Stel je persoonlijke vraag #24

Onze badkamer heeft geen slot :+1: (en de rest van de kamers/wc/etc ook niet)

See what you did there

3 likes

Heb jij je vandaag eenzaam gevoeld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je vandaag gehamsterd?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Heb je weleens een blauwtje gelopen?

• Ja wel vaker
  • Een enkele keer
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Houd je van dieren?

• Ja
  • Mwoah medium
  • Nee

0 stemmers

Even over dat tanden stoken… ik doe altijd eerst stoken en dan poetsen want dan heb ik het idee dat alles wat ik net los heb gestookt weggepoetst wordt door m’n tandenborstel, dacht dat iedereen dat deed. Maar doe ik het dan verkeerdom?

6 likes

Mijn tandarts zei dat ik eerst moet poetsen en dan stoken zodat restjes tandpasta en fluoride ook tussen je tanden komen. Ik deed het eerst ook andersom vandaar mijn poll.

Ik doe altijd eerst poetsen, maar nu ik erover nadenk vind ik dat eigenlijk niet logisch. Als alles tussen je tanden uit is, komt de tandpasta daarna ook juist in al die spleten die eerst nog niet schoon waren. Of niet?

@Echo Ja volgens de logica van je tandarts is het dan toch juist logisch om wel eerst te stoken?

1 like
Ga je deze week schaatsen?
  • Ja
  • Nee
  • Brb snel nog even schaatsen bestellen

0 stemmers

Nee want hij zegt dat je door het stoken de fluoride ertussen duwt, met poetsen kom je niet tussen je tanden. Als ik eerst stook heb ik nog geen tandpasta in mijn mond gehad.

1 like

Heb zelfs al ijsvrij genomen van werk :ok_hand:t2:

9 likes

Met poetsen komt tandpasta niet automatisch tussen je tanden/kiezen lijkt me. Ik doe zelf ragers met tandpasta na het poetsen meestal!

1 like

Zodra het mogelijk is, sta ik op het ijs. Echt zin in!

2 likes

Als kind likte ik aan lantaarnpalen als het had gevroren. Nu denk ik ielllll gadverdamme smerig kind, maar hey ik had wel een mega goede weerstand daardoor :woman_shrugging:t4:

5 likes

Ik ook! Zo leuk, heb nu 4 dagen vrij genomen

2 likes

Standaard na het uitgaan.

Oftewel nu nooit meer :slightly_frowning_face:

1 like

Ja maar wel met zielige nummers en dan doe ik alsof ik in een videoclip zit en er een camera boven m’n bed hangt

9 likes

Haha nog veel mensen die aan ijspegels hebben gelikt! Is echt mijn angst, om daar dan aan vast te blijven zitten. Jullie zijn mensen met lef

4 likes

Ik zit ff te twijfelen, bij ons was een blauwtje lopen als een jongen je bijv. Wilde zoenen en jij hem afwees. Niks meer of minder. Dat lijkt me heel ongemakkelijk? Of zit er nog meer achter?

Scrub jij je gezicht?

• Nee nooit
  • Ja dagelijks
  • Ja wekelijks
  • Ja maandelijks
  • Een enkele keer per jaar

0 stemmers

Ik scrub sinds een tijdje elke dag mn huid en voorheen bijna nooit. Zit niet echt een reden achter, toevallig een fijne scrub ontdekt.

En scrub je wel eens (delen van) je lichaam?

• Nee nooit
  • Ja dagelijks
  • Ja wekelijks
  • Ja maandelijks
  • Een enkele keer per jaar

0 stemmers

Een blauwtje lopen is toch juist andersom, dat jij iemand wel leuk vindt maar je wordt afgewezen door diegene.

1 like