Waar zou jij op afknappen
- āJij verdient een flesje!ā
- āLekker dansjes doen tot de vroege uurtjesā
- āChampi na een lawa doen?ā
- āKom we gaan randje esca vandaagā
- āWat is jouw fave spebiā
- Allemaal walgelijk
0 stemmers
Waar zou jij op afknappen
0 stemmers
Ik ken wel mensen die afspreken en die normaal tot 01:00 ofzo zouden blijven en die nu maar de hele nacht blijven. Maar of ze echt feesten weet ik niet. Misschien doen ze wel een potje schaak of gaan ze rond 01:00 gewoon slapen, haha
Haha doet me denken aan wat ik afgelopen weekend hoorde. Een jongen uit mijn vriend zijn vriendengroep wou komende zaterdag een feestje geven⦠Heeft iemand anders uit dat vriendengroepje boos de politie gebeld. Politie is langs geweest en heeft ze waarschuwing gegeven en als ze wel feestje hebben komend weekend krijgt die jongen een boete van 2000 euro.
Ben wel benieuwd of ze nog vrienden zijn met hem hehe. Maar hij schijnt wel vaker de politie te bellen enz als hij zijn zin niet krijgt (want er speelde wel iets voor af zoals altijd met hem). Zou voor mijn vrienden niet de politie bellen iig, ook als ik het afkeur verder.
Klinkt als een mengeling tussen de āMonica Geuze fanpodcastā vrouwen en de Tiger zusjes.
Momenteel vind ik het dodelijk saai ja. Elke dag studeren studeren en 0 afleiding behalve netflix, how fun.
Ik begrijp de helft hiervan niet eensā¦
Hahahahahha ik heb ook aardig wat research moeten doen
champi = champagne
lawa = lange wandeling
spebi = speciaal bier
esca = escalatie
is vgm beetje korpstaal ofzo
En de dingen die het normaal de moeite waard maken (voor mij), zijn er nu niet. Saai.
Normaal vind ik het leven niet saai, wel vermoeiend.
Normaal niet, sinds Corona wel. Vind er geen ruk aan op het moment en ik mis mijn oude leven. Ik probeer er gewoon het beste van te maken hoor maar vind het maar saai.
Ik had de dingen niet goed gelezen en dacht dat het ging om hoe ouders tegen babyās praten:ā)
Hah, ik moet gelijk aan dit instagramaccount denken:
Hahahaha ja heb sommige uitspraken ook daarvan, ik lach me altijd dood om die pagina
Hahah ik moest hier hardop om lachen dat je dit bij je eigen vrienden doet joh!
Ik zou eerder denken joe joe ik kom niet zoek het uit met je feestje dan ze verraden Dat kunnen de buren altijd nog doen als er geluidoverlast is
Ja mijn vriend is het er ook niet mee eens maar hij zegt alleen ja ik kom niet en ik vind het geen goed plan en laat het daar maar gewoon bij maar politie bellen hahaha⦠Maar die jongen schijnt ook wel eens politie te hebben gebeld omdat mijn vriend de deur niet opendeed bijv. En laatst heeft hij een tv kapot gegooid tijdens een ruzie met zijn vriendin dus tja zegt ook wel beetje iets over wat voor persoon het is.
Ja je vriend zijn reactie is super normaal!
Oh wat erg eh ja die belt dan voor alles wel de politie!
Haha grappig! Ik houd echt wel van verrassingen, maar wijzigende plannen nee. Als ik iets in mijn hoofd heb moet het precies zo gebeuren. Idd wel vermoeiend, want kan er echt chagrijnig van worden als het anders gaat en dan reageer ik dat af op mensen om mij heen.
Mijn baas was zelf een halve crimineel volgens mij, dus ja wij hadden altijd voldoende wisselgeld hahaha.
Die ken ik niet, maar vind hem nu al heerlijk om te lezen
Ik woon 500m van mijn ouders af en vind dat zo fijn, MAARRRRR mijn ouders zijn niet van die types die ineens onverwachts op de stoep staan of langs mān huis rijden om te controleren of ik thuis ben ofzo. We hebben gewoon ons eigen leven en wonen toevallig dicht bij elkaar. Zou het juist een hel vinden om ver weg te wonen maarja #mamaskindje
Allemaal onwalgelijk. Laf dit.