Stel je persoonlijke vraag #24

Jaaa virginity is a social construct!!

7 likes

En hoe voel jij je daarover dan? Want ik heb dit dus ook en dan denk ik ahh eigenlijk echt ongezond van mezelf. Maar dan denk ik, wat moet ik buiten doen in dit vieze weer.

1 like

Ik plak ze altijd dicht met een plakbandje, die smaak van die envelop vind ik te goor

Statiegeld op blikjes vind ik

• een goed idee
  • een slecht idee
  • weet ik niet

0 stemmers

Ja, dat eigenlijk. Voel me er niet per se ongezond door ofzo (ja ok, kan wel wat beweging gebruiken, maar dat zien we in de lente wel weer). Heb wel eens voor de vorm om 5 voor 9 nog een rondje om mijn huis gelopen, maar toen vond ik het ook wel weer best.

Toen vond ik ze al niet meer leuk. Ik luisterde Burn Burn @ Rock Am Ring 2004, dat waren nog eens geweldige festivaltijden.

1 like

Denk jij dat als je niet op dit forum zat, dat je dan,

Het vaccin niet zou nemen?

• Ik neem het vaccin sowieso niet
  • Nee dat denk ik niet
  • Ja, dan zou ik wel meer twijfels hebben

0 stemmers

Jezelf anders zou kleden? (een andere kledingstijl zou hebben)

• Ja dat denk ik
  • Nee dat denk ik niet

0 stemmers

rechts(er) zou stemmen?

• Ja dat denk ik wel
  • Nee dat denk ik niet
  • Ik stem sowieso al rechts

0 stemmers

Je (meer) vlees zou eten?

• Nee dat denk ik niet
  • Ja dat denk ik wel
  • Ik eet sowieso al vlees

0 stemmers

1 like

Ik vind je opties een beetje onduidelijk, want ja ik eet sowieso al vlees, maar ik denk wel dat het (mede) door het forum minder is geworden. Dus als je wilt weten ‘heeft het forum invloed op het gedrag van leden’ dan ja. Zelfde met stemmen, ik stem centrum rechts, maar neem mede door het forum wel meer tijd om ook in te lezen in linkse partijen en mijn algemene denkbeelden zijn wel beïnvloed (linkser geworden) door het forum

1 like

Dan zou je zonder het forum dus rechtser stemmen?

Dan zijn die andere opties overbodig denk ik ja

1 like

Ik ben weer eens benieuwd.

Hoe ben je op dit forum terechtgekomen?

• Ik schreef op egf
  • Ik was een meelezer op egf
  • Ik kreeg het aangeraden
  • Anders (hoe?)

0 stemmers

Voor de mensen die een account hadden op egf:

• Ik heb dezelfde accountnaam gehouden
  • Ik heb een variatie op mijn egf accountnaam
  • Ik heb een nieuwe accountnaam genomen

0 stemmers

1 like

Ik heb het forum gevonden via Google, weet niet meer waar ik op zocht. Sinds oktober lid na maandje meelezen ofzo

Vroeger was ik actief op een forum (g.irls.only) waarvan ik nu 1 persoon hier herken haha

4 likes

Rondom de moederworden en de Vereniging tegen de Kwakzalverij saga heb ik dit forum gevonden via google, weet niet meer precies hoe.

5 likes

Sanne(ke) tweette dat ze besproken werd op een forum. Toen ben ik dat gaan zoeken op Google en zo dus hier terecht gekomen. Ik post bijna nooit wat, maar vind het leuk om mee te lezen :smiley:

3 likes

Uuuuh ik denk dat ik op EGF deze naam ook had maar daar heb ik maar half jaar gezeten voor het de lucht uitging dus ik heb meer herinneringen aan hier.

1 like

Ik las ooit op de site Minettes (omg wie kent dit nog? Van Monique van Loon) in de reacties over het EGF. Toen eens gaan kijken en nooit meer weggegaan.

10 likes

Volgens mij was jij altijd al Fenayi ja!

1 like

Nee dat denk ik niet is nog wel zacht uitgedrukt, ik zou me 100% zeker gewoon laten vaccineren :heartbeat:

4 likes

Ik heb het forum ook via Google gevonden. Tijdje meegelezen en alsnog een account aangemaakt. Egf ken ik wel maar daar heb ik nooit een account gehad.

1 like

Same maar dan via girlscene, toen werd de bettygate daar ook besproken. En ik was benieuwd wie die “gemene meiden van egf” waren haha

10 likes

Ooh toen heb ik er ook over gehoord ja! Was erg juicy en toen werd er ook gecross-citeerd. Werd mijn girlscene forum post op het EGF besproken, was wild.

4 likes