Stel je persoonlijke vraag #24

Ja, ik weet dat er meerdere soorten zijn maar:

Olijven:
  • Ja, groen en zwart
  • Ja, zwart
  • Ja, groen
  • Nee

0 stemmers

Mijn bank was het duurste denk ik. En daarna iPhone, espressomachine en paddle board.

Edit: en mijn rolschaatsen als ik nieuwe wielen etc meereken.

2 likes

Iemand zei laatst dus tegen me dat er maar 1 soort is, de groene, en de rest is allemaal geverfd. Was op tv bij keuringsdienst van waarde.
Heb het zelf nog niet gezien

7 likes

Ik heb dit met boodschappenlijstjes maken. Ik schrijf de helft in Engels en de helft in Nederlands. Dit komt omdat als ik een boodschappenlijstje voor mn vriend maak het in het Engels schrijf. Verder niet zoveel last van.

1 like

Ik haat hengelo haha, maar die ervaring daar heb ik totaal niet. Of bedoel je hengelo Gelderland? Vind hengelo net zo kil en kut als Rotterdam.

Beide gebombardeerd in de oorlog, doet een stad geen goed :sweat_smile:

2 likes

Studentenvereniging

6 likes

Via via via :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn oma vond iedereen in de stad juist zo vriendelijk omdat ze haar allemaal gedag zeiden en hielpen in de winkels. Ja, dat komt dus puur en alleen omdat je een lief oud vrouwtje van achterin de tachtig bent, want bij mij doen ze dat echt niet. :joy:

6 likes

Mijn ‘vaste’ groepje beste vriendinnen is een bij elkaar geraapt zooitje. Deel van hen is via mij (middelbare school) en een deel via mijn zus (ook middelbare school + vervolg opleiding). Echt zo leuk!

En dan heb ik nog 2 andere groepen die ik ken via mijn oude sportschool en via werk van jaren geleden.

(En nog wat losse flodders)

1 like

Jouw achtergrond voor een digitale vergadering is meestal

• Geen achtergrond (gewoon, je kamer)
  • Blur
  • Standaard teams/zoom achtergrond (die stockfoto’s van kantoren enzo)
  • Persoonlijke achtergrond (vakantiefoto oid)
  • Iets ‘ludieks’ (cockpit, werkkamer van rutte in het torentje)
  • Wisselt teveel (bijvoorbeeld intern/ extern)
  • Ik heb nooit een digitale vergadering

0 stemmers

Ik heb zoveel collega’s die een standaard teamsachtergrond gebruiken, terwijl ik het juist zo gezellig vind om bij iedereen naar binnen te kijken :smile: (snap dat dit precies de reden is dat zoveel mensen een achtergrond gebruiken)

2 likes

ik vind al die nep achtergronden en blur-dingen zo lelijk want het werkt gewoon net niet goed genoeg, waardoor er altijd een deel van iemand steeds half verdwijnt ofzo

25 likes

Ik heb altijd een eigen achtergrond. Ik vergader zoveel, met redelijk veel verschillende mensen, die hoeven mijn kamer niet te zien :stuck_out_tongue:

1 like

Afbeeldingen die vanuit de organisatie beschikbaar gemaakt zijn voor Teams

Ja, dat is bij mij ook zo! Doordat er steeds iets verdwijnt en weer verschijnt kijkt het echt heel onrustig. En de belichting klopt nooit. Maar ja, aan de andere kant is het ook irritant als je beweging in de kamer ziet (mijn vriend die een boterham pakt ofzo).

@Quinn oja dat kon ook nog!

2 likes

Mijn krullen verdwijnen soms in de blur. Heb nu gewoon een witte muur achter me, met een deel van het raam dus heb nu de blur vaak ook wel uit. Maar vind het bij die stockfoto’s altijd zo raar als een koffiebeker opeens in de achtergrond op gaat haha.

1 like

Bij ons zijn er ook veel collega’s die een foto hebben gemaakt van de achtergrond van hun werkplek op kantoor. Die ze dan gebruiken voor thuis. Dan ‘lijkt’ het alsof ze op kantoor zitten.

1 like

Waarom zou je dat doen?

3 likes

Ik zou het niet weten, moet je aan mijn collega;s vragen.

3 likes

Ik had laatst een meeting met iemand die een random kamer als achtergrond had, gewoon een witte muur met een plant en een stoel. Ik kwam er pas na een uur, toen hij even wegliep, achter dat dat een foto was en niet zijn echte kamer. De foto was ook van vrij slechte kwaliteit en juist daarom leek het zo echt denk ik haha, well done.

8 likes