Stel je persoonlijke vraag #24

Omdat je bril helemaal beslagen is en dan zie je geen fuck.

4 likes

Volwassen zijn wat is dat.

1 like

Bitterballen, kroketten, frikandellen (vegetarisch, veganistisch, met vlees of groente). Ik vind het allemaal ontzettend smerig. Van kaassouflées lust ik alleen het knapperige korstje. Snackbareigenaren zouden gehakt van mij maken.

2 likes

Ik woon hier nu dik 2 jaar maar ik heb echt nog nooit mijn badkamerdeur op slot gedaan. Enige reden dat ik de deur wel dicht doe is omdat mijn badkamer mini is en ik anders niet chill daar kan staan aankleden enz. Ik douche toch nooit als er visite is en als mijn vriend er is boeit het me niks.

Voor het laatst per ongeluk. Was hem vergeten om over mijn mond en neus te schuiven. Gelukkig was er bij de ingang een caissiĂšre die er wat van zei

Dit zijn de kleuren van de steden in monopolie, misschien heb je het daarvan?

16 likes

Zou zomaar kunnen! Rotterdam was bruin/rood. Weetniet of die klopt?

Edit, nee die is groen maar Amsterdam en Utrecht kloppen wel.

Ja maar die zijn meer gelieerd aan de stadskleuren die ze in hun vlag/logo hebben. Rotterdam is groen, Leiden is rood, Den Haag geel/groen.

3 likes

Ik kan juist echt iedereen de donderdag aanraden. 3 dagen werken, 1 dagje vrij, dan nog maar 1 dag werken en dan weekend.
Op mijn vorige werk was de vrijdag juist ook een chille dag om te werken, of er was een vrijdagmiddagborrel dus die miste je dan nooit.
Daarnaast valt het met feestdagen ook juist gunstig. Bijv: met Pasen heb je dan al 5 dagen achter elkaar vrij als je de donderdag vrij neemt, omdat vrijdag en maandag sowieso al vrije dagen zijn.

Vrijdag vrij klinkt relaxt, want lang weekend, maar ik vond de donderdag vrij echt 10 keer beter.

8 likes

Ik had de woensdag en nu de vrijdag. Nu vind ik vrijdag helemaal chill, maar als het ooit weer de woensdag wordt is dat ook prima.

Hier heb je helemaal niks aan trouwens :joy:

1 like

Ik had dit meer opgevat als: je gaat je verjaardag vieren, mensen blijven ook voor het avondeten dus je gooit de airfryer aan. Dan zou ik wel vragen, joh hoeveel frikandellen/kroketten/kaassoufflé’s wil je en dat erin gooien. Als borrelhap voor op tafel zou ik wel een paar doosjes snackmix/bitterballen oid kopen en niet vragen hoeveel bitterballen je pp wil :grimacing:

4 likes

Ja ik ben er zelf niet zo mee bezig, mijn dochter is bijna jarig heb ook gewoon kaarsjes voor op de taart besteld.

1 like

Ja, ik ben ook fan van donderdag vrij. Grootste gedeelte van de week gehad en daarna hoef je nog maar een dag. En vrijdag op mijn werk is altijd relaxt. Maar ligt misschien ook aan het soort werk dat je doet

3 likes

Het was met drie mensen in totaal he (het was een reactie op de verjaardag van Bonnie waar ze na het eten nog een paar snacks nemen). Met 20 man in de woonkamer gaat zij denk ik ook geen bestelling opnemen

Haha dacht ik ook tot ze nu tot 2 uur op school zitten wat mij goed bevalt !

1 like

Grappig dit hĂš. Groen = 3 = e = woensdag :upside_down_face:

2 likes

Vind de liedjes meestal echt niet leuk maar ze blijven wel enorm hangen, heb nu door jouw poll alweer blauwe dag in mijn hoofd :+1:

9 likes

Bij mini snacks uit een partymix gaat alles erin. Als ik iets met grote snacks zou doen zou ik wel mensen vragen wat ze willen.

1 like

Wist alleen maar dat het een ding was omdat Marbella (als ik het me goed herinner) ooit eens gepost heeft dat het helpt als ze dat doet. Die kennis alleen nog nooit zelf toegepast haha

1 like

Als jij patat/friet eet, eet je er dan ook groenten bij?

• Ja vaak wel
  • Ja altijd
  • Nee nooit
  • Af en toe
  • Alleen als ik thuis patat/friet klaar maak
  • Alleen als ik patat/friet bestel of afhaal (van de snackbar dus)

0 stemmers

En als je een pizza eet, eet je er dan een salade naast?

• Vaak wel
  • Altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers