Stel je persoonlijke vraag #24

Als ik het heb gekocht dan doe ik alle snacks in 1 keukenkastje, maar uiteindelijk ligt het door het hele huis verspreid want ik snack graag in bed/achter de computer en leg het vervolgens niet terug in de kast. Dus ja ik ben volwassen en heb een vaste snackplek, maar eigenlijk ben ik 12 en ruim ik niks op.

3 likes

Het heeft bij mij niet eens de kans om in een la te komen. Ik inhaleer het al in de supermarkt

44 likes

Ik heb meerdere snack plakjes, dozen en kastjes :grimacing: en een spreadsheet waar ik de boel bij hou. Op het moment heb ik 164 verschillende snacks en er komen nog 9 aan :thumbsup:

Ik acknowledge mijn probleem

28 likes

Dit is geen probleem maar succesfull adulting!

1 like


Hahaha bij deze een screenshot. Normaliter staat ie standaard gesorteerd op best before date maar het is ook kleur gecodeerd op soort/type (bijv granola bar vs chocolade), en ik heb columns voor merk, smaak, hoeveelheid eiwit per portie, waar het vandaan komt en hoeveel ik er van heb :ok_hand:
De meeste mensen verklaren me voor gek maar ik ben gewoon :dizzy:goed georganiseerd :dizzy:

55 likes

Dit wist ik niet! Ik sta ook op een eerdere opname dus ga dat even terugzoeken

Ik had op de uni zelfs een docent die met valentijnsdag allemaal chocolade voor ons meenam. Super leuk, zeker omdat het eten is haha, daar wordt iedereen toch blij van! En ze zullen het gebaar sowieso waarderen

3 likes

Nee ik hou gewoon van snacks. Maar ik hou ook van m’n mening geven dus dat doe ik op insta want dat is leuker dan een word bestand bijhouden met hele verhalen over snacks.

Excel zou ik eigenlijk wel een hobby noemen bijna want ik hou zo van spreadsheets :heart:

4 likes

Wauw wat ontzettend veel variatie! Ik heb echt maar een paar soorten/smaken eiwitreep dozen op voorraad. Ben echt benieuwd hoe je snackast er uitziet!

1 like

Druivels noemde je ze toch?

2 likes

:exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

3 likes

Nee, dat is volgens mij @Bunnyslippers!

3 likes

Nav deze opmerking

Wat roept Excel bij je op?

  • Leuk leuk
  • Ik hou van Excel
  • Duizend hartjes
  • Yes, uren tabjes maken like it
  • Omg wie kan dit voor mij doen
  • Mag ik me verstoppen please
  • Kleren tyfus computer luisteren
  • Ik haaaaaaat Excel
  • Dit allemaal
  • Niks van dit alles gewoon neutraal

0 stemmers

(Ik heb een haat aan Excel, maar wel heel leuk dat er mensen bestaan als jou @Kurisu en @fissa die fangirl zijn hoor. Het ziet er namelijk wel echt cool uit altijd)

1 like

Ik vind het echt fascinerend wat er allemaal kan in Excel. Alleen zelf kan ik er niks van. Ik kom net tot een tabelletje met dikke buitenranden

7 likes

Ik vind het heel knap als mensen hele ingewikkelde formules gebruiken waardoor alles met elkaar in verbinding staat. Zelf kan ik nog net markeringsregels voor cellen aanwijzen.

1 like

Volgens mij is dat @Bunnyslippers :stuck_out_tongue:

@strawberry echt een zooi haha. Ik heb ook een spreadsheet in elke doos ik dingen bewaar Hahaha. Ik raakte echt te veel kwijt

1 like

Idd zo knap wat je er mee kan maar ik begrijp er niets van. Nou ja de basis wel maar de rest. hell no. En heb ook geen geduld om alles uit te zoeken.

Ik heb destijds Excel les gehad tijdens mijn hbo opleiding en dat is een van de weinige dingen waar ik nu daadwerkelijk nog wat aan heb haha

7 likes

Als een paprika wat ouder is en rimpelig wordt gooi je die weg of gebruik je die nog

  • Gooi ik weg
  • Gebruik ik nog

0 stemmers

ik gebruik het nog, terwijl mijn vriend het weg zou gooien

Lekker index-matchen en vlookuppen, heerlijk
Maar soms ook intense haat, dus all of the above.

@Strawberry sowieso geen paprika in huis, zie titel :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes