Stel je persoonlijke vraag #24

Ja zo bedoel ik het ook, dus dan loopt die jongen in mijn post een blauwtje. Maar wij zagen een blauwtje lopen dus simpel gezegd als iemand probeerde een ander te zoenen, en diegene dan weigerde. Had niet echt iets per se met leuk vinden te maken.

Was jij in je jeugd/tienerjaren snel gek op iemand? Of dat je iemand snel heel leuk vond?

• Dat weet ik niet meer
  • Ja ik had elke week wel een andere crush op iemand
  • Ja redelijk snel
  • Nee ik vond nooit iemand leuk
  • Nee dit duurde lang bij mij
  • Anders

0 stemmers

Ik heb een poosje gedacht dat ik lesbisch was, omdat ik 0 interesse had in jongens en mijn vrienden wel. Maar toen ook vrij snel de conclusie getrokken dat ik ook geen interesse in vrouwen had :woman_shrugging:t2:

13 likes

Ah ja, dat verschilt ook zo per leeftijd en persoon!

Ik had vaak een soort van crush op een jongen en dan was eigenlijk het doel denk ik om met hem te zoenen. En daarna was mn fascinatie meestal weg als we hadden gezoend.

Een blauwtje lopen is meer algemeen, dus iemand leuk vinden en worden afgewezen. Dat kan zijn na een versiertruc, zoenpoging of wat dan ook.

4 likes

Ja dat je het eerste initiatief neemt tot zoenen/flirten en dan wordt afgewezen, dacht ik

1 like

Ik voelde me een hamster omdat ik een zak chips, kitkats en cola kocht. Maar dat was toevallig allemaal in een keer :hamster:

3 likes

Stiekem trots zijn dat ik de pandemie zonder kleerscheuren ben doorgekomen en dit toewijzen aan mijn superieure witte bloedcellen :sunglasses:

25 likes

Heb jij “last” van de ellende op de woningmarkt?

• Zeker
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen die in hun eentje iets huren, is jouw huur meer of minder dan 50% van je inkomen?

• Minder
  • Meer

0 stemmers

Mijn doel is juist om nooit een coronatest te hoeven doen, tot nu toe ben ik on track

6 likes

Niet echt een verplichting, maar ik ga gewoon buiten wandelen, maar dat doe ik ook als er geen sneeuw ligt

7 likes

Andere verplichting klinkt een beetje zwaar, moet gewoon boodschappen hebben haha

9 likes

Ja ik vind dat die kinderen nooit de dupe mogen worden van dit soort dingen.

1 like

Ik heb een veel te duur huis gekocht, onder de 4 ton vind je hier niets ja of het is extreem uitgeleefd

Eigenlijk zou ik het kind altijd willen terughalen, niet enkel als wees of als het kind ziek is. Zonder moeder wel bij voorkeur. Al ligt dat laatste bij mij wel wat genuanceerder. Sommigen gevallen zijn zo hopeloos of gevaarlijk dat ik ze zou achterlaten, maar er zitten ook meiden bij die op hun 16e een enorm domme keuze hebben gemaakt en mee zijn gesleurd in de ellende.

5 likes

Ik vind de wind er veel te koud en ijzig uitzien vandaag. Ik kijk wel toe vanonder mijn dekentje hoe andere mensen de straat sneeuwvrij maken zodat ik morgen weer naar buiten kan :smiley:

2 likes

Nou ja, verplichting, ik wil vanmiddag mijn auto zo veel mogelijk sneeuwvrij maken voordat alle sneeuw vastvriest en ik door centimeters ijs heen moet bikken over een paar dagen.

Hoeveel mensen heb jij de afgelopen week face-to-face gezien voor langer dan 15 minuten (dus niet de cassiere in de supermarkt bijv.)

• 0-2
  • 3-5
  • 6-8
  • 9-11
  • 12-15
  • 16-19
  • 20-30
  • 31-50
  • Meer dan 50

0 stemmers

Ik heb deze week echt veel mensen gezien, waar ik er normaal eigenlijk maar 2-5 per week zie. Ik merk dat ik er de laatste tijd steeds meer behoefte aan heb omdat ik me anders somber voel. Maar ik voel me dan ook weer conflicted omdat het niet goed is om mensen te zien :weary:

Ik ben wel benieuwd naar de redenen van de mensen die de kinderen daar willen laten :slight_smile: zouden jullie die willen delen?

Het gaat mij meer om de moeders die dan ook mee terugkomen, en daar zie ik nog redelijk wat gevaar in.

14 likes