Stel je persoonlijke vraag #24

Hier waait het wel altijd keihard. Zelf ook een x bijna weg gewaait. Zelfs als het windstil is dan waaide het daar haha

1 like

nou ik denk juist door die enorme keiharde wind dat die persoon niet keihard op de grond valt. Maar oh ik heb daar in het verleden zo om moeten lachen.

Beide keren als student, dat was toen heel normaal (10 jaar geleden). Zou het nu zeker niet doen zonder toestemming van mijn woningbouw en ik haat wat Airbnb met Amsterdam heeft gedaan dus ik vind het hier ook echt niet ok op incidenteel verhuren na.

3 likes

ja als student eerst in een kamer ondergehuurd en later mijn eigen kamer voor een buitenland ervaring ook weer onderverhuurd aan een huisgenoot die daarvoor in een andere kamer in ons huis onderhuurde. Met studentenhuizen waarbij je ook echt samenwoont met huisgenoten vind ik dat heel normaal. Zou mijn eigen huis nu minder snel onderverhuren toch omdat er minder controle is dan.

Ja twee keer, allebei toen ik in het buitenland ging studeren en gewoon via m’n woningcorporatie aan een andere student. Heb toen in het buitenland ook wel even ergens ondergehuurd maar geen idee hoe dat toen geregeld was.

Ik huur nu een maandje iets onder omdat mijn eigen huis verbouwd wordt, maar ik vind het echt best intens! In iemand anders bed slapen, zo in iemands anders ruimte zijn enzo. De geur van iemand anders ook om je heen hebben, een inrichting die totaaal niet mijn ding is. Het is prima maar ook even wennen haha.

2 likes

Het account kidsgettinghurt op insta

1 like

Lekker winderig in Ohio ook wel.

9 likes

Welke Center Parcs is het leukst?

  • Het Heijderbos
  • De Eemhof
  • Port Zelande
  • Park Zandvoort
  • Het Meerdal
  • De Huttenheugte
  • De Kempervennen
  • Limburgse Peel
  • Parc Sandur

0 stemmers

Allemaal kut is lekker geen optie.

3 likes

Maar dan moet je dus bij meer dan 1 park geweest zijn om hier antwoord op te kunnen geven

1 like

Ja, zijn vast wel mensen die op meerdere parken geweest zijn toch? Ik ben bijv zelf bij de Eemhof en Heijderbos geweest (vond laatste het mooist). Maar je mag ook wel op iets stemmen als je alleen die gezien hebt maar dat het wel heel erg leuk/mooi was daar.

Speelde jij dit vroeger ook?

  • Ja, ik was een mixmaster
  • Ja, maar ik was niet zo goed
  • Nee, maar ik kende het wel
  • Nee wat is dit?

0 stemmers

Ik zocht dan altijd de perfect mix op op YouTube

5 likes

Vond het ook heel leuk om hem te vergiftigen

5 likes

Hij ging altijd dood, gelukkig zijn mijn cocktailvaardigheden nu beter

1 like
Wat vind jij van bezorgkosten bij het bestellen van eten?
  • Logisch als je ver van het restaurant woont
  • Logisch
  • Onzin

0 stemmers

Valt het jou ook op dat sinds Corona bijna alle restaurants ineens bezorgkosten rekenen?
  • Ja
  • Née
  • Waar maak je je druk om

0 stemmers

Geef jij nog fooi als je ook al bezorgkosten hebt betaald?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Jij betaald het liefst geen bezorgkosten en ook geen fooi… dat hoor ik al

29 likes

Ik pak vast :popcorn: voor aankomende fooidiscussie

26 likes

Née ik betaal of fooi of bezorgkosten. Maar ik woon vaak op een paar minuten lopen van het restaurant af en vind €2.50 bezorgkosten dan echt heel veel. Dus haal het dan vaak op.

Maar je snapt dat als het word gebracht diegene in die tijd ook iets anders zou kunnen doen dus dat het niet raar is dat je daarvoor betaald?

1 like