Stel je persoonlijke vraag #24

Ja ik denk dat ik ook maar een enkele keer op een vrouwen kamer heb geslapen. Ik heb nooit nare dingen mee gemaakt en veel leuke mensen ontmoet!

Ik heb wel ooit iemand ontmoet op mijn kamer toen ik in pyjama in bed lag om om 9 uur te gaan slapen en hij vroeg waar hij heen moest gaan om uit te gaan :+1: toen hebben we de volgende dag seks gehad in een hotel haha

1 like

Kon ik me moeilijk inbeelden, maar heb twee opties toegevoegd. Ik merkte namelijk dat toen ik meerdere weken weg was wel ontzettend behoefte kreeg! Gelukkig een paar keer de kamer voor mezelf gehad :sunglasses:

Hij heeft vooral van die vrienden die toxic zijn. We waren er al vrij snel achter dat die vrienden en ik niet op een lijn liggen.

Maandag

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Dinsdag

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Woensdag

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Donderdag

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Vrijdag

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Zaterdag

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Zondag

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

• wtf is mis met jou

0 stemmers

5 likes

Flashbacks naar de basisschool waarin ik hoorde te leren plannen en daarom elke dag een eigen kleur had (je taken moest je per week inplannen). Ik kan me nou alleen niet bedenken of dinsdag of vrijdag geel was…

Donderdag was bruin trouwens!

1 like

Woensdag = bruin
oh en weekend had geen kleur want dan plande je geen taakjes in

Bij ons op de basisschool werden de weektaken op kleur ingedeeld. Heb nog steeds die associaties bij de dagen van de week, 16 jaar later :slight_smile:

1 like

Vrijdag is bij mij ook oranje!

2 likes

Ah kut oranje vergeten

1 like

Bij mij is dinsdag oranje haha. Alleen over het weekend twijfel ik een beetje. Ik denk toch zaterdag bruin en zondag heel lichtblauw.

18 likes

Waar gaat dit over

4 likes

Geen idee maar moest wel aan bovenstaande tekst denken.

Synesthesie

In mijn hoofd hebben dagen een kleur en een getal. Ik vind donderdag paars en 4 bijvoorbeeld.

5 likes

Oh wat bijzonder. Nooit over nagedacht maar ga ik nu doen

1 like

Het is ook niet iets vasts, het is bij iedereen anders en komt door bepaalde hersenverbindingen. Je kan het ook helemaal niet voelen. En ik vind het de ene dag weer anders dan de andere dag. Maar het is gewoon leuk om over na te denken, haha

2 likes

Vaak bij LSD gebruik ervaren mensen synesthesie. Dus ook nog een tip als je graag wil weten hoe dat is @Teigetje (maar doe maar niet, beetje enge shit).

Haha ik ben echt een controlfreak en een beetje bang voor dat soort dingen, dus ik denk dat ik dat maar niet doe! Vond jij het eng?

Veranderen de kleuren en getallen wel eens in een bepaalde bui/door de jaren heen? Dat donderdag ineens geel is ofzo?

1 like

Zaterdag heeft bij mij echt zo’n hele lelijke witte kleur, een soort sperma kleur :zipper_mouth_face: en vrijdag is sowieso rood. Ik had dit als kind heel erg dat met die kleuren, nu veel minder. Ik heb alleen het minste een kleurgevoel bij dinsdag, terwijl ik dat de kutste dag van de week vind.

2 likes

Mijn orthodontist was ook echt een zak.
Ik had al bijna twee jaar een buitenboordbeugel, die ik 16 uur per etmaal in moest hebben en dat ik deed ik al die tijd ook braaf, tot op een gegeven moment dat ijzeren deel doormidden brak.
Ik naar de ortho en die zei toen tegen mij: ‘Zo, jij was zeker wel klaar met die beugel en toen leek dit je een makkelijke oplossing? Nou, je krijgt gewoon een nieuwe, hoor.’
Mijn moeder heeft toen nog opgebeld hoe hij het in zijn hoofd haalde om mij op die manier te beschuldigen. Maargoed, mijn ouders moesten 300 euro lappen voor zo’n nieuw ijzeren deel en bij de volgende controle een maand later zei de ortho dat mijn traject klaar was.

Bij de definitief laatste afspraak, wilde hij perse een van mijn voortanden aan de onderkant afslijpen, want die was ribbelig in plaats van glad. Ik heb toen heel expliciet gezegd dat ik dat niet wilde, omdat ik het leuk vond dat mijn gebit niet ‘perfect’ was. Maar hij zei: ‘nee joh, daar krijg je spijt van’ en pakte z’n slijptol en jaste zo die ribbels eraf.
Ik vond dat toen wel gek, maar niet heel heftig, maar achteraf denk ik: WAAAAAAT??!! Hoe schending van mijn lichamelijke integriteit? Wat een klootzak. Maarja, ik was 16 en ik dacht dat hij wel zou weten wat het beste zou zijn. Nu ik dit typ wil ik me terugwerkende kracht een steen door zijn ruit keilen ofzo🤔

14 likes