Ja boeit me geen ene kut wie wat grappig vind als ik er zelf maar om kan lachen.
- Ja
- Nee
- Ja nee jaa
0 stemmers
Ja boeit me geen ene kut wie wat grappig vind als ik er zelf maar om kan lachen.
0 stemmers

Mot je kommen?
Nou ik vind het eeuwige Woerden dus echt tyfus irritant inmiddels, maak die grap zelf niet meer maar wordt er wekelijks ingetagd helaas, is zo 2 jaar geleden đ„Č
Maar ik heb vast wel andermans grappen die ik voortzet, kan me ff niet bedenken welke maar vast.
Laatst maakte ik een grap in een groepsapp met vriendinnen. De grap bestond uit een foto van mezelf en op deze foto zie je een traan over mijn wang gaan, zo hard moest ik al lachen om mezelf
Ja natuurlijk lach ik om mijn eigen grappen. Ik vind mezelf ook echt grappig.
Soms wil ik een grappig verhaal aan iemand vertellen maar lukt het niet omdat ik zo hard moet lachen dat ik niet meer uit mijn woorden kom. Ondertussen kijkt mijn gesprekspartner me dan zo aan:
Weâve all been there⊠Ik kom er nooit meer vanaf , âomg jij kan echt geen polls makenâ Alsof dat een kunst is. En maak anders zelf een poll aan ja!!

Love woerden trouwens, echt een geweldige plaats waar ik veel meningen over heb.
Ja maar jij kan ook écht geen polls maken 
Ik kan daar zo niet tegen he. Dat ze dan zeggen âIk versta dr niks vanâ Beter luisteren ik vertel iets grappigs!
maak er zelf 1 aan!
Woerden:
0 stemmers
Je doet het verkeerd. Het is :
Ja
Ja omdat
Nee
Nee omdat
Haha
Mijn oma komt uit Woerden dus ik denk dat ik binnenkort terugga om nationaliteit te claimen op basis van ~birthright~
Ik vind de Woerden haat meestal wel grappig maar heb er eigenlijk geen mening over. Nieuwegein daarentegenâŠ
Nieuwegein staat op mijn âhier ga ik nooit wonenâ lijst, fuck Nieuwegein.
Het staat op mijn paspoort 
Ik ben opgegroeid met Dordrecht haat. Maar ik heb er geen mening over en kom er ook nooit.
0 stemmers
Het nieuwe WoerdenâŠ
0 stemmers
Welke taak zou jij beter kunnen verrichten tijdens de persco?
0 stemmers
Die ene sfeerloze badplaats in belgie waarvan ik elke x de naam vergeet verkies ik boven alle saaie dorpjes in Nederland.