Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb wel eens iets gedaan met iemand die een relatie heeft en ik hoop ergens wel dat gemeenschappelijke vrienden van het stel dat ooit aan haar gaan vertellen maar acht de kans vrij klein.

1 like

wat vind jij ervan als je een bos bloemen krijgt voor je verjaardag?

  • superleuk
  • medium leuk
  • stom
  • ik koop voor mezelf nooit bloemen maar ik vind het leuk om te krijgen
  • ik koop voor mezelf nooit bloemen maar ik vind het niet leuk om te krijgen
  • ik koop voor mezelf regelmatig bloemen maar vind het alsnog leuk om te krijgen
  • ik koop regelmatig bloemen voor mezelf maar vind het niet leuk om te krijgen
  • ik krijg liever iets nuttigs (douchegel/thee/etc)
  • ik krijg liever geld
  • ik vind het verspilling
  • ik vind het een lief gebaar
  • ik geef wel eens bloemen als verjaardagscadeau
  • ik geef nooit bloemen als verjaardagscadeau

0 stemmers

Wat voor sport doe je? Lijkt me lastig vol te houden als je het met tegenzin moet doen. Is het een idee om rond te kijken naar sporten die je leuk(er) vindt? Of haat je sporten per definitie? :smile:

@Bakkes je hebt een bloemen avatar maar je vindt bloemen krijgen stom :joy: de ironie hahaha

3 likes

Ik vind bloemen krijgen lief en leuk (want ik vind ze mooi), maar ik word ook extreem treurig als ze weg moeten. De mensen die me goed kennen geven me geen bloemen. En ik wil ook niemand opzadelen met de deprimerende taak van dode bloemen weggooien, dus ik zal ze nooit geven.

2 likes

Ik vind het leuk als extraatje, maar niet als hoofdcadeau. Ook afhankelijk van wie trouwens, als het (bijvoorbeeld) van mijn werk of andere organisatie is vind ik het attent en leuk omdat ik Ć¼berhaupt niet had verwacht iets te krijgen. Als het van mijn ouders of vriendinnen komt denk ik eerder nou, hadden jullie niet iets leukers kunnen bedenken

3 likes

Ik geef mensen wel eens bloemen voor hun verjaardag (met name mā€™n moeder en oma) maar eigenlijk nooit als enige cadeau, meer als extraatje

5 likes

Hahahaha, nouja ik vind bloemen dus niet per se stom, maar als verjaardagscadeau vind ik het matig/teleurstellend. Op een random dag vind ik het superleuk en attent en fleurig en helemaal leuk omdat het iets is wat ik zelf niet zo snel zou kopen

3 likes

Ik vind die tekst wel echt niveautje dad jokes, maar het gebaar zo lief. En gratis donuts, wie zegt daar nou nee tegen. Doen!

5 likes

Stom, omdat mijn allergieƫn enorm opspelen van bloemen. Als ik een bos bloemen krijg van iemand die dit niet weet, dan vind ik dat lief maar dan geef ik hem sowieso weg.

1 like

Ik vind de gedachte achter een bloemetje hartstikke leuk, maar ik vind het zo sneu om bloemen na een week of twee te zien verwelken.

2 likes

Vies eerlijk gezegd.

Dit sgat. Maar met de jaren komen ook de kiloā€™s.

4 likes

Ik laat wel eens bloemen bij mijn ouders bezorgen, vinden ze super leuk! Mijn vader moet dan altijd een foto maken en via de app sturen en mijn moeder typt er dan een verhaaltje bij. (Mijn moeder heeft geen smartphone)

2 likes

Wel goed dat je het dan alsnog doet! En sterkte ermee dan maar.

1 like

Sinds ik ben verhuisd zit alles in een lade ipv kastje en het is zo satisfying om die lade open te doen. Draagt echt bij aan de voorpret

4 likes

Ik eet alles meteen op, voor eigen bescherming koop ik daarom geen voorraad.

9 likes

Als ik het heb gekocht dan doe ik alle snacks in 1 keukenkastje, maar uiteindelijk ligt het door het hele huis verspreid want ik snack graag in bed/achter de computer en leg het vervolgens niet terug in de kast. Dus ja ik ben volwassen en heb een vaste snackplek, maar eigenlijk ben ik 12 en ruim ik niks op.

3 likes

Het heeft bij mij niet eens de kans om in een la te komen. Ik inhaleer het al in de supermarkt

44 likes

Ik heb meerdere snack plakjes, dozen en kastjes :grimacing: en een spreadsheet waar ik de boel bij hou. Op het moment heb ik 164 verschillende snacks en er komen nog 9 aan :thumbsup:

Ik acknowledge mijn probleem

28 likes