Geen achtergrond. Als ik iets zeg en camera staat uit (99% vd tijd) zien ze gewoon mijn mini fotootje uit Teams
Ja, je hebt gelijk!
En dit is ook echt niet te doen idd
Ik houd permanent een verlanglijstje bij, dus daar zou ik sowieso drie dingen van kunnen vragen, maar vaak bedenk ik de maand voor mijn verjaardag nog wel wat nieuwe dingen
Het is bij ons ‘verplicht’ die kantoorfotos te gebruiken
Er bestaan zeker zwarte olijven! De groene worden gewoon eerder geplukt, de zwarte zijn rijp. Ik heb de aflevering overigens niet gezien, er zal vast wel gesjoemeld worden met goedkope olijven.
M’n vrijwilligerswerk
Ik heb geloof ik nog nooit een briefje van 500 in het echt gezien.
Ik heb niks boven de 50 ooit in het echt gezien denk ik
Duhh anders is het toch niet meer waard!!!1!!1
Nee grapje, snap ik ook niet, misschien voor blinden/slechtzienden?
Ik weet niet of dat de hoofdreden, is maar ik weet wel dat blinden/slechtzienden dat verschil in formaat gebruiken om te identificeren welke waarde ze in hun hand hebben. Een briefje van €5 is twee vingerkootjes, briefje van €10 drie, etc.
Ik heb door mobiel/contactloos betalen m’n pincode ook echt niet meer helder voor de geest, zo irritant af en toe
Maakt jullie diepvries ook een irritant zeurend/zoemend geluid?
- Ja, maar geen last van / vriezer staat niet in de keuken
- Nee
- Ja
0 stemmers
Maar de 100, 200& 500 alleen bij mijn werk ruim 10 jaar geleden
Ik pin elke week, maar dat is eigenlijk alleen om de schoonmaakster & glazenwasser van te betalen. Verder betaal ik niks meer cash.
Ik vraag me altijd af of dit niet een manier is om geld wit te wassen. Of denk ik nu heel gek?
ARGH ik krijg hiervan flashbacks naar terrasjesdagen dat mensen (meestal buitenlanders) 2 biertjes wilden afrekenen met een briefje van 100 en je meteen door al je kleingeld voor de dag heen was
Ging jij vroeger graag uit logeren bij een vriend/vriendinnetje/familie?
- Ja vond ik leuk en niet spannend
- Nee vond ik eng ik en had last van heimwee
- Ja vond ik leuk en een beetje spannend
- Dat deed ik nooit
- Vond ik niet leuk en ook niet spannend
- Anders
0 stemmers
Ben vast een keuze vergeten maar mijn ouders zeiden altijd dat ze mij overal konden droppen. Ik vond het altijd prima en leuk. En 1 vriendin van mij vond het dood en doodeng. Ze woont nu naast haar ouders.
Ik vond het niet leuk omdat ik het spannend vond. Vind het nu nog steeds niks, als ik het kan vermijden, graag.