Stel je persoonlijke vraag #24

Is de sneeuw al gearriveerd bij jou?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

21 graden en zon hier maar ik wil ook sneeuw :cry:

8 likes

Niet zeuren jij! :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Yo ruilen?

2 likes

Alleen als het voor 1 week is! Dan ben ik de sneeuw en kou wel weer zat!

1 like

Wij ook hoor, maar wij hebben over een week geen 21 graden :sob:

2 likes

Als je alleen thuis bent en je gaat douchen doe je dan de deur van de badkamer op slot?
(Ik deed dit dus altijd omdat ik altijd denk dat ik geluiden hoor en dat er dan een inbreker opeens in de badkamer staat maar onze badkamer nu heeft geen werkend slot.)

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik ben nooit alleen thuis

0 stemmers

Als je aan stoken/flossen doet in welke volgorde doe je het dan?

• Eerst stoken/flossen dan tanden poetsen
  • Eerst tanden poetsen dan stoken/flossen
  • Het verschilt per keer

0 stemmers

Ik denk dan, wat voor zin heeft het om op slot te doen, als de dief (nadat ik uit de badkamer loop) alsnog voor mijn neus springt
Maar snap het wel als dat prettiger aanvoelt

Omdat ik dan ben aangekleed dus dan vind ik het minder erg haha slaat nergens op.

2 likes

Altijd badkamer deur open want daar staat de kattenbak en Dollebol moet altijd naar de wc kunnen :grimacing:

1 like

Ik ben in eerste instantie niet gevallen voor zijn uiterlijk (en denk andersom ook niet). Toen ik hem eerste keer gewoon vriendschappelijk ging ontmoeten dacht ik ook nog nee dit is niet mijn type. Maar later toch vaker afgesproken en steeds minder vriendschappelijk en toen begon ik hem ook wel leuk te vinden qua uiterlijk maar mega aantrekkelijk? Nee maar dat vind ik ook totaal niet erg.

Ben er dus ook wel zeker van dat ik niet normaal zijn type ben want alternatief, piercings, tattoo’s en dat is echt niet waar hij normaal opvalt haha. Hij loopt meestal in dure kleding rond enz haha, geen piercing niks. Ja we zijn best wel verschillend haha.

Maar ben blij met hem zo als hij is. :heart:

4 likes

Ik doe de deur wel op slot als niemand thuis is, maar dat is dus omdat ik een huisgenootje heb en ik niet wil dat zij zomaar thuiskomt/binnenloopt, of dr ouders ofzo (die zijn hier ook wel eens).

Volgens mij hoor je duidelijk dat iemand doucht en zou niemand zomaar naar binnen wandelen, maar toch geen fijn idee haha

3 likes

Mijn vriend deed laatst uit gewoonte de badkamerdeur op slot toen hij alleen thuis was. Hij draait het slot om en…plingpling, viel de ene helft aan de buitenkant op de grond en de andere helft had hij in zijn hand, en de deur zat al wel in het slot. Dus toen heeft hij de hele deur in elkaar moeten trappen om zichzelf te bevrijden :joy: (zit nog steeds geen nieuwe deur in trouwens haha)

10 likes

Nee want wat als je uitglijdt in de douche en je nek breekt, maar nog wel 112 kunt bellen dan duurt het weer langer voordat ze die deur open hebben en wie weet ben je in die tijd wel dood gegaan.

6 likes

New fear unlocked

33 likes

Onze badkamer deur kun je letterlijk zo open krijgen met een mes of iets anders plats dus dat zal de inbreker niet tegenhouden denk hahaha

1 die bij het dekbedovertrek hoort en een ondersloop met een ritsje. Super fijn ding want daar wordt het kussen ook wat steviger door.

3 likes

Als een molton wordt meegerekend dan 2. Maar gewoon 1 kussensloop die bij het dekbedovertrek past

1 like

Bij de IKEA en volgens mij hebben ze zelfs een paar soorten.

2 likes

Oh dan zit ik op 3, mijn bed is snachts een sauna en ik ben een kachel