Donderdag is oranje!
Zaterdag en Zondag hebben geen kleur maar zwart/wit. Grappig dat anderen dat ook hebben.
Donderdag is oranje!
Zaterdag en Zondag hebben geen kleur maar zwart/wit. Grappig dat anderen dat ook hebben.
Bij mij hebben de dagen een kleur omdat in de kleuterklas altijd een slinger met de dagen van de week hing. Elke dag had een eigen vlaggetje in een eigen kleur en die kleuren zijn blijven hangen.
Ik heb tijdens het trippen op psychedelica trouwens wel eens synesthesie gehad, dat was echt grappig. Ik kon toen kleuren voelen en die zaten verbonden aan aanrakingen. Als je me aanraakte op arm voelde ik rood, als je me aanraakte op m’n buik voelt ik blauw, enzovoorts. Dat was echt een leuke ervaring, zou dat ook graag nog een keer meemaken.
0 stemmers
Moven Eppo
0 stemmers
Ik kom uit de jaren
0 stemmers
Ik ken dit via mijn ouders (in het bijzonder eppo als scheldwoord, zal hier ook wel van komen?) maar zou echt niet weten waar het van is.
Ik weet dus ook niet waar ik het van ken. Ken wel de strip Eppo, misschien dat het daaruit komt.
Mijn kind roept het nu ook, dus blijkbaar zeg ik het wel vaak haha
Als je zin hebt in onderstaande dingen, wat is dan het ergste om mee te maken?
0 stemmers
Als je jarig bent, koop jij dan van die opblaasbare letters in jouw leeftijd? Dus een 2 en een 7 bijvoorbeeld
0 stemmers
Ik heb het zelf nooit gedaan maar ken iemand die er chronisch psychotisch door is geworden. Kleine kans natuurlijk en waarschijnlijk had die persoon al een erfelijke aanleg, maar toch het risico niet waard denk ik zo.
Ja bij mij wel
Oh jeetje, nou zulke dingen zijn precies waar ik bang voor ben. Idd niet waard!
Je weet van te voren toch ook niet precies in hoeveel snacks je zin hebt… Te veel moeite ook om die snacks te gaan tellen.
Maar ik heb niet eens een airfryer of frituur ding hahaha
Ik maak vrijwel nooit mee dat snacks over blijven, snap dat echt niet.
Plus ik zou me dan te bezwaard voelen om te zeggen dat ik er wel 10 op kan en eeuwig spijt hebben als die 2 gevraagde bitterballen dan op zijn in 1 seconde.
Nee want bang voor langdurige covid
Ik begin te praten vanaf 500k en arbeidsongeschiktheidsverzekering (al zal die er sowieso bij zitten).
Doe mij maar de hele verpakking en als ik er toch geen trek meer in heb, geef dan maar aan de andere gasten.
Heb je dit meegemaakt @Lula?
Bij mij zijn het een aantal letters die kleuren hebben. De a is geel dus daarom is maandag voor mij geel, bijvoorbeeld.
De mensen die van te voren dit bespreken, hoe werkt dit dan?
Jantje 2 bitterballen
Mevrouw Mand 4 bitterballen 2 kaasstengels 4 bamihappen
En dat apart serveren ofzo?
Wat fijn een geen zin om te lezen optie! Zou elke poll moeten hebben
scroll dan gewoon door