Het in slaap vallen van narcose vond ik heerlijk, nog nooit zo lekker geslapen! Mijn 1e keer vond ik echt eng, maar ze stellen je gerust en leggen het uit en zorgen dat je rustig gaat slapen.
2e keer had ik hoge koorts en was ik superziek, dus ik kwam uit narcose en kreeg geen adem, maar dst merkte ze heel snel (binnne een seconde) dus toen kreeg zuurstof. Was eigenlijk te ziek om geopereerd te worden, maar was de enige mogelijkheid om de koorts te laten zakken, dus deze ervaring was wel āuniekā. Ofja wss ga jij niet met koort je operatie krijgen.
3e keer was mentaal heel zwaar, heb de hele ochten voor operatie gehuild en ook toen ik op de operatietafel lag, maar chirurg stelde me gerust en ze namen alle tijd om me rustig te krijgen en rustig met me te praten en ze waren zo lief zodat ik toch rustig in slaap viel en dus ook echt rustig wakker werd.
Later die dag wel flauwgevallen, maar of dat van narcose kwam
ik ging sowieso ook fysiek heeel zwak die operatie in.
Dus al met al heb ik echt āpositieveā ervaringen met narcose en waren mijn angsten niet nodig
Oh infuus prikken is even vervelend, maar zij zijn daar zo goed in dat ze 99 vd 100 keer in 1 keer goed prikken en je voelt t ff 3 tellen en dan is het klaar (en ik heb veel ervaring met infusen, ik mocht soms voor een scan naar de operatiezaal om te prikken, want ging zo vaak mis haha)