Stel je persoonlijke vraag #24

De t zit onder de 8, de u zit ook onder de 8, de i zit onder de 4 en de g zit ook onder de 4, 8844 dus! Dat de u de tweede letter onder de 8 is wordt buiten beschouwing gelaten

3 likes

Het boeit me inmiddels niet meer wat hun nummer is maar vraag me nou af hoe je tuig typte haha. Snap nu wel waarom de politie zon zooitje is . Tuig spellen is al lastig

8 88 444 4 toch gewoon?

1 like

pmw pdmp :innocent:

Sorry dat ik hiervoor te jong ben.

nee oke ik snap hem maar vind het een stom systeem

1 like

Nou die slogan is ook niet aan @Soy.peor besteed

11 likes

Ik ga die niet eens proberen te ontcijferen. Ik stuur de politie wel een dm op insta

3 likes

Één keer 112 voor een oudere vrouw die voor m’n huis viel met de fiets, ze gebruikte bloedverdunners waardoor het bloed er echt uitgutste. En één keer de politie om een vermoeden van huiselijk geweld bij buren te melden. Nog nooit iets geflagged :woman_shrugging:t2:

Eerste keer dat ik 112 belde was echt een drama. Een man was aangereden door een scooter en beide lagen bloedend op de grond. (Ik zag het gebeuren) De man die was aangerend had een behoorlijk grote hoofdwond. Het was ook nog eens bij een plek waar ik geen direct adres voor had maar wat wel behoorlijk bekend was zeg maar zoiets als vondelpark Ging de 112 mevrouw eerst daar over in discussie. Daarna ging ze vragen stellen over hoe oud zijn de personen euh weet ik het ik zat hier op de bus te wachten en zie mensen door de lucht vliegen.

Na 5 minuten werd er eindelijk besloten dat er een ambulance + politie zou worden gestuurd. Heb ik eerst nog die sirenes een kwartier rondjes horen rijden. Het viel gelukkig allemaal mee met degene die waren aangereden. Maar het was echt dat ik dacht hopelijk dit nooit meer :joy:

2 likes

ALLEEN PER ONGELUK

23 likes

Ik heb een keer een bericht geflagd als grap maar ik weet niet meer wat de grap was

Vond het zelf wel grappig

6 likes

Ik heb een zwerfkatje die bij ons onder het appartement in de aarde zat gered. Over dat process had ik wat TikToks gemaakt en toen in contact gekomen met The Dodo, die van de dierenfilmpjes.

Ik heb ze allemaal beeldmateriaal gestuurd en ze willen er een filmpje over maken maar nu willen ze mij interviewen en dan hoor je mij dus de situatie uitleggen (in het engels!) in dat filmpje. En die krijgen echt miljoenen views meestal. Ik vind dit echt verschrikkelijk dus ik weet niet of ik het wel ga doen!

22 likes

omg wat erg ik weet dit nog maar ik weet ook niet meer wat de grap was. Vgm dat iemand dat bij jou had gedaan om te zeiken en dat jij t terug deed voor de grap

2 likes

Voor de FF’ers hoe vaak ben je gebanned (geweest) op een ander forum of fora?

• Nooit /
  • Ik weet het niet meer / ik ben de tel kwijtgeraakt
  • 1
  • 2
  • 3
  • Vaker dan 3 x
  • Mijn forumontmaagding was FF
  • Op andere plaatsen werden mensen sowieso niet gebanned
  • Ik was elders zelf mod

0 stemmers

En om welke redenen?

• Forumtroll
  • Spammen
  • Meerdere accounts
  • Reden onbekend
  • Grof taalgebruik / posts die niet door de beugel konden
  • Anders

• Ruzie
  • Ik ben nooit gebanned geweest maar wil graag stemmen

0 stemmers

Ik had mijzelf als mod op kindertent gebanned of zo. :’)

2 specifieke fora omdat ik geen tips wilde posten om mensen naar de tering te helpen

en op een ander forum 3 keer geband omdat ik steeds ruzie kreeg met de eigenaar hahahaha, omdat hij een vieze kwakzalver was en ik daar steeds shady topics over ging aanmaken (en dan haalden de mods hem over me weer toe te laten en dan begon ik weer). Hij is nu geen admin meer daar, maar ik zit er niet meer

6 likes

Haha gewoon doen joh! Wel vet dat ze je gecontacteerd hebben

2 likes

Als je mensen om ongewone redenen mocht bannen op FF wat zou je dan kiezen (tijdelijke ban):

• Verkeerde voorkeur patat versus frietdebat
  • Banden met Woerden
  • Pro-Limburg
  • Verkleerde RAL-kleur op muur
  • Trotste ouder van / of ex-RGK
  • Wansmaak op het gebied van eten
  • Ter preventie van het kopen van snacks / jaloezie andermans maaltijden
  • Arnon Grunberg-sympathisant
  • Schimmelpenninck (of die Instadaddy van bekende bn’er vrouw met eieren) fangirl
  • Dagboekposts
  • Alleen maar nemen en niet geven
  • Anders

• pro-desenio
  • Ik zou niemand bannen
  • Geilend op Gertje

0 stemmers

2 likes

Ah ja het was vast een Petty melding

1 like

Stagiaires bij Royke ban ik sws

4 likes