Stel je persoonlijke vraag #24

30 likes

Ik wil dit maar als ik eerlijk ben is zeker 35% van m’n nieuwe decolletĂ© okselvet dat ik echt hardhandig mn Bh in moet duwen om de illusie te wekken dat het daadwerkelijke tiet is.

Zonder Bh is het gewoon een collectie vetbulten ben ik bang

Maar u rock it Im Sure

3 likes

Nou ik zou het maar gewoon eens proberen als ik jou was! Want zonder bh heb ik echt geen decolletĂ© tenzij ik een bh Ă©n een laag uitgesneden top draag Ă©n m’n armen over elkaar kruis om m’n tieten een beetje omhoog te duwen Ă©n een schietgebedje doe - maar met dit topje zit alles gewoon lekker gezellig bij mekaar gepakt en ziet het er prima uit al zeg ik het zelf

En mocht het niet werken kun je ook altijd nog sideboob eruit laten hangen onder je oksels, love all tits

1 like

Lijkt me kut als ze elkaar dan niet mogen.

8 likes

Ik heb dit met de Calvin klein bh/bralette die ik laatst kocht! Heb zo goed als niks maar daarin ineens decolleté, echt magie.

2 likes

Ik heb maar I gestemd, want mijn maat staat er niet eens tussen (JJ, is volgens mij M/N in Europese maten). Als mannen aan me vragen wat mijn beha maar is (waarom zou je dat ĂŒberhaupt doen), dan zeg ik maar iets van E ofzo, want anders krijg je weer allemaal gedoe, maarja, daarmee hou ik wel de ‘slechte’ maatinterpretatie in stand. Misschien moet ik eigenlijk helemaal geen antwoord meer geven op dat soort vragen van mannen, maar daar ben ik dan ook weer te pussy voor.

Als vrouwen het (op een normale manier) aan me vragen dan geef ik wel eerlijk antwoord, maar dan leg ik ook meteen het hele maatsysteem uit. Op die manier heb ik wel meerdere vrouwen uiteindelijk aan een betere beha geholpen, voelt toch wel goed.

Verder schat ik ze zelf altijd kleiner in dan dat ze zijn en als ik dan foto’s zie dan kan dat echt behoorlijk tegenvallen. Oh en m’n vriend vindt het leuk om m’n beha over zijn gezicht te doen en dan elke keer ‘verbaasd’ te zijn dat zijn hoofd erin past -.-

3 likes

Ok omw dit kopen!!!

1 like

Je bent AA vergeten.

2 likes

Haha ja ‘dubbel D’ leek mij vroeger ook supergroot. Maar relatief gezien is een 75D bijv een super gangbare maat (maat die wij het meest verkochten in de winkel). + dat mensen (mannen sowieso niet, maar veel vrouwen ook niet) geen idee hebben hoe bh-maten werken. Als je 65D hebt klinkt dat misschien groot (want ‘D’ :scream:) maar = 70C = 75B qua volume. Dus valt allemaal mee

Ik had ook weleens klanten die dan met een andere maat (bijv dat ze 75B droegen en 65D bleken te hebben) de winkel uitgingen en helemaal hyper waren ‘ik ga dit direct aan m’n man vertellen!!! Ik heb gewoon een D cup!!!’ terwijl de borsten niet gegroeid waren in de tussentijd natuurlijk hahaha

5 likes

Haha dit had ik ook heel erg toen ik van een 75A naar een 70C ging. Altijd toch wel een klein beetje moeite gehad met mijn kleine borsten (die niet eens zo heel klein zijn), maar sinds die C vind ik het vaak wel prima. Heel krom eigenlijk.

Vroeger werkte ik op de lingerieafdeling van de VD, dus dit deden we dagelijks. Het was echt heel normaal om 't even te controleren, zodat we de juiste bh/merk konden aangeven.

Ik heb een borstverkleining gehad dus nu love ik mn boobies wel. BH’s draag ik eigenlijk nooit. Ik draag of niks (al helemaal nu met thuiswerken etc) of bralettes of topjes. Voorheen bedekte ik mezelf altijd omdat ik me schaamde en omdat ik het zelf echt niet mooi vond. Merk wel dat ik dat ondanks een veel kleinere maat nog steeds heb. Niet dat ik me schaam totaal niet, ook niet voor de littekens ofzo, maar wel dat ik nog de drang ofzo heb om me te bedekken. Terwijl dat niet hoeft, naja nou hoeft dat met grote borsten natuurlijk ook niet maar dat was meer een persoonlijk ding.

1 like

Als je in maart gaat stemmen, voor wie kies je dan?

• Op de eerste op de lijst, dit is een man
  • Op de eerste op de lijst, dit is een vrouw
  • Op een man die niet op nr 1 van de lijst staat
  • Op een vrouw die niet op nr 1 staat, maar die sowieso waarschijnlijk wel in de kamer komt gezien de peilingen
  • Op een vrouw die gezien de peilingen mogelijk net niet in de kamer komt, maar hopelijk met mijn stem meer kans maakt op een plek in de kamer
  • Op een man van kleur
  • Op een vrouw van kleur
  • Pff ik denk hier helemaal niet over na hoor, ik doe gewoon maar wat
  • Ik woon niet in NL/ik ga niet stemmen in maart

0 stemmers

• Ik kies gewoon de lijsttrekker
  • Ik kies gewoon random iemand uit de partij, niet per sĂ© de nr 1
  • Door mijn stem hoop ik dat de politiek meer een afspiegeling wordt van de samenleving (bv meer mensen van kleur, meer vrouwen, meer jonge mensen)
  • Gewoon op de kandidaat die het beste representeert waar ik voor sta/wat ik nodig heb, dat is niet gebonden aan gender, kleur, hoe hoog diegene op de lijst staat ofzo
  • Ik kies degene die in debatten het beste uit de verf komt
  • Ik kies degene die in het verleden het meest voor mij in de politiek voor elkaar gekregen heeft
  • Zoals ik al zei bij je vorige poll, ik doe maar wat
  • Anders

0 stemmers

Die eerste moet voor mij eigenlijk meerkeuze zijn want ook een vrouw van kleur!

6 likes

Ah heb ik het toch onhandig gedaan haha, ik zat een beetje bij alle verkiezingslijsten te kijken en vond dat de vrouwen van kleur allemaal zo belachelijk laag op de lijst stonden dat deze optie niet bij me op was gekomen. Sorry!

Ik zeg

• wortel
  • peen

0 stemmers

Ja echt jammer hoe wit de meeste lijsten zijn. Ik wil graag stemmen op een vrouw van kleur die met voorkeursstemmen net in de kamer zou kunnen komen maar dat lijkt niet echt mogelijk (bij GL). Ben er nog niet helemaal uit hoe ik dan ga stemmen.

Edit: ik heb net nog eens naar de lijst gekeken en zie nu dat er op #13 een zwarte man staat en op #14 een witte vrouw. Als de peilingen van nu kloppen krijgen ze 13 zetels. Als er de #14 dus meer voorkeurstemmen krijgt (van mensen die tactisch op een vrouw proberen te stemmen), krijgt #13 geen zetel. Jeetje zo komen we er toch nooit?

2 likes

Gewoon allemaal op Milka (#34) stemmen! Wil heel graag dat zij in de kamer komt, alleen ik ben bang dat het niks uithaalt omdat ze zo laag staat. :slightly_frowning_face:

4 likes

Ja precies, de eerste zwarte vrouw staat op 34 :roll_eyes: Maar ik ga hoe dan ook toch op haar stemmen. Je weet maar nooit hoe het loopt. En anders is het misschien een signaal naar de partij dat kiezers bij de volgende verkiezingen een meer gemeleerde lijst willen

1 like

Allebei. Wortels zijn voor mij van die dunne of ‘snack’ dingen en peen gebruik ik als ik zo een dikke winterpeen bedoel.

Wel verwarrend dat ik dan toch bospeentjes zeg als ik zo een bos dunne wortels bedoel maar goed.Vooraf opgemaakte tekst

5 likes