Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb dit ook veel te laat gedaan. Het was dat een vriend zei neem eens gewoon oorlog. En ik was verkocht. Probeer mn moeder ook al een tijd over te halen maar het lukt niet.

2 likes

Steek jij wel eens een vinger in je kon

Anoniem:

• Ja geregeld
  • Ja soms
  • NĂ©e

0 stemmers

Steek jij wel eens je vinger in de kont van een ander?

Anoniem

• Ja geregeld
  • Ja soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Hoe zou je het vinden om de billen van een kind af te vegen:

• Ik heb een kind en hoort erbij momlife
  • Ik heb een kind maar laat het over aan een ander
  • Dit is een van de redenen dat ik geen kind wil
  • Lijkt me prima

0 stemmers

2 likes

Nah denk dat veel vrouwen wel vingeren dus dan zou zoiets niet ineens te heftig zijn lijkt me
Ik ben wel in touch met mijn lichaam in ieder geval :joy:

3 likes

Nou ik snap @Tubingwel. Ik denk dat je als je met obstipatie op de wc zit het heel onprettig is om in waarschijnlijk je gortdroge kut een vinger te steken. Ik krijg dan er niet eens 1 denk ik.

2 likes

Hahaha ik houd echt van anonieme niet anonieme polls

68 likes

Als mn poep er niet uit komt help ik mn anus een handje :slightly_smiling_face:

1 like

Áltijd als ik lees over vingers in je kut steken denk ik aan de sekstape van teenmom Farrah die dan in een limo gefingerbanged wordt en trots schreeuw EIGHT UP IN THIS BITCH

tranquilo pls

27 likes

En op een gegeven moment was het één grote klont aan de binnenkant

2 likes

Ik vind poep an sich niet per se vies. Ik ga eerder over m’n nek van de geur dan de looks

Edit hoe zijn we van patat naar poep gegaan :+1:t2:
Edit2 eigenlijk gaat patat altijd naar poep

15 likes

Zo verwarrend dit bericht tussen alle verhalen en vragen over vingeren en poep :joy:

37 likes

Nee want ongezond eten is het beste :heart_eyes:

10 likes

Het is bij mij altijd of slap of verbrand, geen middenweg :upside_down_face:

1 like

Net bij de lunch 3 verschillende soorten frietjes besteld (truffel parmezaan, zoete aardappel met Chili mayo en naturel met gewone mayo voor de liefhebbers).

17 likes

Als je in van deze gespreksonderwerpen moest kiezen die je het minst interessant vindt, welke is dat dan?

• Werk/studie
  • Sport
  • Politiek

0 stemmers

Welke was het lekkerst?

Ik heb ze roulerend gegeten want ze hadden allemaal hun eigen kwaliteiten. Denk truffel parmezaan (what truffelmayo en parmezaan) en de gewone (het krokantst) het lekkerst. Maar de chili mayo van de zoete aardappel was ook erg lekker. Dus voor vergelijkend warenonderzoek zou ik volgende keer weer rouleren.

5 likes

Laat hem zitten maar heb wel vaak dat ie er dan uit valt door het persen :grimacing:

3 likes

Ik praat het liefst over voetbal. Andere sporten vind ik wel een stuk minder interessant

2 likes

Heb jij je eigen forumnaam wel eens hardop gezegd? Ik zei vandaag de woorden groen takje en dat klonk zo gek haha (terwijl het nog gewone woorden zijn ook)? Maar kan me bij sommige forumnamen wel voorstellen dat je die nooit hardop zegt.

• Ja, wel eens gedaan
  • Nee, nog nooit gedaan
  • Mijn forumnaam is niet uit te spreken
  • Mijn forumnaam is een bestaand normaal woord

0 stemmers

1 like

Mijn naam is een apart lied dus ik heb het wel eens binnen die context gebruikt. Volgens mij ook maar 1 lied met deze naam.

1 like