Ja bij mij wel
Oh jeetje, nou zulke dingen zijn precies waar ik bang voor ben. Idd niet waard!
Je weet van te voren toch ook niet precies in hoeveel snacks je zin hebt⊠Te veel moeite ook om die snacks te gaan tellen.
Maar ik heb niet eens een airfryer of frituur ding hahaha
Ik maak vrijwel nooit mee dat snacks over blijven, snap dat echt niet.
Plus ik zou me dan te bezwaard voelen om te zeggen dat ik er wel 10 op kan en eeuwig spijt hebben als die 2 gevraagde bitterballen dan op zijn in 1 seconde.
Nee want bang voor langdurige covid
Ik begin te praten vanaf 500k en arbeidsongeschiktheidsverzekering (al zal die er sowieso bij zitten).
Doe mij maar de hele verpakking en als ik er toch geen trek meer in heb, geef dan maar aan de andere gasten.
Heb je dit meegemaakt @Lula?
Bij mij zijn het een aantal letters die kleuren hebben. De a is geel dus daarom is maandag voor mij geel, bijvoorbeeld.
De mensen die van te voren dit bespreken, hoe werkt dit dan?
Jantje 2 bitterballen
Mevrouw Mand 4 bitterballen 2 kaasstengels 4 bamihappen
En dat apart serveren ofzo?
Wat fijn een geen zin om te lezen optie! Zou elke poll moeten hebben
scroll dan gewoon door
Hahahah lol. Anita, hoeveel bitterballen wil jij zo bij je tweede biertje? 2? oke, ik noteer het. Karel, jij?
Ik heb nu echt zin in bitterballen
En iedereen zân eigen bakje saus natuurlijk. Stel je voor dat iemand meer mayo scoupt dan jijzelf
Het blotevoetenpad was niks maar dat kwam omdat alles droog was haha was niet echt de bedoeling
Huh Anita je hebt net 2 bitterballen doorgegeven en nu pak je een kaastengel???
Wel corona-proof
Ik zou echt acute stress krijgen en vergeten zijn wat ik besteld had. En dan vervolgens niks meer durven eten, omdat je anders op je lazer krijgt dat je aan iemand zân bitterbal zit
Ik vroeg me af waar deze specifieke vraag vandaan kwam haha maar gelukkig heb je het zelf niet meegemaakt.
Ik kijk nu voor het eerst van mijn leven een vlog, maar weet meteen weer waarom ik dit nooit eerder gekeken heb.
Maar jezus trek gewoon wat uit die vriezer en gooi in die airfryer