Stel je persoonlijke vraag #24

Ja bij mij wel

1 like

Oh jeetje, nou zulke dingen zijn precies waar ik bang voor ben. Idd niet waard!

Je weet van te voren toch ook niet precies in hoeveel snacks je zin hebt
 Te veel moeite ook om die snacks te gaan tellen.
Maar ik heb niet eens een airfryer of frituur ding hahaha

Ik maak vrijwel nooit mee dat snacks over blijven, snap dat echt niet.

3 likes

Plus ik zou me dan te bezwaard voelen om te zeggen dat ik er wel 10 op kan en eeuwig spijt hebben als die 2 gevraagde bitterballen dan op zijn in 1 seconde.

15 likes

Nee want bang voor langdurige covid

Ik begin te praten vanaf 500k en arbeidsongeschiktheidsverzekering (al zal die er sowieso bij zitten).

5 likes

Doe mij maar de hele verpakking :raising_hand_woman: en als ik er toch geen trek meer in heb, geef dan maar aan de andere gasten.
Heb je dit meegemaakt @Lula?

1 like

Bij mij zijn het een aantal letters die kleuren hebben. De a is geel dus daarom is maandag voor mij geel, bijvoorbeeld.

2 likes

De mensen die van te voren dit bespreken, hoe werkt dit dan?
Jantje 2 bitterballen
Mevrouw Mand 4 bitterballen 2 kaasstengels 4 bamihappen

En dat apart serveren ofzo?

3 likes

Wat fijn een geen zin om te lezen optie! Zou elke poll moeten hebben :rofl:

5 likes

scroll dan gewoon door

5 likes

Hahahah lol. Anita, hoeveel bitterballen wil jij zo bij je tweede biertje? 2? oke, ik noteer het. Karel, jij?

4 likes

Ik heb nu echt zin in bitterballen

13 likes

En iedereen z’n eigen bakje saus natuurlijk. Stel je voor dat iemand meer mayo scoupt dan jijzelf

4 likes

Het blotevoetenpad was niks maar dat kwam omdat alles droog was haha was niet echt de bedoeling

1 like

Huh Anita je hebt net 2 bitterballen doorgegeven en nu pak je een kaastengel???

56 likes

Wel corona-proof

Ik zou echt acute stress krijgen en vergeten zijn wat ik besteld had. En dan vervolgens niks meer durven eten, omdat je anders op je lazer krijgt dat je aan iemand z’n bitterbal zit

7 likes

Ik vroeg me af waar deze specifieke vraag vandaan kwam haha maar gelukkig heb je het zelf niet meegemaakt.
Ik kijk nu voor het eerst van mijn leven een vlog, maar weet meteen weer waarom ik dit nooit eerder gekeken heb.
Maar jezus trek gewoon wat uit die vriezer en gooi in die airfryer

8 likes