Mijn ouders hebben een bed van 220x220 en dat is echt de droom. Wel kut met beddengoed want dat is allemaal lastig te krijgen en ook nog eens duur.
Ja hier ook, een eigen kussen en wil ook op gelijke hoogte als ons liggen dus dat is erg veel op die 140cm.
Ja het idee is heel romantisch maar de uitwerking vaak wat minder
Aaaw wat een dropje en wat een tevreden koppie
Wij slapen beiden op een eigen matras van 90 cm (maar dus wel in hetzelfde bed). Hebben ook een eigen deken allebei. Wil niet anders, slapen doe je alleen wat mij betreft.
Edit: zie dat ik alweer spuit elf ben en meerdere mensen dit zeggen. Maar kan het zeker aanraden.
Bij mn ouders altijd open maar in mn studentenhuis dicht anders kan iedereen zo naar binnen kijken hahaha (deur) (raam altijd elke dag open)
Ik haat het juist altijd als een hotel 2 losse matrassen in een bed heeft. Waar moeten we dan lepelen? Lig je in die naad. Echt geen uitkomst als je tegen elkaar aan slaapt.
Ja in een hotel vind ik het erger want zijn meestal boxsprings. Wij hebben ook 2 matrassen maar door het bedframe kunnen ze geen kant op dus die naad valt gelukkig heel erg mee! Anders was ik er efht niet blij mee geweest.
Ik vind het overal erg al kan ik me voorstellen dat het beter is voor je rug, ieder een eigen matras.
Haha ja same, I love tegen elkaar aanliggen! Twee losse matrassen moet ik ook niet aan denken, lig je de hele tijd in die spleet.
Jaa en voor je rust! Voorheen werd ik regelmatig wakker als hjj draaide in z’n slaap maar nu nooit meer. Oh en 2 aparte dekbedden want ik ben een burrito en hij niet hahaha
Wij hebben dat nu ook inderdaad. En waren heel bang voor een kier, maar volgens de verkoper was de hoes zo ontzettend strak (M-line) dat de naad daarmee volledig dichtgetrokken wordt en er niets eens nog een topmatras overheen hoeft. En dat klopt! Zolang het gewicht verdeeld is voel je de naad écht niet. Alleen als je over het bed loopt en precies met je voet op de naad stapt zak je weg. Love it, nooit meer wakker van zijn gedraai en wel goed kunnen spoonen.
Oh vreselijk, als je dan samen in het midden ligt dan ben je de hele tijd aan die dekbedden aan het trekken om een beetje normaal eronder te liggen. Nee ik blijf erbij dat dit echt alleen is voor mensen die lekker alleen willen slapen.
Stel: Je wilt nu een huis kopen in een stad in randstad en de financiering is rond. Gezien de debiele omstandigheden momenteel is overbieden de norm. Je bent super geïnteresseerd in een huis dat voor 300.000 te koop staat. Hoeveel bied je? (je hebt een beetje ruimte in de vorm van spaargeld en anders kunnen ouders je nog wat lenen maar de vraag is of je dat wilt natuurlijk.)
- Minder dan de vraagprijs
- Precies de vraagprijs
- 2000 erbij
- 5000 erbij
- 10.000 erbij
- 20.000 erbij
- 35.000 erbij
- 50.000 erbij
- meer dan 60.000 erbij
0 stemmers
Voor de mensen die niet in NL/Randstand wonen: Er worden serieus huizen verkocht voor meer dan 60.000 boven de vraagprijs dus dit is niet eens een debiele polloptie.
Als je solliciteert en je krijgt het bericht “dank voor je interesse, momenteel zijn we aan het uitbreiden omdat we erg aan het groeien zijn, is het goed als we je sollicitatie bewaren tot dit helemaal rond is”
Geloof je dit dan?
- Ja, dan hebben ze oprecht interesse
- Nee, dit is een subtiele manier om je af te wijzen
0 stemmers
Dit is letterlijk nu al de 2e keer in een week dat ik zo’n reactie krijg namelijk
Maar deze antwoorden zijn toch helemaal niet representatief als je op dit moment niet bezig bent met een huis kopen in de randstad? Anyway, een vriendin heeft 50k overboden op een huis (buiten de randstad) dat ze graag wilde hebben, en is het ook geworden. Een andere vriendin heeft bij een huis gekeken waar uiteindelijk 100k overboden is. Ja, op deze manier lukt het voor (alleenstaande) starters zonder dikbetaalde baan en rijke ouders toch ook nooit meer?
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben. Ik word er ook allemaal erg verdrietig van.
Ik vraag me vooral af tot wat helemaal rond is? Je solliciteert op een vacature neem ik aan, mag hopen dat zij voor ze een vacature uitsturen al wel rond hebben voor zichzelf dat ze inderdaad een extra kracht nodig hebben. Of is dit dan een nee voor deze vacature, maar misschien komt er binnenkort nog wat? Dan vind ik het zeer vaag verwoord maar wel gewoon een afwijzing.
Ha ik sprak laatste een makelaar en die vertelde dat de woningmarkt in Amsterdam alleen maar debieler is geworden en dat ze een huis dat te koop stond voor 850.000 voor 980.000 heeft verkocht 130k boven de vraagprijs doe rustiggggg