X?
Jep! Op die avond zelf van genoten hoor, dus geen spijt, maar never again!
Ooh dus je hebt het echt bij 1 keer gehouden vanwege die dip? Snap ik wel, voelde me ook vreselijk en kreeg ook echt he le maal niks naar binnen qua eten. En was de helft van die avond ook vergeten.
Ja ik vind het wel leuk dat ik de ervaring heb, maar geen behoefte om het nogmaals te doen. Kan het even leuk hebben zonder die drug als je de come down meerekent. Jij nog wel vaker gedaan?
Dat is wel echt netjes ja! Ik durfde het de keren na mn impulsieve 1e keer nooit laten testen omdat ik zo jong was. Best dom want kende die dealer ook amper.
Ik heb het een jaar lang heel vaak gedaan. Te vaak. Maar heb al jaaaren niks meer gebruikt nu en ook al 2 jaar van de alcohol af. Beter zo, was super onverstandig van me destijds vooral vanwege wat ik allemaal aan erfelijke aanleg heb zeg maar.
Hahaha neejoh het kan dus nog erger, dacht dat ik erg was met 1 pil in een keer naar binnen werken. 2 achter elkaar ben je niet super hard gegaan op een gegeven moment?
Ik vertrouw maar 1 iemand als het om drugs gaat haha heel raar. Zelfs mn beste vriendinnen vertrouw ik niet op dat gebied
Fijn dat het je is gelukt overal mee te stoppen
Wel cool als je eentje meebrengt die ze niet kennen ja. Vond dat altijd zo grappig die verschillende pilletjes. Supermans, domino’s, mitsubishi’s. Bijna jammer dat ik ze niet verzameld heb toen
Maar aantal mg, konden ze ook iets over de spreiding vertellen dan? Als je maar halfje zou willen nemen.
Ik was altijd anti, maar onderweg naar een feestje ergens in een plantsoen besloten om ook mee te doen met mn vrienden.
En toen voelde we alledrie amper wat wat een anticlimax
Ze zeggen dan wel iets van “de sterkte van deze pil is tussen de 180 en 210 mg, dus ga er maar vanuit dat het 210 is zodat je niet meer neemt dan je inschat.”
Ik snap gewoon niet wat het spelelement daarin is, je worstelt je wel of niet vrij en dan? Dan gaat de volgende die een knipoog krijgt? Wanneer stopt het dan?
Maar ik ben ook niet geschikt voor dat soort spelletjes hoor, ik zie daar gewoon echt de lol niet van in en ik denk dat ik het daarom niet begrijp, niet omdat je het verkeerd uitlegt.
En belangrijk: het kan me ook niet schelen dat ik het niet snap want het is nou juist een van de vreugdes van ouder worden dat ik nooit meer aan dit soort groepspelletjes mee moet doen omdat iemand anders (leraar, kampleider, trainer etc) beslist dat dat leuk is
Als je vrij bent dan ga je naar de alleenliggende persoon liggen, vorm je een nieuw duo en je partner waar je net bent vandaan gekomen is dan dus alleen en die moet dan knipogen. Meestal stopte het bij ons als 1 iemand zich niet kon vrijworstelen. Soms was dat na vijf minuten spel en soms na een halfuur. We deden dit vaak op regiokampen van scouting in grote groepen dus echt met 30 duo’s. Maar je was niet verplicht om mee te doen, gezien de aard van het spel haha
Ik vind dit echt te bizar voor woorden eigenlijk
Ja als ik erop terugkijk vind ik het ook best vreemd maar we waren allemaal 15/16 dus dan denk je daar niet echt bij na ik vond het altijd heel leuk. We deden ook vaak levend schilderij. Dan gaat iedereen op de gang staan behalve twee mensen, die gaan in een pose staan zodat het een soort schilderij lijkt, iemand komt vanaf de gang naar binnen en mag ze in een andere pose zetten en moet daarna een van hun vervangen (maar dat weet je van te voren niet, dit spel is maar 1x leuk). Hoe vaak ze niet meteen al in een seksuele pose gezet werden… echt pubergedrag
Wat ga ik vandaag doen qua lunch
- Sushi bestellen
- Langs de bakker lekker broodje en iets zoets halen
- Langs de bakker brood halen, iets zoets en bij de supermarkt lekkere dingen voor op het brood
0 stemmers
moet jij weten
Oh gelukkig