Volgens mij is Jesse klaver hier niet heel populair. Dus ik ben benieuwd.
Vind je Jesse klaver irritant?
Een beetje is een ja.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Volgens mij is Jesse klaver hier niet heel populair. Dus ik ben benieuwd.
Vind je Jesse klaver irritant?
Een beetje is een ja.
0 stemmers
Love de eensgezindheid!!
Verkrachtertje spelen?? Dat vind ik niet gewoon stoeien
Van de hoeveel dagen in een week eet jij gemiddeld vlees?
0 stemmers
Nu heel soms, omdat ik zwanger ben en 500 keer moet plassen en omdat het een makkelijker outfit is naar de verloskundige. Losse jurk omhoog, legging stukje naar beneden en echo apparaat op m’n buik. Gaat allemaal gewoon makkelijker dan met een panty.
Maar ik vind het onwijs lelijk, dus draag het alleen op die dagen eigenlijk. Verwacht later in m’n zwangerschap nog wel vaker.
Ik houd juist totaal niet van de eerste dag van een reis. Ik heb zo’n hekel aan het reizen an sich en de dag erna ben ik verrot en voel ik me gedesoriënteerd. Toen ik op lange reis was ook altijd ruzie met mn vriend de eerste dag in een nieuw land, ben dan gewoon niet te genieten. Vanaf dag 2 is alles weer koek en ei en heb ik het naar mn zin.
Voor Corona droeg ik ze ook niet vaak maar het zit zo lekker en spijkerbroeken zitten mij momenteel ook totaal niet lekker dat ik dus het liefst een legging draag met een jurkje. Dus ik kies momenteel ook voor comfort over mode eigenlijk haha (en scheelt, ik kom amper buiten.)
Oh en ik vind het heel moeilijk om passende panty’s in mijn maat te vinden (48) waardoor een legging dus ook makkelijker past.
Maar je speelt toch niet dat je iemand echt gaat verkrachten?
Iemand houd je vast en je moet jezelf bevrijden. Ik weet niet of ik dat fijn zou vinden met volwassenen maar voor kindere lijkt het me vrij onschuldig, daar zijn heel veel spelletjes waarbij de ene de ander moet vasthouden.
Ik vind het krom om de term verkrachter te koppelen aan een kinderspelletje/ iets leuks
Ja gewoon random mensen, maar dan heb ik gewoon door: lol dit is een droom dus yolo. Of ik ga naakt over straat lopen en omstanders reageren dan vol shock. Maar soms in mijn droom ga ik dan twijfelen van: omg wat als het wel echt is en dan krijg ik een error en gooi ik mezelf van een gebouw/voor een auto en dan schrik ik wakker. Vrij intens allemaal haha
Noem het dan gewoon stoeiertje of weetikveel. Een kinderspel de naam verkrachtertje geven omdat er iemand op je ligt uit wiens greep je je moet worstelen (die naam komt ook ergens vandaan he), dat vind ik gewoon echt een vrij ziek uitgangspunt voor een kinderspelletje.
Die laatste allemaal niet
Ik heb snag tights geprobeerd en ik vond de pasvorm en het materiaal heel fijn voelen + ze worden zonder plastic verpakt.
Ze gingen bij mij alleen wel heel snel kapot. Nu ben ik sowieso een pantysloper, dus misschien ligt het aan mij🙃
wow echt kut als je bordspellen haat
Mijn moeder is kunstenaar dus mijn ouderlijk huis is al zolang ik me kan herinneren een soort kunstopslag. Ik heb ook al een paar van haar werken die ik mooi vind mogen “reserveren” zodat ik die later, als ik een echt huis heb, kan ophangen. In feite heb ik dus al een soort kunstverzameling, maar ik heb er zelf geen cent aan uitgegeven. Dus het is niet echt een rijke mensen activiteit wat dat betreft haha.
Ik heb een tijdje terug met familie weer eens Mens erger je niet gespeeld en dat vond ik heel leuk eigenlijk, dan hoef je tenminste niet na te denken of echt een tactiek te hebben ofzo.
Aanvulling:
Welke van deze nieuwere spellen heb jij wel eens gespeeld?
0 stemmers
Ik vind het Keezenspel wel een leuke variant daarop. Je bepaalt het aantal zetten met speelkaarten i.p.v. een dobbelsteen en je werkt samen in teams van twee. Dus je slaat je teamgenoot niet en als je teamgenoot al helemaal binnen is gaat die daarna meespelen met jouw pion.
De eerste dag van Pinkpop
Wat voor soort kunst maakt ze?