Mijn ouders hebben iemand ingeschakeld en betaald. Maar vorig jaar heb ik het zelf gedaan en toen ik zag wat ik terugkreeg heb ik dat meteen geaccepteerd en niet langer over nagedacht. Dus het was niet zo moeilijk.
Ik ben gezegend met een Quooker
De app vulde alles automatisch in dus hoefde eigenlijk niks zelf te doen, alleen xontroleren of het klopte
Wow ik wist niet dat dat zo makkelijk kon! Wel fijn dat hij dat voor je doet, hoop dat je nu niet meer zo onzeker bent!
Mijn vader weet er alles van, dus die doet het voor mij. En voor iedereen die hem kent (de gekste mensen bellen hem altijd op voor aangifte)
Zo veel mensen die niet blij zijn met hun gebit! Ik vind âperfecteâ tanden juist mega saai. Ik hou echt van imperfecties zoals een spleetje, vampier achtige hoektanden of iets grotere voortanden!
Ik had vroeger een flink spleetje tussen mân voortanden maar door mân beugel (nodig voor overbite) is âie weg, heb nu alleen nog een klein spleetje tussen mân voortanden en tand daar naast. Echt balen, had zo graag dat spleetje nog gehadâŠ
Speciaal voor jou dan.
Heb jij wel eens seks in een hostel gehad waar anderen ook bij op de kamer lagen? (Of ergens anders in het hostel)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is bij mij ook het geval. Voor het mooie zou ik wel weer een beugel willen, maar door medicijnen nu hele zwakke tanden die dat waarschijnlijk niet aankunnen. En heb al jaren een verwijzing naar de kaakchirurg, begin vorig jaar eindelijk gebeld voor een afspraak die weer is geannuleerd ivm corona, en nu doe ik gewoon alsof er niets aan de hand is
Ter verdediging: ik was jong en onbezonnen!
Wel in de gedeelde eetruimte/keuken/chillruimteđ©
Mocht jij een vriend hebben. Heeft hij last van toxic masculinity? Anoniem.
- Ja, wel een beetje
- Ja, best wel
- Nee
- Wat is dat
0 stemmers
Ik zou een boek kunnen schrijven over 3 dagen een kamer delen met:
2 Duitse crustpunkmeisjes die heel aardig waren en waar ik wat mee gedronken had
1 Franse jongen die ontzettend snurkte en iedere ochtend in gebrekkig Engels zijn excuses aanbood
2 Engelse meiden waarvan eentje gewoon een haarextensie verloor onderweg naar de douches en toiletten en raar ervan opkeek dat ik geen straighter o.i.d. mee had. Ze hadden zelfs best veel tools mee maar niks was naar wens en ze hadden steeds ruzie
1 Australiër die vroeg of ik weed mee had en allemaal dingen vroeg over Nederland en teleurgesteld was dat ik nooit iets had geprobeerd.
Ik dĂĄcht dat ik goed kon zoeken, maar ik ben nog steeds op zoek naar een tekening over covid. En ik hĂĄĂĄt het dat ik het nog steeds niet gevonden heb
Ja lastig, aan de ene kant koopt hij gerust geurkaarsen voor zichzelf bij de rituals (âchill toch?â), of doet boodschappen met mijn linnen tasje met daarop getekende vulvas, maar als ik een grapje maak over zijn nagels een keer lakken, of een staartje in zijn haar doe schiet hij in een stuip.
Ik vind hostels leuk, want daar maak je tenminste avonturen mee!
Ik houd echt van hostels en slaap er super graag. Hoe groter de kamer hoe beter en als ik naar landen ga met weinig backpackers kies ik ook het liefst voor de gemengde kamer zodat de kans groter is dat ik niet alleen ben, haha.
Oh en mijn keer hostelseks was in een badkamer die niet grenste aan de kamer. Ideaal
Hahaha dat tasje geweldig, daar zie ik mijn vriend al niet mee lopen hoor.
Ik kies sowieso altijd gemengde kamers
Vind het chiller
Heb je wel een gemasturbeert in een hostel/slaapzaal met andere op de kamer?
- Ja, wat moet moet
- Nee, maar ik had wel echt behoefte om het te doen.
- Nee, geen behoefte aan want de reis was kort
- Nee geen behoefte aan, terwijl de reis lang was
- Nee, maar dan deed ik het onder de douche
- Nee, maar heb nooit in slaapzalen geslapen of masturbeert nooit.
0 stemmers
Ja mannen snurken toch vaker, meestal mijn reden om een vrouwenkamer te kiezen
Geen van de opties? Nee en ik had er ook geen behoefte aan.
Edit: ik lag eens bij een stelletje op de Kamer en ik vind seksende mensen horen zĂł verschrikkelijk. Vind het ook aso, lekker je ding doen terwijl de rest kan meegenieten. Onee niet genieten.