Bij mijn laatste schoonmoeder mocht ik nooit blijven met het eten, een keer zei ze “ja dan moet ik drie extra aardappelen schillen!!”. Oké meid, ik ga al.
Maar dat was ook zo’n typisch geval wat met verjaardagen de schaal met hapjes eens per half uur uit de koelkast haalde. Ze sneed zelfs nog persoonlijk de brie voor op je toastje.
Mijn ouders hadden altijd wel snacks en patat in de vriezer liggen dus dan gooide mijn moeder gewoon de frituur aan of stuurde ze me naar de snackbar.
Geen ga weg met je kuttosti
Oke grapje love you
Aww, ik voel de pijn al gewoon. Die van mij zei ook een keer tegen me toen ik binnenkwam: “ben je er nou alweer?”. Ik kwam echt langs voor de tweede keer in een week, lol. Vooral die diepe zucht erna. Is ook nooit meer goedgekomen tussen ons.
Ik hoop dat ik later allemaal van die etentjes ga organiseren en de tafels/kasten altijd vol met lekker eten. Maar ben ook zo’n feeder, wil dat mensen geen dorst of honger hebben. Mijn moeder zei altijd dat je goed voor je bezoek moest zorgen dus dat doe ik maar, ook als ik op bezoek ga neem ik altijd iets lekkers mee. Toch nog iets goeds meegekregen van thuis
Ik leg ‘m in de vriezer? Hahaha mijn vriend heeft best veel kennissen die als hobby vogels opzetten dus ik krijg denk ik op m’n kop als ik zomaar een dode vogel (die nog in goede staat is) weggooi.
- discodip
- chocolade
- nootjes
- gewoon zonder dip, geen polonaise aan me lijf
- gooit het in de prullenbak want je mot het sowieso niet
0 stemmers
Toen ik nog in de snackbar werkte vond ik kinderen automatisch saai en kut als ze voor nootjes kozen op hun ijs. Hallo, je bent kind, neem discodip. Maar stiekem waren de nootjes gesuikerd en lekkerder dan de discodip. Maar alsnog
50/50 tussen disco en chocola
chocolade vind ik altijd zo kut, want het ijs smelt dan aan de onderkant vet hard en dan is het zo’n smeerboel
Ik word hier helemaal enthousiast van, wat heb ik het gemist om lekker op een menukaart te kijken en het aller lekkerste uit te zoeken haha
Als kind hield ik er ook van alle frisdranken te mixen bij van die frisdrank fonteinen. Meer is beter mentaliteit, haha. Kinderen hebben geen smaak :’)
Hahahha maar dat is ook echt heel lekker!
Hahaha ja coca spran-tea maakten we dan (cola Sprite Fanta ice tea). En maar beweren hoe lekker het was haha
En dat geheel gratis!
@Chuckie @Foucher ik ken niet veel mensen die ook 2 klassen hebben overgeslagen! Zijn jullie ook sociaal verpest door meerdere klassen over te slaan?
Vroeger had je van die chocola die een hard laagje over je softijsje vormde, maar dat zie ik bijna nergens meer. Alleen van die inferieure chocoladesprinkels, maar dat mot ik niet.
Huh ik denk dat ik per ongeluk verkeerd gestemd heb, sorry haha
Ik kreeg samen met mijn neef vaak de pakjes die overbleven tijdens de vakanties.
Fijn moeder en tante in de ouderraad.
Zou zelf ook niet geneigd zijn het te doen. Altijd de jongste zijn is ook best vervelend en sociaal had het me alleen maar tegen gewerkt denk ik. Was al zo onzeker en verlegen. En wat is het voordeel? Een jaartje eerder klaar zijn met de middelbare school?
Ja same @Xiomara dit zijn top polls! Lekker door menu’s heen struinen, wist niet dat ik dit zo gemist had eigenlijk.
Het voordeel is dan dat als het onderwerp citoscore is uitgemolken, je nog iets anders hebt om over om te scheppen!
Maar serieus, het voordeel was voor mij dat ik school weer interessant vond omdat ik weer nieuwe leuke dingen mocht leren.
Sowieso verschilt het zoals bij bijna alles ook weer echt per kind of het wel of niet een goede keuze is. Ja het was later sociaal soms onhandig, maar ik denk dat het voor mij wel beter is geweest als je alles afweegt. Misschien als er toen ook al extra begeleiding voor ~hoogbegaafde leerlingen ofzoiets was geweest dat het anders was, maar dat was er niet.