Stel je persoonlijke vraag #24

Heb ooit aan een quiz meegedaan en toen hebben ze ooit een magazine gemaakt, was een flop volgens mij. Toen ben ik daarvoor geïnterviewd en gefotografeerd :rofl:

2 likes

Een kort stukje in een Vlaamse krant. Met een groepje vriendinnen stonden we op een camping in Gent zodat we naar de Gentse feesten konden. Toen kwam er een journalist op die camping om wat camping gasten te interviewen, waarom we daar waren, wat we gingen doen etc…
Natuurlijk gingen we de volgende ochtend allemaal die krant kopen, hadden ze onze foto ook nog heel erg groot afgedrukt naast dat stuk haha (krant ligt nog ergens in een doos, wel een leuke herinnering aan die tijd)

5 likes

Als ik jou was zou ik niet beginnen aan een nicer dicer. Ik heb ooit zo’n soort ding gekocht en raakte alleen maar gefrustreerd door al die onderdelen en de mesjes zijn bot.

1 like

Over mijn sport vroeger meerdere keren! Was toen redelijk ‘succesvol’ op amateurniveau vooral haha, dus lokale krant. Een van de 2 artikelen stond vol fouten haha, die was ook met mijn nichtjes erbij. Daar maken we nog steeds grapjes over.

3 likes

Oke het dicen wordt er niet echt nicer van dus. Wat een desillusie

6 likes

In de buurt krant met een interview over verhuizen naar het buitenland. Kreeg vanochtend een herinnering op Facebook dat het vandaag 3 jaar geleden geplaatst was!

1 like

Hahaha nee helaas niet :joy: echt een deceptie… Beter een goed scherp koksmes aanschaffen

1 like

Hahaha ik zit echt te manifesteren dat ik een huis kan krijgen in de flat waar ik nu woon

1 like

@grace

Ik ben een paar keer geïnterviewd en het is mij ook opgevallen hoe losjes journalisten omgaan met wat je zegt. Ik had dat niet echt verwacht maar schijnbaar is dat wel gebruikelijk. Ik lees interviews wel ‘anders’ sinds ik dat weet.

5 likes

Heeeeeey franske hier!!

Ik heb een nicer dicer en gebruik het eigenlijk nooit, maar het is wel een handig ding.

10 likes

Wel een aantal keer afgelopen tijd over mijn solo act, een podcast en wat artikelen voor muziekplatforms!

1 like

Bestaat dit nog?
Misschien onder een bepaalde doelgroep (50+) ofzo wel nog populair. Want waar doen ze het anders van…

Nog even spuit 11, Lijkt mij gezellig om bij mijn ouders in hetzelfde dorp te wonen op 500 mtr afstand ofzo, maar dichterbij niet. Woon nu op 10 km afstand.
Schoonouders wonen wel in hetzelfde dorp en mijn schoonmoeder zie ik daardoor vaker, Die komt ook regelmatig spontaan langs. Ik vind het dan stom dat ik haar meer zie dat mijn eigen ouders eigenlijk.

Komen jouw ouders wel eens spontaan langs (zonder afspraak gewoon kopje koffie doen ofzo)?

• Nee
  • Ja, maar dat vind ik dus echt niet chill
  • Ja, maar liever dat ze van te voren bellen
  • Ja, Maak me niet zoveel uit, wel prima
  • Ja gezellig!

0 stemmers

Komen jouw schoonouders wel eens spontaan langs?

• Nee
  • Ja, maar dat vind ik eigenlijk echt niet chill
  • Ja, maar liever dat ze van te voren bellen
  • Ja, Maak me niet zoveel uit, wel prima
  • Ja gezellig!

0 stemmers

Mijn ouders wonen op 2 uur rijden en de zijne op 1 uur. Dus weinig spontaniteit hier. Zijn vader moet soms in de buurt zijn dus dan appt ie de dag ervoor of ik thuis ben.

M’n schoonouders deden dat met grote regelmaat in het begin, maar nadat ze 4x voor een dichte deur stonden bellen ze nu aan.

Ze hebben ook een keer aangebeld terwijl ik wel thuis was, maar toen had ik de bel niet gehoord (was net ff buiten ofzo), toen gingen ze weer weg.

Meestal bellen ze nu wel, soms komen ze wel ineens spontaan langs (maar mijn man doet dat ook bij hen).

Mijn “huis” is gewoon bijna altijd een te grote teringzooi om zomaar random bezoek te ontvangen. Als ik dat wat beter op orde zou kunnen houden zou ik het wel leuk vinden op zn tijd.

8 likes

Laatst appte ik mijn vader omdat ik vroeg of ie iets wilde nakijken hier in huis. Toen appte ie ‘zal ik over een uurtje bij jou zijn?’ Veel spontaner wordt het niet. Wij waren allebei gewoon aan het werk, dus uiteindelijk is ie op dat moment niet geweest.
En schoonmoeder vroeg van de week aan mijn man of ze samen langs mochten komen. Die was voor het gemak denk ik ff vergeten dat er coronaregels zijn. Dus ik zei lijkt me beter van niet

Ja, hier schrok ik ook van toen ik een paar keer werd geïnterviewd.

Ik heb toen echt flinke ruzie gehad met een journalist van HP/de Tijd, omdat zij mij allerlei dingen in de mond legde die ik nooit had gezegd. Werd echt een beetje naar en toen heb ik gezegd dat ik de opname wilde luisteren waarin ik het zogenaamd gezegd zou hebben óf dat ik me terug zou trekken uit het interview. Toen heeft ze de quote schoorvoetend aangepast.

Geen leuke ervaring.

12 likes

Voor mijn sport die ik toen fanatiek deed, daar schreef het Brabants dagblad over en niemand uit m’n team wilde dus toen moest ik (incl awkward foto)

2 likes

Heb op de jeugdpagina vd krant gestaan met het verhaal van een inbreker op vakantie die naast mijn hoofd bezig was met geld zoeken (gewoon doorgeslapen)

4 likes

0900-tuig. Makkelijk te onthouden :sweat_smile:

6 likes