Stel je persoonlijke vraag #24

Ik ben net geüpgraded van 140 naar 160 en vind dit echt al een heeel groot verschil gevoelsmatig, vind dit meer dan voldoende qua maat.

1 like

180 en het is fantastisch!!!

1 like

1.60 m en het is prima, maar als ik een nieuwe zou kopen zou het 1.80 m worden denk ik. Schijnbaar lig vrij breeduit :woman_shrugging:t3:

2 likes

Wij hebben sinds een paar maanden een boxspring van 1.80 breed. Echt top, je kunt elkaar opzoeken als je dat wil, maar voor de rest heb je allebei lekker de ruimte. Qua dekbed hebben we 220x240 en zou het dekbed nog wel iets breder willen hebben eigenlijk.

2 likes

Bij mn vriend slapen we in 1.80 met twee losse dekens én 2 aparte matrassen :heart_eyes: al heeft mijn 1.60 matras ook wel weer voordelen tov 2 losse (namelijk: niet tussen de matrassen eindigen tijdens seks :+1:)

4 likes

Ik zou 2 bedden van 1.60 nemen en dan ieder een andere kamer.

92 likes

hier ook 180 met twee losse matrassen en allebei een eigen deken! nooit meer anders :sparkles:

5 likes

Twijfel nog een beetje, vind het wel tof maar het is zo laat :disappointed:

1 like

Of gewoon dumpen, dan heb je het bed altijd voor je alleen.

12 likes

Wij hebben 1.40, maar ik ben in tegenstelling tot iedereen hier altijd heel eenzaam in hotelbedden enzo als ik hem niet direct naast me voel liggen, ons volgende bed wordt misschien 1.60, maar zeker niet breder.

4 likes

Ik ben dus zo’n raar persoon die het lekker vindt om de hele nacht tegen haar partner aan te liggen. Vind het ook altijd vet ongezellig als er in een hotel 2 losse dekens en/of matrassen zijn.

Edit @Merel je was me voor Haha!

7 likes

Hoogstens met de ruggen tegen elkaar liggen maar verder moet je echt van me afblijven als ik wil slapen

Edit: twee dekens zijn ook echt een uitkomst, ook al vindt men dat ongezellig haha

1 like

Wij slapen normaal in een 140 en laatst in een hotel in een bed van 220 cm breed. :flushed: Ik kon hem echt even niet vinden toen ‘s ochtends hahaha.

Ik denk dat ik 160 of 180 perfect vind, kan je wel ruimte pakken als je wil en als je dat niet wil ga je gewoon alsnog gezellig tegen elkaar aan liggen.

Echt een onverwachte gamechanger: de lengte van het bed naar 220. 180 breed is al geweldig, maar elkaar ook in de lengte nog kwijt kunnen raken en die lange poten van de ander niet tegenkomen is echt onbetaalbaar.

14 likes

Ja snap ik! Ik kijk waarschijnlijk gewoon tot de halftime show en ga daarna naar bed. Kijk zelf toch vooral daarvoor en voor de reclames haha.

Nee ik heb wel al een chihuahua die altijd in bed slaapt en ook verassend veel ruimte inneemt :joy:

14 likes

Wij hebben een bed van 200x220, echt hemels. Ik ben maar klein dus ik kan een kwartslag gedraaid ook prima slapen :joy_cat:

Pffff kleine honden zijn echt erg daarin. De York die vroeger wel eens op mijn bed sprong wilde gewoon het hele kussen. Mis dat beestje :frowning:

Ik upgrade binnenkort naar 160 en ook al ben ik nu single, ik vind het nu al fantastisch. NOG 3 WEKEN.

9 likes

Ik ben een keer vergeten op een schoolreisje. :upside_down_face:

Ik ben benieuwd hoeveel jaar het gaat duren voordat ik op FF kan teruglezen wat voor heks ik als docent ben.

4 likes