Stel je persoonlijke vraag #24

Ik ben mijn baan in de horeca kwijtgeraakt en ik kan niet meer trainen, dus ik ben nu 24/7 aan het gamen :innocent: Best leuk, maar ook wel een beetje jammer.
In de zomer vergat ik wel even dat corona bestond. Tijdens het werk en trainen hoefde je geen afstand te houden dus als ik dan in de supermarkt kwam moest ik er wel echt eventjes aan denken. Maargoed toen ging het dus allemaal weer mis een tijdje later. Nu moet ik echt moeite doen om mezelf niet te verliezen, probeer zo min mogelijk aan corona te denken (maargoed dat is echt onmogelijk).

Haha wel mooi dat je je met gamen goed vermaakt! En ja in de zomer voelde het bijna alsof er niks aan de hand was, ben achteraf echt superblij dat in die periode zoveel kon.

Ja kan ik mij voorstellen! Ik zit voor mezelf nu even in een ‘luxe’ positie dus dan zijn de dingen die we nu niet kunnen makkelijker opzij te zetten. In het begin was ik er ook heel veel mee bezig maar ik heb veel meer rust nu ik het nieuws opzoeken etc meer loslaat.

1 like

Ik werk ondertussen bijna 2x zo lang thuis als dat ik op kantoor heb gewerkt. In september 2019 was ik namelijk begonnen bij mijn werk. Ik ben best wel een huismus, vond het ook voor corona lekker om thuis te zijn. Nu is dat wel tot in het extreme doorgetrokken en natuurlijk mis ik vakanties, uit eten kunnen gaan en met vriendinnen en familie te kunnen knuffelen.

Maar tegelijkertijd kan ik me ook niet meer voorstellen dat ik hiervoor 5 dagen per week ruim een uur reistijd had per dag omdat ik naar kantoor ging, en vaak ook nog het hele land doorreisde voor afspraken met externen. En ik vind het ook wel lekker dat nu niemand iets leuks doet in het weekend, dus dat ik ook niet meer de druk voel om er steeds op uit te gaan. Ik word eerlijk gezegd al moe als ik eraan denk dat ik weer elke dag naar kantoor zou moeten, maar mijn werkgever heeft al aangegeven dat we na corona nog maar 1 of 2 keer per week naar kantoor zullen gaan, en dan vooral om samen met collega’s te werken. Dat lijkt me een hele mooie balans.

2 likes

Deze tattoo

• Leuk idee maar de uitwerking is minder
  • Leuk idee en de uitwerking is ook top
  • NMSVPE (al is die niet van mij)
  • Verschrikkelijk
  • Ik loop er niet warm voor en dan komt niet door de winterse temperaturen buiten…
  • Anders…

0 stemmers

En welke stijl vind je het leukste van die tattoo (als je moest kiezen)

• de zwarte kant
  • het realistische midden
  • de oldskool linkerkant

0 stemmers

afbeelding

10 likes

Blijkbaar ben ik een dikke blob met een neus! Hierna janken van de kou hahaha
3 likes

Ik dacht eerst dat die blauwe lijn tape was die er nog af moest ofzo

12 likes

Vind het idee wel leuk maar ik erger me aan die blauwe lijn, net alsof je het er nog af moet halen

5 likes

Haha wat gaaf dat je het gedaan hebt!! Ik moet nog :dizzy_face:

1 like

Ik vertelde het vanochtend aan mijn ouders en die hebben hem ook gedaan hahahha, zelfde uitkomst trouwens

1 like

Oh echt fijn dat je werkgever dat al heeft laten weten. Ik werk sinds half december grotendeels thuis, reis 1x per week naar m’n werk om de examenklassen les te geven. En ik heb ook net als jij ruim een uur reistijd dus ik zie er wat dat betreft ook wel tegenop dat ik op enig moment weer op locatie moet werken.

Ik vind het niet ‘mooi’ maar wel heel vet en dit is ook goed gezet zeg pff

3 likes

Ook zelfde uitkomst

9 likes

Bij m’n zusje ook. Een rond gat met een neus.

Zou dit niet de juiste sneeuw ervoor zijn?

En als je een foto maakt met flits?

Ja of je hebt een dikke pak nodig dat je het echt goed kunt aandrukken.
Ik zat alweer met m’n neus op de tuintafel

Had wel een flinke hap lucht genomen voor ik ging, dat zie je wel terug aan die bolle wangen haha

16 likes

Denk je dat mensen jou hier als ‘problematisch’ beschouwen?

• Ja, omdat…
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Beschouw jij jezelf als problematisch?

• Ja, omdat…
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat mensen zich hier aan jou ergeren?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb het ook geprobeert, maar het sneeuw bleef aan mijn gezicht plakken :frowning:

Ik hoorde van een vriendin dat haar werkgever heeft aangegeven dat ze verwachten dit hele jaar nog volledig thuis te werken. Ongeacht of dat reëel is of niet, wat zou jij fijner vinden?

• Dat mijn werkgever niet zulke uitspraken doet en het per persconferentie bekijkt
  • Dat mijn werkgever wel perspectief biedt maar niet voor zo’n lange periode, had bv maar juli gezegd
  • Dat mijn werkgever inderdaad zo ver het perspectief zet (december)
  • Anders

0 stemmers