Stel je persoonlijke vraag #24

Bezorg kosten vind ik meer dan normaal. Maar ik vind sommige minimale bestel kosten wel wat hoog. Bijv als alle gerechten 15 euro zijn maar je voor 25 moet bestellen enzo. Dan moet je allemaal random shit erbij bestellen.

37 likes

En dat restaurants momenteel… al een hele tijd dicht zijn en dus ongeveer 0 geld hebben.

1 like

Ja maargoed hadden ze het maar voor niks moeten brengen he!!

4 likes

Ik had laatst vooraf online al fooi betaald, kon alleen op die manier en wil altijd wel iets geven… was het een uur te laat en kreeg niet eens excuses :tired_face:

Ja dat klopt, dat vind ik ook echt kut. Dan betaal ik nog liever meer bezorgkosten. Vooral bij eten dat niet goed opgewarmd kan worden of niet meer lekker is de dag erna.

4 likes

Het valt me wel op dat er nu vaker bezorgkosten worden gevraagd maar dat vind ik niet erg/raar, alleen een constatering.

3 likes

Het Heijderbos vanwege de ligging en de Jungledome <3

Niet gezien maar wel crush op Rio :point_up:t3:

3 likes

Nee vind het zelf ook niet raar en begrijp het heel goed. Maar was mij inderdaad gewoon opgevallen.

Wat betreft uiterlijk haal ik het bij geen van drie. Ze zien er zo gestyled uit qua haar vooral!

1 like

Heijderbos omdat ik daar vroeger menig kinderfeestje heb gehad in het tropisch zwemparadijs. Urenlang rondhangen in de wildwaterbaan (en met 10.000 blauwe plekken eruit komen omdat hij zo lomp was), van die supersteile glijbaan afgaan, chillen in het golfslagbad en als kers op de taart kleffe nuggets en friet eten in het restaurant :heart:

Mini biecht: ik heb met een paar vriendinnen zo’n 4 jaar geleden weer zo’n dagje zwemmen daar gedaan. Was heerlijk.

6 likes

Ik kwam een vriendin en mijzelf tegen op Melrose Avenue, ik was daar toen op vakantie!

Dit is echt 7 jaar geleden ofzo.

67 likes

Waar leg jij de klemtoon bij het woord “lockdown”?

  • Lóckdown
  • Lockdówn (zoals Rob Trip doet)

0 stemmers

Lockdauwnnn zoals Mula B

5 likes

Was allemaal de verkeerde mensen aan het taggen @anon3765766 zag gisteren nog een vacature als accountmanager bij Tony’s. Als ik niet net gewisseld was van baan had ik gesolliciteerd.

2 likes

Vroeger moest ik een keer huilen omdat mijn moeder een nieuwe auto ging kopen en ik medelijden had met de oude auto

29 likes

Hahah ik ook! En toen heb ik de oude auto nog een kusje gegeven bij wijze van afscheid. Ik word hier nog altijd mee gepest.

3 likes

Jaa ik vind van die grasmaaiers die zo alleen over een veld heen gaan zo zielig.

17 likes

Zouden jullie ± €1500 investeren in een auto die je nog ongeveer 5 jaar rijdt en daarna max nog 2 of 3000 waard is? Het gaat om Apple carplay/Google android en een achteruitrijcamera. Rij ongeveer 2,5 uur per dag, 3 tot 5 dagen per week heen en weer voor werk. Heb nu wel parkeersensoren en gewone radio. First world problems, maar na de aankoop van de auto is dit wel weer een grote uitgave en het is niet dat ik geld teveel heb.

Edit; sorry voor de onduidelijkheid, het gaat om een auto die ik onlangs heb gekocht, wat @Teigetje zegt.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Mis je een 0?
Want een auto voor 1500 en dan voor 2-3000 verkopen lijkt me een (te) goede deal. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit : of moet je de auto oplappen die je nu hebt? Dan is de oorspronkelijke aanschaf en hoe lang je m hebt voor mij nog relevant in mn keuze 🥲