Stel je persoonlijke vraag #24

In de hemel

27 likes

@macaron ben jij god

4 likes

Haha, wel handig! Ik heb gewoon een systeem in mijn snackkast. Gesorteerd op houdbaarheid. Raakt nu wel angstvallig ‘leeg’ voor mijn doen nu ik geen tripjes meer maak en vrienden/ familie ook geen snacks meer meenemen van zakenreizen/ vakantie.

4 likes

Ik zou ook echt misselijk worden als mijn vriend toestemming zou gaan vragen aan m’n ouders om te mogen trouwen
Bepaal ik gvd zelf wel toch :rage::rage:

10 likes

Waar beleef je het meeste plezier van?

  • Mensen zien vallen
  • Mensen zien struikelen
  • Mensen zien uitglijden
  • Mensen zien schrikken
  • Mensen zien zich stoten aan iets

0 stemmers

Ik geniet dus erg van die klassieke filmpjes waarbij je mensen ziet strijden op gladde fietspaden enzo

3 likes

Normaal gezien zou hij dat doen als jullie bepaald hebben dat jullie klaar zijn om te trouwen.
Althans zo gebeurt dat in onze traditie.

Ik geniet van al het bovenstaande

11 likes

Ik werkte voor een bedrijf wat noten en fruit maar ook pepernoten chocolateerde voor bijv. M.arqt, O.din, J.umbo, A.H maar ook V.an D.elft pepernotenfabriek. En veel winkels in Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Noorwegen etc.
Ik zat zelf op kantoor op de fairtrade afdeling waar we ook bijv. vegan chocolade hadden.
Maar we hadden ook een kleine afdeling met noten/pitten en zaden. Heb nog een kilo pijnboompitten en pistache op voorraad ook, lol.
En de pepernoten met kokos die waren ook van ons :smirk: Super vervelend natuurlijk dat ik elke dag door de werkruimtes moest lopen om naar mijn kantoor te gaan. Mijn bureaulades lagen ook vol met chocolade, dat ik niet dichtgeslibd ben moge een godswonder zijn (ben ik dan toch God??).

Bonus, mijn top vijftien

1 cashewnoten met witte chocolade
2 dropballen met witte chocolade en passievrucht (de pepernoten met passievrucht zijn ook top)
3 amandelen met witte chocolade en salmiak poeder
4 blueberry blokjes met pure chocolade
5 pretzels met witte chocolade
6 ananas stukjes met witte chocolade
7 tompouche ballen
8 pecan truffels
9 marshmallows met witte of aardbei chocolade
10 rocky road pindarotsen melk
11 witte chocolade breukplaat met cranberry
12 cranberry met witte chocolade
13 walnoten met elk soort chocolade
14 verse truffels
15 alles met salted caramel, breukplaat (die heeft de winkels nooit gehaald, was een test helaas), amandelen en rotsjes

Die laatsten zijn trouwens heel anders dan al die andere supermarkt salted/caramel producten, wij hadden caramel chocolade met ook echt die kleur

26 likes

Hoe heet dit bedrijf en waar meld ik mij aan?

15 likes

Als je bij Tony’s chocolonely werkt kun je zoveel repen meenemen als je wilt, ook voor familie en vrienden. Dat is serieus een secundaire arbeidsvoorwaarde daar.

26 likes

Zo chill! Zelf ben je het snel zat denk ik maar dat het ook voor vrienden en familie mag is echt zo tof :two_hearts:

Ik vind het sowieso echt een fantastisch merk en geweldig hoe ze alles aanpakken qua marketing.

1 like

Ik heb jaren geleden een buurman gehad die me nu na jaren nog steeds op facebook (niet bevriend) berichten probeert te sturen. Ik heb amper ooit 2 woorden met die man gewisseld.
Dat gaat echt van “hoe gaat het met je” tot “waarom antwoord je me nooit” “ik ben niet de persoon die je dacht dat ik was he?!” “hoe gaat het me je”
Dat is wel heel bizar maar ik weet niet zo goed of ik dat stalken moet noemen. Het heeft gelukkig verder weinig impact maar ik vind het wel creepy. Ik snap echt niet wat die man bezielt.

Als de werksfeer je lief is zou ik het maar laten :sleepy:
Werkzaamheden waren echt heel leuk en had het echt naar mijn zin maar de sfeer die was echt verschrikkelijk. Vooral de laatste twee jaar. Echt sad, had er anders nog wel een hele tijd willen blijven hangen.

Daarvoor nog als verantwoordelijke bij een winkel gewerkt waar noten en delicatessen verkocht werden (tapas etc.). Elke zaterdagavond had ik tapasavond bij mij thuis. Alleen mijn vader is nu verwend want die wil nooit meer nootjes uit de supermarkt, lol.

@anon3765766
Een vriendin van mijn moeder haar man werkte in de fabriek van Autodrop, die mocht ook altijd gratis snoep meenemen. Mijn moeder kwam dan altijd met heel veel doosjes drop weer thuis.

@Blush
Haha mensen denken altijd heel snel dat je er zat van bent maar geloof me: als iemand vraagt of ik een pecan truffel wil ik ben het eerst! At ook oprecht elke dag chocolade, maar kocht wel minder in de supermarkt. Op een gegeven moment raak je een beetje verwend. En als iedereen in november pepernoten aan het inslaan was dan had ik wel al gezien, vrat die dingen als sinds juni achter mijn bureau haha.

Eten is zeg maar echt mijn ding :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ze gaan bij Tony’s volgens mij ook vrij regelmatig op skireisjes, hebben vaak bedrijfsfeesten etc. Alleen is de werkdruk van horen zeggen ook heel hoog. Work very hard, play hard zeg maar.

Mensen zien wegwaaien door een storm. Natuurlijk niet als ze zich echt pijn doen maar haha

32 likes

Heb jij weleens je kamer/studio/huis onderverhuurd? Niet eens voor airbn.b ofzo maar echt voor minstens een paar weken

  • Ja weleens
  • Ja wel vaker
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Heb jij weleens iets ondergehuurd?

  • Ja weleens
  • Ja vaker
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Omg haha die val moet haast wel pijn doen toch

Hier waait het wel altijd keihard. Zelf ook een x bijna weg gewaait. Zelfs als het windstil is dan waaide het daar haha

1 like

nou ik denk juist door die enorme keiharde wind dat die persoon niet keihard op de grond valt. Maar oh ik heb daar in het verleden zo om moeten lachen.

Beide keren als student, dat was toen heel normaal (10 jaar geleden). Zou het nu zeker niet doen zonder toestemming van mijn woningbouw en ik haat wat Airbnb met Amsterdam heeft gedaan dus ik vind het hier ook echt niet ok op incidenteel verhuren na.

3 likes