Stel je persoonlijke vraag #24

Ja boeit me geen ene kut wie wat grappig vind als ik er zelf maar om kan lachen.

Lach jij om je eigen grappen?
  • Ja
  • Nee
  • Ja nee jaa

0 stemmers

1 like

dda09166151f9b78ec98e2b0adb6bc97fb3337d313f71a6c212e4e8ca0cf71b2
Mot je kommen?

4 likes

Nou ik vind het eeuwige Woerden dus echt tyfus irritant inmiddels, maak die grap zelf niet meer maar wordt er wekelijks ingetagd helaas, is zo 2 jaar geleden đŸ„Č

Maar ik heb vast wel andermans grappen die ik voortzet, kan me ff niet bedenken welke maar vast.

5 likes

Laatst maakte ik een grap in een groepsapp met vriendinnen. De grap bestond uit een foto van mezelf en op deze foto zie je een traan over mijn wang gaan, zo hard moest ik al lachen om mezelf

9 likes

Ja natuurlijk lach ik om mijn eigen grappen. Ik vind mezelf ook echt grappig.

3 likes

Soms wil ik een grappig verhaal aan iemand vertellen maar lukt het niet omdat ik zo hard moet lachen dat ik niet meer uit mijn woorden kom. Ondertussen kijkt mijn gesprekspartner me dan zo aan:

37 likes

We’ve all been there
 Ik kom er nooit meer vanaf , ‘omg jij kan echt geen polls maken’ Alsof dat een kunst is. En maak anders zelf een poll aan ja!!

:clown_face:

Love woerden trouwens, echt een geweldige plaats waar ik veel meningen over heb.

5 likes

Ja maar jij kan ook écht geen polls maken :stuck_out_tongue:

21 likes

Ik kan daar zo niet tegen he. Dat ze dan zeggen “Ik versta dr niks van” Beter luisteren ik vertel iets grappigs!

2 likes

maak er zelf 1 aan!

2 likes

Kan @Jumpsuit polls maken?

• Nee
  • Neee
  • Neeee

0 stemmers

1 like

Woerden:

• Hier heb ik geen mening over
  • Omg love that city
  • Ik woon hier
  • Verschrikkelijk
  • Ja ik wil nog iets anders vertellen over woerden

0 stemmers

Je doet het verkeerd. Het is :

Ja

Ja omdat

Nee

Nee omdat

Haha

18 likes

Mijn oma komt uit Woerden dus ik denk dat ik binnenkort terugga om nationaliteit te claimen op basis van ~birthright~

Ik vind de Woerden haat meestal wel grappig maar heb er eigenlijk geen mening over. Nieuwegein daarentegen

4 likes

Nieuwegein staat op mijn ‘hier ga ik nooit wonen’ lijst, fuck Nieuwegein.

5 likes

Het staat op mijn paspoort :sob:

1 like

Ik ben opgegroeid met Dordrecht haat. Maar ik heb er geen mening over en kom er ook nooit.

1 like
  • Ik verkies de polls van Jumpsuit boven Woerden
  • Ik verkies Woerden boven de polls van Jumpsuit.
  • Helvegen donder is op met je Woerden en polls, zoek voor mij part een tweede baan erbij

0 stemmers

Het nieuwe Woerden

• Den Dolder
  • Bunnik
  • Veenendaal
  • Bunschoten
  • Baarn
  • Vianen
  • Zeist
  • IJsselstein
  • Nieuwegein
  • Lopik
  • Die ene sfeerloze badplaats in BelgiĂ« waarvan er meerdere zijn
  • Heerlen of Kerkrade
  • Anders
  • Niks

0 stemmers

Welke taak zou jij beter kunnen verrichten tijdens de persco?

• Die van Mark en andere kamerleden
  • Irma-opvolger
  • Ondertiteling
  • Voice-over

0 stemmers

Die ene sfeerloze badplaats in belgie waarvan ik elke x de naam vergeet verkies ik boven alle saaie dorpjes in Nederland.

2 likes