En iedereen z’n eigen bakje saus natuurlijk. Stel je voor dat iemand meer mayo scoupt dan jijzelf
Het blotevoetenpad was niks maar dat kwam omdat alles droog was haha was niet echt de bedoeling
Huh Anita je hebt net 2 bitterballen doorgegeven en nu pak je een kaastengel???
Wel corona-proof
Ik zou echt acute stress krijgen en vergeten zijn wat ik besteld had. En dan vervolgens niks meer durven eten, omdat je anders op je lazer krijgt dat je aan iemand z’n bitterbal zit
Ik vroeg me af waar deze specifieke vraag vandaan kwam haha maar gelukkig heb je het zelf niet meegemaakt.
Ik kijk nu voor het eerst van mijn leven een vlog, maar weet meteen weer waarom ik dit nooit eerder gekeken heb.
Maar jezus trek gewoon wat uit die vriezer en gooi in die airfryer
Ik kan dit niet aanzien hoor, helemaal moeilijk doen. Pleur gewoon 2/3 aangebroken pakken erin.
Ik vind dat zoiets debiels. Waarom zou je dat doen.
Ik dubbel dip niet omdat ik gewoon niet zon saus liefhebber ben.
Wel soms als ik alleen of met mijn vriend ben, maar niet met anderen
Ligt er aan met wie. Met mijn vriend vind ik het geen probleem. Ouders en broertje eigenlijk ook. Collega’s nah gadver.
Laatst liep ik een supermarkt in en wilde ik haar uit m’n gezicht vegen met m’n hand, trok ik per ongeluk ook m’n mondkapje mee los. Ik zag de baliemedewerker toen al kijken en raakte half in paniek dat ze zouden denken dat ik een aso was. Dus nee, zou ik nooit doen.
Ik weet niet of dit in mijn supermarkt alleen zo is maar ik zie 9/10 caissières hun mondkapje onder hun neus dragen.
Ik dubbeldip alleen als m’n snack zo groot is dat er twee kanten zijn waarvan er 1 geen contact heeft gehad met m’n mond.
Dus een kroket, of een kaasstick ofzo. Maar nooit de kant waarvan ik al gehapt heb
Ja me too. Of een groot mini frikandelletje eerst dippen aan de ene kant en afbijten en dan de andere, onaangeraakte kant.
Bij zo’n schaal die langskomt dip ik mijn bitterbal vaak al meteen aan twee kanten.
Oh man, ik dacht dat het wel een optie was.
Zit mijn bestelling te maken, kan het pas vanaf 17u
Helemaal teleurgesteld nu.
Ik ben niet zo vies van anderen dus gaat me niet zo zeer om die bacillen etc, maar ik heb zoiets van ieh gedraag je eens netjes, heb je geen manieren.
Als je gasten hebt tijdens corona (vorig jaar) en die lekker allemaal gaan dubbeldippen in de saus
dan heb je t allemaal ook niet zo in de gaten volgens mij.
En zie jij wel eens kleuren bij een stad? Utrecht was vroeger bijv. Oranje voor mij en Amsterdam donkerblauw, en Haarlem een soort oranje/geel.
- Ja ik zie kleuren bij sommige steden
- Nee
- Vroeger wel maar nu niet meer
0 stemmers