Stel je persoonlijke vraag #24

Jaa het gaat mij persoonlijk niet om het bij je ouders wonen. Of mega ver weg wonen. Ik wil zelf in een stad een kwartier ( met de trein) hier vandaag wonen vind ik ook niet mega ver. Maar ik zelf heb na 100 jaar deze straat wel gezien.
( plus mn geboorte plaatst is hier zon 3000 km vandaan dat vind ik wel te ver van mn moeder haha)

Sinds wij verhuisd zijn woon ik ook op nog geen vijf minuten loopafstand van mijn ouders en vind het ook echt chill!

Ander verhaal als het mijn schoonouders zouden zijn :rofl:

5 likes

Wat is een randje esca :tired_face:

Escaleren denk ik.

Mijn moeder is echt het type “neighbourhood watch”, als ik in dezelfde straat zou wonen zou ik zo vaak vragen krijgen wie er langs komt etc. In dezelfde stad zou ik het wel chill vinden, kan je sneller langs als je iets nodig hebt.

2 likes

Ja mijn ouders zijn vet gezellig en hebben altijd goeie drank en borrelsnacks enzo in huis! Als ik de Lotto zou winnen zou ik zo een huis voor ze kopen dicht bij ons in de buurt.

8 likes

Nu ik hier langer over nadenk. Mijn moeder leeft dus niet meer maar met haar zou ik dat echt niet kunnen want ze zou dan echt iedere dag voor de deur staan. Mijn vader zou ik minder moeite mee hebben want wij hebben beide de behoefte niet om elkaar dagelijks te spreken of te zien maar ik zou dan wel makkelijker eten kunnen ophalen bij hem haha.

1 like

randje escalatie = heftige dronken (uitgaans)avond
en een avond met esca en sensa is een avond met escalatie én sensatie haha :’)

1 like

Ha ja als ik dat zeg kan ik net zo goed mijn hele naam hier droppen. Maar 1x op tv en 1x op de radio over het zelfde werkgerelateerde onderwerp en 1x in een tijdschrift over iets persoonlijks.

1 like

Dit lijkt me zo enorm kut. Zou je hier eigenlijk werk van kunnen maken? Je hebt geen toestemming gegeven om gefilmd te worden, of valt dit onder filmen in het openbaar wat altijd mag (denk ik?)

1 like

Heb in een documentaire gezeten over youtube, wel heel tof maar zou het niet zo snel nog een keer doen denk haha!

1 like

Ik zou het echt zo leuk vinden om naast mijn moeder(!) te wonen. Vind het nog steeds kut dat ik nu een uur van haar vandaan woon. Als ik weer eens iets aan het koken ben dat precies moet smaken zoals zij het maakt, is het toch veel makkelijker om ff bij haar naar binnen te lopen ipv te bellen. Naast mijn schoonouders wonen daarentegen… liever niet. Ze wonen nu al dichtbij genoeg :joy:

2 likes

Ooit een keer het 18.00 uur journaal gehaald met een vox-pop over de langstudeerboete.

4 likes

Over m’n boek…voor radio, tijdschrift, krant en regionale tv.

Edit: en @Pantalones was toen blijkbaar ergens de stagiaire haha.

2 likes

Ik zou het niet erg vinden om daarop te antwoorden, haha. Maar ik ben wel vaker geïnterviewd over mn vagina en seksleven (in de girlz en op televisie) dus dan praat het makkelijker.

1 like

Iemand had gedreigd om mijn middelbare school overhoop te schieten dus toen kregen we allemaal een paar dagen vrij zodat ze konden uitzoeken hoe reëel die dreiging was. Ik ben toen geïnterviewd door het AD met de vraag wat ik er van vond. Volgens mij heb ik gezegd dat ik het wel best vond allemaal omdat ik die dag een schoolexamen had waar ik niet voor had gestudeerd, en nu had ik wat langer om daar voor te leren. :joy: Classic onverschillige puber. Is overigens allemaal met een sisser afgelopen, de ~schieter~ bleek gewoon een verveelde tiener te zijn die dacht dat dit grappig was.

14 likes

Niet perse dat ze tot 4:30 blijven maar heb wel enkele mensen in m’n omgeving die gewoon nog na 21:00 de straat op gaan (bijvoorbeeld om 00:30 nog) en dus een boete riskeren. Meestal wonen ze dan op 5 minuten loopafstand in een rustige wijk en durven ze het wel aan. Of ze “delen de boete gewoon” :roll_eyes:

Jeugdjournaal! Bij een schoolsporttoernooi. Zal wel in komkommertijd zijn geweest, want was volgens mij niet echt nieuwswaardig.

1 like

Ik wil nog steeds een nicer dicer. En een wraptastic, alleen maar om dan elke keer “lekker wrap, lekker tastic” te kunnen zeggen.

28 likes

Best wel vaak voor de radio en krant en 2x tv.

En 2x voor een tijdschrift over mijn bedrijf :grin:

2 likes