Stel je persoonlijke vraag #24

Ik kan echt geen antwoord geven op die eerste vraag. Alsof je me vraagt te kiezen tussen mijn niet-bestaande eerstgeborene tweeling.

12 likes

Heb er gisteren (na eeuwen) nog eens gegeten en dat was echt heerlijk. M’n broer zei ook ‘hoe minder vaak je het eet, hoe lekkerder het wordt :drooling_face:’

2 likes

Ken jij iemand die geen enkele mayo lust?

• Ja 1
  • Nee niemand
  • Ja meerdere
  • Ja ikzelf

0 stemmers

Ik doe alleen salade er bij als ik ovenfrietjes met een vega burger maak en geen zin heb in warme groente. Dus dan een gevulde salade zoals sla tomaat komkommer mais ui avocado er bij als groente.

1 like

Even kijken of er een fout verband bestaat tussen chips seks of patat/friet en seks.

• Ik houd meer van chips en ik heb een goed seksleven.
  • Ik houd meer van chips en ik heb een gemiddeld seksleven.
  • Ik houd meer van chips en ik heb een matig seksleven.
  • Ik houd meer van chips en ik heb een slecht seksleven.
  • Ik houd meer van chips en ik heb geen goed seksleven.
  • Ik houd meer van patat/friet en ik heb een goed seksleven.
  • Ik houd meer van patat/friet en ik heb een gemiddeld seksleven.
  • Ik houd meer van patat/friet en ik heb een matig seksleven.
  • Ik houd meer van patat/friet en ik heb een slecht seksleven.
  • Ik houd meer van patat/friet en ik heb een geen seksleven.

0 stemmers

Je kan mij beter wakker maken voor

• Goede seks
  • Goede patat/friet
  • Goede chips

0 stemmers

1 like

Gister patat gehad en morgen weer. Patat is echt mijn leven

4 likes

Ik houd evenveel van allebei en heb een goed seksleven.

3 likes

Heb jij in 2020 juist meer of juist minder seks gehad dan voorgaande jaren?

• Meer dan voorgaande jaren
  • Minder dan voorgaande jaren
  • Evenveel/weinig dan voorgaande jaren

0 stemmers

Als ik terugkijk denk ik dat we soms dagen hadden dat we weinig anders deden. Maar mis het niet eens gekgenoeg.

1 like

Van de friet polls naar de seks polls

Onee van snacks naar seks hehe

29 likes

Circle of life

Sorry nu ga ik echt weg uit dit topic

4 likes

Ik ben heel teleurgesteld want ik eet vanavond zoete aardappelfriet. En we weten allemaal dat dat niet hetzelfde is

(Ik had eigenlijk ook die blokjes besteld die je gewoon in de pan kan gooien maar die hadden ze niet, dus mijn moeder had deze maar meegenomen :smiling_face_with_three_hearts:. Lief bedoeld)

3 likes

Oohh ben ik de enige die dit best heftig vind? Ik ben niet zo connected met mijn eigen lichaam dat ik dit ‘normaal’ vind of zomaar even zou doen.
Vind het ook een beetje raar om zonder tampon oid ff een vinger naar binnen te steken. En dan te voelen en het eruit te duwen, gaat me ff best ver ofzo haha :face_with_hand_over_mouth: :exploding_head:

5 likes

Van de ene snack naar de andere snaccc

6 likes

oke maar steek jij nooit een vinger in je vagina tenzij je een tampon erin/eruit haalt?

4 likes

Mij niet wakker maken voor niks niet.
Ja tenzij corona ineens magisch weg is en je een reis voor me hebt geboekt.

10 likes

Ik kan nog steeds niet geloven dat ik 24 was toen ik m’n eeuwige Struggle “wil ik Mayo of pinda” eindelijk omzette in een bestelling van patatje oorlog.

Veranderde me leven. Heb het erna ook echt een tijd wekelijks gehaald, zo veel dat ik na een verhuizing 3 jaar later er weer kwam en de vrouw m’n bestelling nog wist.

15 likes

Euhh nee eigenlijk echt maar zelden. Steek ook niet zomaar een vinger in mn kont ofzo random. Haha :joy:

oh lol
misschien ben ik wel te veel in touch met m’n lichaam haha

26 likes

Ik vind zoete aardappelfriet echt lekker! Maar over het algemeen hou ik meer van gewone aardappel (puree, kroketten, gebakken aardappel, gekookt enz. :sweat_smile:)

1 like

Samen met jou op reis naar de griekse snackbar. :sunglasses:

Heb je wel eens gehad dat mayonaise er zo vies uitzag dat je het niet durfde te eten

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • ik doe sowieso niet aan mayooo

0 stemmers

Als je je vinger ergens insteekt dan

• was ik mijn handen 1x
  • was ik mijn handen 2x
  • Was ik mijn handen nog vaker
  • Gebruik ik extra hand sanitzer
  • Heb ik geen trek in friet of patatje pinda

0 stemmers