Ik heb jaren geleden een buurman gehad die me nu na jaren nog steeds op facebook (niet bevriend) berichten probeert te sturen. Ik heb amper ooit 2 woorden met die man gewisseld.
Dat gaat echt van “hoe gaat het met je” tot “waarom antwoord je me nooit” “ik ben niet de persoon die je dacht dat ik was he?!” “hoe gaat het me je”
Dat is wel heel bizar maar ik weet niet zo goed of ik dat stalken moet noemen. Het heeft gelukkig verder weinig impact maar ik vind het wel creepy. Ik snap echt niet wat die man bezielt.
Als de werksfeer je lief is zou ik het maar laten
Werkzaamheden waren echt heel leuk en had het echt naar mijn zin maar de sfeer die was echt verschrikkelijk. Vooral de laatste twee jaar. Echt sad, had er anders nog wel een hele tijd willen blijven hangen.
Daarvoor nog als verantwoordelijke bij een winkel gewerkt waar noten en delicatessen verkocht werden (tapas etc.). Elke zaterdagavond had ik tapasavond bij mij thuis. Alleen mijn vader is nu verwend want die wil nooit meer nootjes uit de supermarkt, lol.
@anon3765766
Een vriendin van mijn moeder haar man werkte in de fabriek van Autodrop, die mocht ook altijd gratis snoep meenemen. Mijn moeder kwam dan altijd met heel veel doosjes drop weer thuis.
@Blush
Haha mensen denken altijd heel snel dat je er zat van bent maar geloof me: als iemand vraagt of ik een pecan truffel wil ik ben het eerst! At ook oprecht elke dag chocolade, maar kocht wel minder in de supermarkt. Op een gegeven moment raak je een beetje verwend. En als iedereen in november pepernoten aan het inslaan was dan had ik wel al gezien, vrat die dingen als sinds juni achter mijn bureau haha.
Eten is zeg maar echt mijn ding
Ze gaan bij Tony’s volgens mij ook vrij regelmatig op skireisjes, hebben vaak bedrijfsfeesten etc. Alleen is de werkdruk van horen zeggen ook heel hoog. Work very hard, play hard zeg maar.
Heb jij weleens je kamer/studio/huis onderverhuurd? Niet eens voor airbn.b ofzo maar echt voor minstens een paar weken
- Ja weleens
- Ja wel vaker
- Nee nog nooit
0 stemmers
Heb jij weleens iets ondergehuurd?
- Ja weleens
- Ja vaker
- Nee nog nooit
0 stemmers
Omg haha die val moet haast wel pijn doen toch
Hier waait het wel altijd keihard. Zelf ook een x bijna weg gewaait. Zelfs als het windstil is dan waaide het daar haha
nou ik denk juist door die enorme keiharde wind dat die persoon niet keihard op de grond valt. Maar oh ik heb daar in het verleden zo om moeten lachen.
ja als student eerst in een kamer ondergehuurd en later mijn eigen kamer voor een buitenland ervaring ook weer onderverhuurd aan een huisgenoot die daarvoor in een andere kamer in ons huis onderhuurde. Met studentenhuizen waarbij je ook echt samenwoont met huisgenoten vind ik dat heel normaal. Zou mijn eigen huis nu minder snel onderverhuren toch omdat er minder controle is dan.
Ja twee keer, allebei toen ik in het buitenland ging studeren en gewoon via m’n woningcorporatie aan een andere student. Heb toen in het buitenland ook wel even ergens ondergehuurd maar geen idee hoe dat toen geregeld was.
Ik huur nu een maandje iets onder omdat mijn eigen huis verbouwd wordt, maar ik vind het echt best intens! In iemand anders bed slapen, zo in iemands anders ruimte zijn enzo. De geur van iemand anders ook om je heen hebben, een inrichting die totaaal niet mijn ding is. Het is prima maar ook even wennen haha.
Het account kidsgettinghurt op insta
Welke Center Parcs is het leukst?
- Het Heijderbos
- De Eemhof
- Port Zelande
- Park Zandvoort
- Het Meerdal
- De Huttenheugte
- De Kempervennen
- Limburgse Peel
- Parc Sandur
0 stemmers
Allemaal kut is lekker geen optie.
Maar dan moet je dus bij meer dan 1 park geweest zijn om hier antwoord op te kunnen geven
Ja, zijn vast wel mensen die op meerdere parken geweest zijn toch? Ik ben bijv zelf bij de Eemhof en Heijderbos geweest (vond laatste het mooist). Maar je mag ook wel op iets stemmen als je alleen die gezien hebt maar dat het wel heel erg leuk/mooi was daar.
Speelde jij dit vroeger ook?
- Ja, ik was een mixmaster
- Ja, maar ik was niet zo goed
- Nee, maar ik kende het wel
- Nee wat is dit?
0 stemmers
Ik zocht dan altijd de perfect mix op op YouTube
Vond het ook heel leuk om hem te vergiftigen
Hij ging altijd dood, gelukkig zijn mijn cocktailvaardigheden nu beter