Euhh nee eigenlijk echt maar zelden. Steek ook niet zomaar een vinger in mn kont ofzo random. Haha 
oh lol
misschien ben ik wel te veel in touch met m’n lichaam haha
Ik vind zoete aardappelfriet echt lekker! Maar over het algemeen hou ik meer van gewone aardappel (puree, kroketten, gebakken aardappel, gekookt enz.
)
Samen met jou op reis naar de griekse snackbar. 
Heb je wel eens gehad dat mayonaise er zo vies uitzag dat je het niet durfde te eten
- Ja
- Nee
- Geen idee
- ik doe sowieso niet aan mayooo
0 stemmers
Als je je vinger ergens insteekt dan…
- was ik mijn handen 1x
- was ik mijn handen 2x
- Was ik mijn handen nog vaker
- Gebruik ik extra hand sanitzer
- Heb ik geen trek in friet of patatje pinda
0 stemmers
Ik heb dit ook veel te laat gedaan. Het was dat een vriend zei neem eens gewoon oorlog. En ik was verkocht. Probeer mn moeder ook al een tijd over te halen maar het lukt niet.
Steek jij wel eens een vinger in je kon
Anoniem:
- Ja geregeld
- Ja soms
- Née
0 stemmers
Steek jij wel eens je vinger in de kont van een ander?
Anoniem
- Ja geregeld
- Ja soms
- Nee nooit
0 stemmers
Hoe zou je het vinden om de billen van een kind af te vegen:
- Ik heb een kind en hoort erbij momlife
- Ik heb een kind maar laat het over aan een ander
- Dit is een van de redenen dat ik geen kind wil
- Lijkt me prima
0 stemmers
Nah denk dat veel vrouwen wel vingeren dus dan zou zoiets niet ineens te heftig zijn lijkt me
Ik ben wel in touch met mijn lichaam in ieder geval 
Nou ik snap @Tubingwel. Ik denk dat je als je met obstipatie op de wc zit het heel onprettig is om in waarschijnlijk je gortdroge kut een vinger te steken. Ik krijg dan er niet eens 1 denk ik.
Hahaha ik houd echt van anonieme niet anonieme polls
Als mn poep er niet uit komt help ik mn anus een handje 
Áltijd als ik lees over vingers in je kut steken denk ik aan de sekstape van teenmom Farrah die dan in een limo gefingerbanged wordt en trots schreeuw EIGHT UP IN THIS BITCH
tranquilo pls
En op een gegeven moment was het één grote klont aan de binnenkant
Ik vind poep an sich niet per se vies. Ik ga eerder over m’n nek van de geur dan de looks
Edit hoe zijn we van patat naar poep gegaan 
Edit2 eigenlijk gaat patat altijd naar poep
Zo verwarrend dit bericht tussen alle verhalen en vragen over vingeren en poep 
Nee want ongezond eten is het beste 
Het is bij mij altijd of slap of verbrand, geen middenweg 
Net bij de lunch 3 verschillende soorten frietjes besteld (truffel parmezaan, zoete aardappel met Chili mayo en naturel met gewone mayo voor de liefhebbers).
Als je in van deze gespreksonderwerpen moest kiezen die je het minst interessant vindt, welke is dat dan?
- Werk/studie
- Sport
- Politiek
0 stemmers
Welke was het lekkerst?
Ik heb ze roulerend gegeten want ze hadden allemaal hun eigen kwaliteiten. Denk truffel parmezaan (what truffelmayo en parmezaan) en de gewone (het krokantst) het lekkerst. Maar de chili mayo van de zoete aardappel was ook erg lekker. Dus voor vergelijkend warenonderzoek zou ik volgende keer weer rouleren.