Eigk klopt het niet want je zou dan tugh typen haha.
Vind het een beetje een lastige, want ik houd er juist wel van als mensen spontaan langskomen, maar mijn schoonmoeder is dan een beetje bijzonder daarin, voelt zich dan ook weer bezwaard dat ze langs komt, dan vraagt ze 3 keer of het wel echt uit komt, terwijl ze al binnen is. En dan vraag je wat ze lust te drinken en en dan ohh neee doe niet teveel moeite! En dan moet ik blijven aandringen jawel joh pak wat. En dan lust ze nooit een heel glas, dus het laatste beetje doet ze heeel lang over met een moeilijk gezicht, dus dan moet je weer zeggen: laat staan joh als je niet meer hoeft!
Het gaat zeg maar best moeizaam omdat ze zich snel teveel voelt. Own het dan gewoon dat je gezellig langs komt denk ik.
Ik weet van mijn schoonzus dat ze gewoon gezegd heeft; van te voren graag even bellen.
Maar dan zegt ze ook tegen ons; Het is hier zo fijn, en hier ben ik in ieder geval altijd welkom!
Ik heb mijn psycholoog op whatsapp. Verder google ik altijd alles gewoon.
Nee 8 is gewoon t en u, 4 i en g. Kom Pepe, zo deden de cool kids dat vroeger jwz
Ik zou het echt leuk vinden als mensen spontaan langs kwamen, maar dat is me nog nooit gebeurd
Ik was vrijdag jarig en toen vertelde vriendinnen dat ze eigenlijk spontaan langs wilde komen zaterdag maar dat 1tje een weekend weg ging dus ze kwamen niet. Echt een dode mus
Ja eerst 88 voor tu maar bij de 4 is het Ghi. Dus om die i te krijgen moet je al 3x 4 drukken. Dus zou het 0900 88 444 moeten zijn toch
0900-MAAKTNIETUITDUS
Nee ibahesj probeert stoer te doen maar het lukt niet.
Alleen m’n begeleiders, want daarmee is het contact “hechter”
Hahaha ik moet nog vaak denken aan je rechtse man/vriend die je even uitlegde hoe de wereld in elkaar zat.
De dierenarts!
De naam van je partner in je fb bio/ insta bio / whatsapp status zetten of de voorletter met een hartje erachter of whatever na je 16e is:
- Cute
- Doe ik ook
- Enorm cringe
- Zelfs VOOR je 16e is dat belachelijk
0 stemmers
Geen mening
Mag niet je moet kiezen
Heb helemaal mn toetsenbord veranderd naar 3×4 maar 0900 tuig klopt van geen kant haha.
Anyhow 0900 tugh klinkt ook cool.
Het gaat gewoon om het cijfer dat correspondeert met drie of vier letters. Niet over hoe vaak je het in moet toetsen. Tugh klopt toch ook niet dan. Dan is het 8884444
Ik denk dat ie het uitmaakt als ik dat zou proberen
Ze gaan er gewoon vanuit dat je T9 aan hebt staan als een eckte sms queen
He ik snap er niks meer van. Ja oke maakt ff niet uit dat het gaat om het nummer.
Maar tuig typ je toch ook met 8884444
En tugh 888444
Guuurl, inmiddels moet je 112 bellen zo lang denk je inmiddels na over het niet-spoed nummer van de politie.