Ik heb maar I gestemd, want mijn maat staat er niet eens tussen (JJ, is volgens mij M/N in Europese maten). Als mannen aan me vragen wat mijn beha maar is (waarom zou je dat überhaupt doen), dan zeg ik maar iets van E ofzo, want anders krijg je weer allemaal gedoe, maarja, daarmee hou ik wel de ‘slechte’ maatinterpretatie in stand. Misschien moet ik eigenlijk helemaal geen antwoord meer geven op dat soort vragen van mannen, maar daar ben ik dan ook weer te pussy voor.
Als vrouwen het (op een normale manier) aan me vragen dan geef ik wel eerlijk antwoord, maar dan leg ik ook meteen het hele maatsysteem uit. Op die manier heb ik wel meerdere vrouwen uiteindelijk aan een betere beha geholpen, voelt toch wel goed.
Verder schat ik ze zelf altijd kleiner in dan dat ze zijn en als ik dan foto’s zie dan kan dat echt behoorlijk tegenvallen. Oh en m’n vriend vindt het leuk om m’n beha over zijn gezicht te doen en dan elke keer ‘verbaasd’ te zijn dat zijn hoofd erin past -.-

Maar ik ga hoe dan ook toch op haar stemmen. Je weet maar nooit hoe het loopt. En anders is het misschien een signaal naar de partij dat kiezers bij de volgende verkiezingen een meer gemeleerde lijst willen