Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb zoveel kleine dingen die ik moet hebben waarvoor ik even naar de action zou gaan. Nu moet ik het een stuk duurder kopen of is het gewoon overal én duurder én uitverkocht. (Zoals theelichtjes, lampen in de woonkamer zijn kapot, moet nieuw ondergoed)

4 likes

Ik vind bloemen krijgen leuk, maar krijg zelden een bos die ik ook zelf uit zou kiezen. Mijn schoonouders zijn van de kitscherige/oubollige bossen, ben zelf meer van een veldboeket of zo’n schattig bosje trosanjers/eucaliptus. Maar vind het wel altijd heel schattig van ze, dus zet ze wel prominent neer (en ze blijven ook altijd heel lang goed haha).

Nu klinkt het alsof ik mega vaak bloemen krijg, maar toevallig voor afgelopen kerst en een verjaardag afgelopen maand

Alleen een mooi veldboeket maak je me blij mee, niet van die perfect gestylde bosjes.

Ik heb niet echt een stalker gehad maar wel iemand die iets te lang geobsedeerd was met mij nadat wij als tieners seks hadden gehad en hij jaren en jaren later nog steeds iedere creepy mogelijkheid aangreep om weer in contact te komen terwijl hij weer een vriendin had. Kreeg ook tijdens zijn relatie berichten als ja ik weet wel dat je weer seks wilt met mij enz. Hij kwam ook vaak bij mijn vorige huis chillen, was een openbare plek op zaterdag, en dan ging hij mij de hele avond in de gaten houden enz.

Kwam hem ook steeds tegen hier in de supermarkt (hier is de wijk waar ik nu 2 jaar woon) omdat hij volgens mij 2 straten van mij vandaan woont volgens mij maar laatste tijd zie ik hem daar niet meer gelukkig. Ik ging ook altijd expres extra lang bij de chips kijken ofzo als hij in de supermarkt liep zodat ik rustig kon wandelen als hij de kassa stond. Was altijd bang dat hij me anders keertje ging achtervolgen om te kijken waar ik nu woon.

1 like

Hahaha ja hoe raar eigenlijk als je erover nadenkt. Zo achterhaald. Bijna creepy.

1 like

Kan me niet voorstellen dat iemand met hem wil trouwen dus zou een gekke vraag zijn

6 likes

Mijn tweede ex werd een stalker. Meest creepy woorden die hij ooit gestuurd heeft:

‘Ik lig in de bosjes voor je huis’

Gat ver damme

Omg echt fantastisch :star_struck:
Ik heb via mijn vorig werk ook echt een voorraad aan chocolade, misschien moet ik dit ook eens doen. Echt van alles, chocolade dropballen, witte chocolade cashewnootjes, salted caramel pindarotsjes, amandelen met witte chocolade en salmiak en zo door. Echt verschrikkelijk lol. Denk dat ik wel met je kan concurreren.

4 likes

wow maar waar werkte je dat je zo veel chocolade kreeg?

1 like

In de hemel

27 likes

@macaron ben jij god

4 likes

Haha, wel handig! Ik heb gewoon een systeem in mijn snackkast. Gesorteerd op houdbaarheid. Raakt nu wel angstvallig ‘leeg’ voor mijn doen nu ik geen tripjes meer maak en vrienden/ familie ook geen snacks meer meenemen van zakenreizen/ vakantie.

4 likes

Ik zou ook echt misselijk worden als mijn vriend toestemming zou gaan vragen aan m’n ouders om te mogen trouwen
Bepaal ik gvd zelf wel toch :rage::rage:

10 likes

Waar beleef je het meeste plezier van?

• Mensen zien vallen
  • Mensen zien struikelen
  • Mensen zien uitglijden
  • Mensen zien schrikken
  • Mensen zien zich stoten aan iets

0 stemmers

Ik geniet dus erg van die klassieke filmpjes waarbij je mensen ziet strijden op gladde fietspaden enzo

3 likes

Normaal gezien zou hij dat doen als jullie bepaald hebben dat jullie klaar zijn om te trouwen.
Althans zo gebeurt dat in onze traditie.

Ik geniet van al het bovenstaande

11 likes

Ik werkte voor een bedrijf wat noten en fruit maar ook pepernoten chocolateerde voor bijv. M.arqt, O.din, J.umbo, A.H maar ook V.an D.elft pepernotenfabriek. En veel winkels in Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Noorwegen etc.
Ik zat zelf op kantoor op de fairtrade afdeling waar we ook bijv. vegan chocolade hadden.
Maar we hadden ook een kleine afdeling met noten/pitten en zaden. Heb nog een kilo pijnboompitten en pistache op voorraad ook, lol.
En de pepernoten met kokos die waren ook van ons :smirk: Super vervelend natuurlijk dat ik elke dag door de werkruimtes moest lopen om naar mijn kantoor te gaan. Mijn bureaulades lagen ook vol met chocolade, dat ik niet dichtgeslibd ben moge een godswonder zijn (ben ik dan toch God??).

Bonus, mijn top vijftien

1 cashewnoten met witte chocolade
2 dropballen met witte chocolade en passievrucht (de pepernoten met passievrucht zijn ook top)
3 amandelen met witte chocolade en salmiak poeder
4 blueberry blokjes met pure chocolade
5 pretzels met witte chocolade
6 ananas stukjes met witte chocolade
7 tompouche ballen
8 pecan truffels
9 marshmallows met witte of aardbei chocolade
10 rocky road pindarotsen melk
11 witte chocolade breukplaat met cranberry
12 cranberry met witte chocolade
13 walnoten met elk soort chocolade
14 verse truffels
15 alles met salted caramel, breukplaat (die heeft de winkels nooit gehaald, was een test helaas), amandelen en rotsjes

Die laatsten zijn trouwens heel anders dan al die andere supermarkt salted/caramel producten, wij hadden caramel chocolade met ook echt die kleur

24 likes

Hoe heet dit bedrijf en waar meld ik mij aan?

15 likes

Als je bij Tony’s chocolonely werkt kun je zoveel repen meenemen als je wilt, ook voor familie en vrienden. Dat is serieus een secundaire arbeidsvoorwaarde daar.

26 likes

Zo chill! Zelf ben je het snel zat denk ik maar dat het ook voor vrienden en familie mag is echt zo tof :two_hearts:

Ik vind het sowieso echt een fantastisch merk en geweldig hoe ze alles aanpakken qua marketing.

1 like