Ja maar wel met zielige nummers en dan doe ik alsof ik in een videoclip zit en er een camera boven m’n bed hangt
Haha nog veel mensen die aan ijspegels hebben gelikt! Is echt mijn angst, om daar dan aan vast te blijven zitten. Jullie zijn mensen met lef
Ik zit ff te twijfelen, bij ons was een blauwtje lopen als een jongen je bijv. Wilde zoenen en jij hem afwees. Niks meer of minder. Dat lijkt me heel ongemakkelijk? Of zit er nog meer achter?
Scrub jij je gezicht?
- Nee nooit
- Ja dagelijks
- Ja wekelijks
- Ja maandelijks
- Een enkele keer per jaar
0 stemmers
Ik scrub sinds een tijdje elke dag mn huid en voorheen bijna nooit. Zit niet echt een reden achter, toevallig een fijne scrub ontdekt.
En scrub je wel eens (delen van) je lichaam?
- Nee nooit
- Ja dagelijks
- Ja wekelijks
- Ja maandelijks
- Een enkele keer per jaar
0 stemmers
Een blauwtje lopen is toch juist andersom, dat jij iemand wel leuk vindt maar je wordt afgewezen door diegene.
Ja zo bedoel ik het ook, dus dan loopt die jongen in mijn post een blauwtje. Maar wij zagen een blauwtje lopen dus simpel gezegd als iemand probeerde een ander te zoenen, en diegene dan weigerde. Had niet echt iets per se met leuk vinden te maken.
Was jij in je jeugd/tienerjaren snel gek op iemand? Of dat je iemand snel heel leuk vond?
- Dat weet ik niet meer
- Ja ik had elke week wel een andere crush op iemand
- Ja redelijk snel
- Nee ik vond nooit iemand leuk
- Nee dit duurde lang bij mij
- Anders
0 stemmers
Ik heb een poosje gedacht dat ik lesbisch was, omdat ik 0 interesse had in jongens en mijn vrienden wel. Maar toen ook vrij snel de conclusie getrokken dat ik ook geen interesse in vrouwen had
Ah ja, dat verschilt ook zo per leeftijd en persoon!
Ik had vaak een soort van crush op een jongen en dan was eigenlijk het doel denk ik om met hem te zoenen. En daarna was mn fascinatie meestal weg als we hadden gezoend.
Een blauwtje lopen is meer algemeen, dus iemand leuk vinden en worden afgewezen. Dat kan zijn na een versiertruc, zoenpoging of wat dan ook.
Ja dat je het eerste initiatief neemt tot zoenen/flirten en dan wordt afgewezen, dacht ik
Ik voelde me een hamster omdat ik een zak chips, kitkats en cola kocht. Maar dat was toevallig allemaal in een keer
Stiekem trots zijn dat ik de pandemie zonder kleerscheuren ben doorgekomen en dit toewijzen aan mijn superieure witte bloedcellen
Heb jij “last” van de ellende op de woningmarkt?
- Zeker
- Een beetje
- Nee
0 stemmers
Voor de mensen die in hun eentje iets huren, is jouw huur meer of minder dan 50% van je inkomen?
- Minder
- Meer
0 stemmers
Mijn doel is juist om nooit een coronatest te hoeven doen, tot nu toe ben ik on track
Niet echt een verplichting, maar ik ga gewoon buiten wandelen, maar dat doe ik ook als er geen sneeuw ligt
Andere verplichting klinkt een beetje zwaar, moet gewoon boodschappen hebben haha
Ja ik vind dat die kinderen nooit de dupe mogen worden van dit soort dingen.
Ik heb een veel te duur huis gekocht, onder de 4 ton vind je hier niets ja of het is extreem uitgeleefd