Dit is een van de dingen die ik zou veranderen als het zomaar kon vind het echt oude wijve hekse tandjes, maar bij een ander nog nooit opgemerkt eigenlijk.
Nee sowieso teveel moeite.
Oud.
Ja het was sowieso een bijzondere man die ortho. Ik heb het bij de laatste afspraak nog gevraagd, of er geen draadje achter mijn tanden moest (vriendinnen hadden dat allemaal wel). Maar volgens hem moest ik alleen nog een jaar met een bitje slapen. Mooi niet dus haha indd jammer en zonde van het geld dat m’n ouders erin gestoken hebben
Er staat er nog eentje met boomer onder. En gefeli!
Nee idd die keren dat ik er zelf een opmerking over maakte was het de andere persoon niet eens opgevallen.
Ik had dat boven ook niet inderdaad, maar dan moest ik zo’n beugel in ‘s nachts. Op een gegeven moment natuurlijk mee gestopt. Maar de bedoeling was dus dat je dat ding dan voor altijd in moet doen, dat werkt toch nooit joh.
Oh ook apart! Alsof je de rest van je leven met zo’n ding wil slapen, lijkt een draadje me toch makkelijker. Bij mij zei hij ook expliciet nog 1 jaar nadat m’n beugel eruit was zo’n bitje en daarna zou het goed zijn? Dus nu heb ik scheve ondertanden
Wel rot van dat ongeluk zeg, zou je ooit nog een beugel willen om dat eventueel te herstellen?
Heb je er boven wel een? Ik had er dan juist weer onder wel een maar boven niet. Zo random ook weer haha
Nee boven ook niet! Maar die tanden zijn ook nooit heel scheef geweest dus dat ziet er wel prima uit gelukkig
De vader van een hele goede vriendin van me. Was heel plotseling en heftig.
Ik heb nee nee gestemd maar het zou ook ja ja kunnen zijn. Beide ken ik wel iemand die iemand kent die aan covid/griep is overleden maar nooit iemand die ik gesproken of gezien heb.
Ik heb redelijk kleine tanden en ik vind mezelf daardoor op een hamster oid lijken dus ik vond het fijn om te lezen dat er mensen zijn die dat leuk vinden
Same
En gefeliciteerd!
Ook dat doe ik liever zonder toeschouwers
haha ik las kleine handen, dus dacht oh natuurlijk, ik snap dat
Eén van mijn voortanden was iets langer dan de andere en daar was ik zo onzeker over (waarschijnlijk zag niemand anders dat haha), maar ik benoemde dat bij de tandarts en hij heeft het meteen er een soort van afgeslepen! Duurde nog geen drie minuten
Ik ben in 2019 (toen was ik 18) met de trein naar verschillende steden in Europa geweest en sliep overal in een hostel want dat was gewoon goedkoper, gemengde kamers (bijna altijd enkel mannen, maar had daar geen onprettig gevoel bij) maar wel vrij klein en had over het algemeen wel een fijne ervaring! Zou het zeker opnieuw doen, heb geen partner dus veel meer betalen voor een hotelkamer vind ik wat stom dan.