Stel je persoonlijke vraag #24

Noem het dan gewoon stoeiertje of weetikveel. Een kinderspel de naam verkrachtertje geven omdat er iemand op je ligt uit wiens greep je je moet worstelen (die naam komt ook ergens vandaan he), dat vind ik gewoon echt een vrij ziek uitgangspunt voor een kinderspelletje.

52 likes

Die laatste allemaal niet

1 like

Ik heb snag tights geprobeerd en ik vond de pasvorm en het materiaal heel fijn voelen + ze worden zonder plastic verpakt.
Ze gingen bij mij alleen wel heel snel kapot. Nu ben ik sowieso een pantysloper, dus misschien ligt het aan mij🙃

wow echt kut als je bordspellen haat

21 likes

Mijn moeder is kunstenaar dus mijn ouderlijk huis is al zolang ik me kan herinneren een soort kunstopslag. :stuck_out_tongue: Ik heb ook al een paar van haar werken die ik mooi vind mogen “reserveren” zodat ik die later, als ik een echt huis heb, kan ophangen. In feite heb ik dus al een soort kunstverzameling, maar ik heb er zelf geen cent aan uitgegeven. Dus het is niet echt een rijke mensen activiteit wat dat betreft haha.

26 likes

Ik heb een tijdje terug met familie weer eens Mens erger je niet gespeeld en dat vond ik heel leuk eigenlijk, dan hoef je tenminste niet na te denken of echt een tactiek te hebben ofzo.

6 likes

Aanvulling:

Welke van deze nieuwere spellen heb jij wel eens gespeeld?

• Beez
    • My City
    • Paleo
    • Calavera
    • Spicy
    • Samoa
    • El Dorado
    • Mariposas
    • Everdell
    • Maracaibo
    • Dodelijke dilemma’s
    • Paranormale Detectives
    • Hellapagos
    • Codenames
    • Ken ze allemaal niet

0 stemmers

Ik vind het Keezenspel wel een leuke variant daarop. Je bepaalt het aantal zetten met speelkaarten i.p.v. een dobbelsteen en je werkt samen in teams van twee. Dus je slaat je teamgenoot niet en als je teamgenoot al helemaal binnen is gaat die daarna meespelen met jouw pion.

5 likes

De eerste dag van Pinkpop :heart:

8 likes

Wat voor soort kunst maakt ze?

Schilderen en mixed media!

2 likes

@Totoro ik heb er direct 2 besteld! Het distributiecentrum ligt blijkbaar in mijn eigen stad :sweat_smile: heel benieuwd naar de kwaliteit

2 likes

Ik heb laatst ook snag tights besteld! De maat die ik volgens de tabel moest hebben vind ik wel wat ruim, maar ik ben SUPERstrak gewend haha. Vind ze zo wel fijn aanvoelen, zeker voor die prijs.

1 like

Ik heb een F besteld. Moet passen hoop ik haha en ik heb het ook graag wat losser dus dat komt dan goed uit

Oh love de reisdagen, vooral als je echt 20+ uur in bussen moet en lekker de hele dag naar buiten kan kijken, muziek luisteren, stopje hier, koffie daar, zo’n lekkere tray met klef eten.

11 likes

Als je nu met de trein moet reizen, meld je dan je reis aan op de site van ns?

• Ja
  • Gewoon nee
  • Nee, ik wist niet dat dat kon
  • Ik reis sowieso niet met de trein

0 stemmers

Dan kun je zien hoe druk het in de trein is. Maar ik heb het gevoel dat niemand het doet. Best handig als iedereen het wel doet!

Ja die had ik ook besteld maar ik vond die echt wel los tov hema/primark etc die ik nog had. Normaal vind ik een wat strakker buikstuk wel fijn, maar dat hadden deze niet.

Ik wil het soms wel doen maar vind dat ze het zo omslachtig hebben gemaakt. Ik sta in de app standaard ingelogd in mijn account, maar als ik dan klik op “reis aanmelden” word ik doorverwezen naar een pagina in de browser waar ik weer opnieuw moet gaan inloggen. Geen idee wat mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn dus dan denk ik al snel, laat maar. Als je het gewoon in de app kon doen zonder opnieuw te moeten inloggen in browser zou ik het veel vaker doen.

7 likes

Ik heb t wel eens gedaan maar vergeet het eigenlijk meestal. Of dan heb ik netjes de heenreis aangemeld maar niet aan de terugreis gedacht.

Dit klinkt alsof ik regelmatig met de trein ga maar dat valt tegen de laatste tijd haha

Huh waar lees je dit? Ik heb net een reis aangemeld voor over 1 uurtje?