Kaasbroodjes halen
Korter. Brood.
Draag jij leggings onder een jurkje?
- Ja, heel soms
- Ja, regelmatig
- Ja, (bijna) altijd
- Nee nooit
- Alleen zwart
- Ook andere kleuren
- Team panty
- Team blote benen
- Anders
0 stemmers
Heb ik niet eigenlijk
Same
Ja dat zijn wel echt dagen waar je enorm van kan genieten he, gisteren was zo’n dag!
De dag dat de klok een uur achteruit gaat
Haha ik ook vaak. En een specifiek persoon of een random iemand? Ik heb redelijk veel seksdromen gehad over zo’n 20 jarige voetballer oops.
Huh waarom? Het is toch gewoon een spelletje waarbij je moet stoeien?
De eerste dag van de zomervakantie!!!
Volgens mij is Jesse klaver hier niet heel populair. Dus ik ben benieuwd.
Vind je Jesse klaver irritant?
Een beetje is een ja.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Love de eensgezindheid!!
Verkrachtertje spelen?? Dat vind ik niet gewoon stoeien
Van de hoeveel dagen in een week eet jij gemiddeld vlees?
- Nooit
- Iedere dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
0 stemmers
Nu heel soms, omdat ik zwanger ben en 500 keer moet plassen en omdat het een makkelijker outfit is naar de verloskundige. Losse jurk omhoog, legging stukje naar beneden en echo apparaat op m’n buik. Gaat allemaal gewoon makkelijker dan met een panty.
Maar ik vind het onwijs lelijk, dus draag het alleen op die dagen eigenlijk. Verwacht later in m’n zwangerschap nog wel vaker.
Ik houd juist totaal niet van de eerste dag van een reis. Ik heb zo’n hekel aan het reizen an sich en de dag erna ben ik verrot en voel ik me gedesoriënteerd. Toen ik op lange reis was ook altijd ruzie met mn vriend de eerste dag in een nieuw land, ben dan gewoon niet te genieten. Vanaf dag 2 is alles weer koek en ei en heb ik het naar mn zin.
Voor Corona droeg ik ze ook niet vaak maar het zit zo lekker en spijkerbroeken zitten mij momenteel ook totaal niet lekker dat ik dus het liefst een legging draag met een jurkje. Dus ik kies momenteel ook voor comfort over mode eigenlijk haha (en scheelt, ik kom amper buiten.)
Oh en ik vind het heel moeilijk om passende panty’s in mijn maat te vinden (48) waardoor een legging dus ook makkelijker past.
Maar je speelt toch niet dat je iemand echt gaat verkrachten?
Iemand houd je vast en je moet jezelf bevrijden. Ik weet niet of ik dat fijn zou vinden met volwassenen maar voor kindere lijkt het me vrij onschuldig, daar zijn heel veel spelletjes waarbij de ene de ander moet vasthouden.
Ik vind het krom om de term verkrachter te koppelen aan een kinderspelletje/ iets leuks
Ja gewoon random mensen, maar dan heb ik gewoon door: lol dit is een droom dus yolo. Of ik ga naakt over straat lopen en omstanders reageren dan vol shock. Maar soms in mijn droom ga ik dan twijfelen van: omg wat als het wel echt is en dan krijg ik een error en gooi ik mezelf van een gebouw/voor een auto en dan schrik ik wakker. Vrij intens allemaal haha