Stel je persoonlijke vraag #24

Een soort mislukte manneke pis dit

Lijkt me ook heel irritant om te poetsen.

7 likes

Kunnen we gewoon ff kappen met al die jolige blotelichamenaccessoires, thanksss

20 likes

Ik zou sowieso niet met iemand naar het altaar willen lopen, en al HELEMAAL niet mijn vader of ex. Hoef niet als het bezit van de ene op de andere man overgedragen te worden byeee

57 likes

Ik wil niet trouwen maar ik zou samen als (aanstaand) echtpaar naar het altaar willen lopen.
Volgens mij is dat ook de Nederlandse traditie? Niet dat ik dat per se heel belangrijk vind trouwens, iedereen moet doen wat hij wil maar door je vader naar het altaar gebracht worden is volgens mij echt iets via de media deze kant op is komen waaien vanuit Engeland/Amerika?
Twee zweedse prinsessen kregen er veel kritiek op dat ze zich door hun vader naar het altaar lieten brengen omdat dat daar als patriarchistisch werd gezien door sommige mensen.

5 likes

Ik moest echt hardop lachen dat ik de enige ben die stemt op “Ja hoor waarom niet”

2 likes

Mijn ex, een witte Nederlander zonder familie daar in de buurt is onlangs, midden in een pandemie, getrouwd op ARUBA. Dat laat denk ik wel genoeg zien wat voor achterlijk individu het is. Dus nee bedankt.

18 likes

Blij dat het je ex is. Wat een classy gozer.

2 likes

Echt stalken zou ik het niet noemen, wel een ex-scharrel die nu al 5 jaar af en toe contact probeert op te nemen. Inmiddels dus geblokkeerd op instagram, facebook, whatsapp, toen ie me laatst ineens belde ook nummer geblokkeerd. Ik heb hem tientallen keren vriendelijk en ook MINDER vriendelijk verzocht me met rust te laten. Kreeg ik een paar weken terug een LinkedIn verzoek :confused: Gap, de paar keer dat we elkaar zagen was het niet eens echt gezellig, zoek een andere hobby

1 like

Ik heb drie relaties gehad en ik vond ze alledrie wel een dikke 9, eigenlijk. Ze waren niet met elkaar vergelijkbaar (de langeafstandsrelatie die ik kreeg toen ik 18 was zat heel anders in elkaar dan de relatie die ik kreeg toen ik 25 was, waarbij ik na enkele maanden ging samenwonen) en ze waren niet perfect (anders had ik er voor eeuwig in willen blijven), maar het waren wel echt de juiste relaties op de juiste momenten en ik acht me er heel erg gelukkig mee!

10 likes

Mijn laatste ex was echt de grootste klootzak ter wereld en ik hoop dat hij brand in de hel

11 likes

Ik heb zoveel kleine dingen die ik moet hebben waarvoor ik even naar de action zou gaan. Nu moet ik het een stuk duurder kopen of is het gewoon overal én duurder én uitverkocht. (Zoals theelichtjes, lampen in de woonkamer zijn kapot, moet nieuw ondergoed)

4 likes

Ik vind bloemen krijgen leuk, maar krijg zelden een bos die ik ook zelf uit zou kiezen. Mijn schoonouders zijn van de kitscherige/oubollige bossen, ben zelf meer van een veldboeket of zo’n schattig bosje trosanjers/eucaliptus. Maar vind het wel altijd heel schattig van ze, dus zet ze wel prominent neer (en ze blijven ook altijd heel lang goed haha).

Nu klinkt het alsof ik mega vaak bloemen krijg, maar toevallig voor afgelopen kerst en een verjaardag afgelopen maand

Alleen een mooi veldboeket maak je me blij mee, niet van die perfect gestylde bosjes.

Ik heb niet echt een stalker gehad maar wel iemand die iets te lang geobsedeerd was met mij nadat wij als tieners seks hadden gehad en hij jaren en jaren later nog steeds iedere creepy mogelijkheid aangreep om weer in contact te komen terwijl hij weer een vriendin had. Kreeg ook tijdens zijn relatie berichten als ja ik weet wel dat je weer seks wilt met mij enz. Hij kwam ook vaak bij mijn vorige huis chillen, was een openbare plek op zaterdag, en dan ging hij mij de hele avond in de gaten houden enz.

Kwam hem ook steeds tegen hier in de supermarkt (hier is de wijk waar ik nu 2 jaar woon) omdat hij volgens mij 2 straten van mij vandaan woont volgens mij maar laatste tijd zie ik hem daar niet meer gelukkig. Ik ging ook altijd expres extra lang bij de chips kijken ofzo als hij in de supermarkt liep zodat ik rustig kon wandelen als hij de kassa stond. Was altijd bang dat hij me anders keertje ging achtervolgen om te kijken waar ik nu woon.

1 like

Hahaha ja hoe raar eigenlijk als je erover nadenkt. Zo achterhaald. Bijna creepy.

1 like

Kan me niet voorstellen dat iemand met hem wil trouwen dus zou een gekke vraag zijn

6 likes

Mijn tweede ex werd een stalker. Meest creepy woorden die hij ooit gestuurd heeft:

‘Ik lig in de bosjes voor je huis’

Gat ver damme

Omg echt fantastisch :star_struck:
Ik heb via mijn vorig werk ook echt een voorraad aan chocolade, misschien moet ik dit ook eens doen. Echt van alles, chocolade dropballen, witte chocolade cashewnootjes, salted caramel pindarotsjes, amandelen met witte chocolade en salmiak en zo door. Echt verschrikkelijk lol. Denk dat ik wel met je kan concurreren.

4 likes

wow maar waar werkte je dat je zo veel chocolade kreeg?

1 like