Stel je persoonlijke vraag #24

Zou jij het leuk lijken om naast je ouders te wonen?

• Nee alsjeblieft niet zeg
  • Ja leuk/gezellig!
  • N.v.t. /weet ik niet
  • Ik woon nog bij mn ouders

0 stemmers

Ik snap mensen niet die een huis kopen in de buurt waar ze zijn opgegroeid bij hun ouders. Lijkt me zo saai .

7 likes

ik woon nu wel in dezelfde ministad als mijn ouders (was niet per se het plan, maar corona), maar het is echt best leuk om op 10 minuutjes rijden te wonen. Nu kan ik heel makkelijk even komen eten en na twee uurtjes weer gaan, terwijl ik toen ik 2,5 uur verderop woonde vaak een weekend kwam maar het ook na twee uur wel weer zat was

Direct naast vind ik wel weer wat te veel van het goede tho haha

11 likes

In mijn koffietent kwamen altijd beroemde voetballers die dan 200€ gaven voor een espresso. Kreeg je er vaak wel 5€ fooi bij haha.

3 likes

Dit was vorige week een vraag in weet ik veel

5 likes

Ik heb bijna geen borsten meer, en ik vind het nu juist leuker als je ze wat kan zien. Die decolleté is niet echt bestaand en heb geen diepe decolleté topjes maar qua strakkere topjes vind ik het nu leuker. Vind ze wel schattig ofzo :laughing:

4 likes

Jaa in de stad of dorp zelf oke maar ik ken een aantal mensen die in de zelfde straat of wijk wonen. En dat lijkt me 10x niks.

1 like

Nee, ik doe geen oog dicht 's nachts ergens anders en moet ook altijd 4x plassen voordat ik slaap hahahha

Half uur geleden.

Enige reden dat ik nog pin is voor de wietdealer haha.

3 likes

Inmiddels zijn we weer een paar maanden verder en weer wat nieuwsberichten verder. Hoe denk jij er nu over? Laat jij je vaccineren.

• Ja ik ben al gevaccineerd
  • Ja maar moet nog
  • Ik weet het nog niet
  • Nee laat ik niet doen

0 stemmers

Ben echt enorm niet flexibel. Als plannen wijzigen kan ik daar echt niet tegen want had me al op iets anders voorbereid? Echt kut wil daar vanaf.

1 like

Had je dan wel wisselgeld? :sweat_smile:

Ik had een keer iemand die 10 euro met een briefje van 500 wilde afrekenen, ja doei.

Ik heb het juist andersom, plannen wijzigen altijd en ik vind dat fijn?! Dat ik niet weet wat er gebeurd. Terwijl ik verrassingen haat. Beide lijkt me iig vermoeiend. Dus zowel jouw als mijn geval.

Ja hier net zo. En dan niet voldoende wisselgeld hebben voor de €500.

Ken jij mensen die sinds de avondklok ineens vaak zijn gaan feesten tot 04:30?

• Ja, veel mensen die dat nu ineens doen
  • Ja, enkele mensen die dat nu ineens doen
  • Ja, veel mensen, maar die deden dat daarvoor ook al
  • Ja, enkele mensen, maar die deden dat daarvoor ook al
  • Nee, de meeste mensen gaan nu netjes om 20:30 naar huis
  • Nee, de meeste mensen spreken nu minder/niet af met anderen
  • Nee, maar voor de avondklok ook zagen die mensen ook al geen andere mensen
  • Geen idee
  • Anders

0 stemmers

Wat heb je liever?

• Voor 7 dagen per week staat het avondeten gepland, je moet het uiteraard wel zelf koken
  • Voor 7 dagen per week staat niks gepland, hierdoor bestel je wel 2 keer per week eten. Scheelt wel afwas en je hoeft niet zelf te koken

0 stemmers

Dit weekend vertelde een vriendin van me doodleuk dat ze naar een technofeest is geweest. Wist niet waar ik het zoeken moest, echt wtf

5 likes

Vind jij het leven saai?

• Nee meestal niet
  • Ja meestal wel
  • Ja dodelijk saai
  • Gewoon nee
  • Nee ik geniet met volle teugen van het leven

0 stemmers

Ik kreeg van mijn psychiater te horen dat ik nu tijdens deze pandemie het leven nog saaier kon ervaren. Lol. Ik ben 6 keer met adhd gediagnosticeerd dus ik denk dat hij het daarom zei.

1 like

Ik zie mensen vaak hier posten over dat “iedereen sinds de avondklok tot 04:30 gaat feesten” maar ik ken echt niemand die dat doet? En al mijn vrienden zijn tussen de 21-30, veel studenten en mensen die normaal vaak naar feestjes gaan. Ik ben echt benieuwd wie die mensen dan zijn die nu ineens elke week een houseparty tot 04:30 staan te houden. Vind het meer klinken als een indianenverhaal als argument tegen de avondklok.

Ik zit in een grote appgroep waar normaal (pré-Corona!) illegale raves in worden gedeeld, dus pop-up technofeesten in bossen en loodsen enzo. Maar daar is het sinds Corona ook gewoon stil hoor, zelfs ~de feestende jongeren~ nemen hun verantwoordelijkheid.

6 likes

Wat vind je van iemand van 21+ die de term beste vriend(in) gebruikt?

• Kinderlijk
  • Neutraal
  • Ik gebruik dit zelf
  • Zou het wel willen gebruiken, maar heb geen beste vriend(in)

0 stemmers