Stel je persoonlijke vraag #24

Los van dat ik het echt om te janken vind dat dit uberhaupt nodig is, zou ik het bedrag laten afhangen van hoeveel er nog aan het huis moet gebeuren. Als er niks meer aan hoeft te gebeuren zou ik best 30.000 over willen bieden, maar als er een nieuwe keuken en badkamer in moet zou ik het met 5-10.000 bovenop de vraagprijs wel gescheten vinden.

1 like

haha ja same
nog een gebied waarop ik word geacht carriere te maken :sob: :laughing:

5 likes

Alleen heb ik geen strooizout meer. Had meer stoep dan verwacht dus ben er te snel doorheen gegaan.

1 like

De woningbouw kwam net langs om de hele stoep voor de voordeur vrij te maken. Jammer, want vond die sneeuwduin voor de voordeur wel vermakelijk

2 likes

Ik stem wel op ā€œhelemaal nietā€ maar banjer rond op snowboots dus dat geeft vast een vertekend beeld van de werkelijkheid.

Ja, dit is een goede tip. Onze aankoopmakelaar zei ook: het gaat niet om het bedrag dat je wilt overbieden, want soms komt er een gek die 120k overbiedt en dan heb je het ook niet. Je moet goed nadenken wat het maximale is dat jij voor het huis over hebt en waarbij je niet zou balen dat je het niet gekregen hebt, omdat iemand anders 2000€ meer geboden heeft: want dat had jij er gewoon echt niet voor over. Dat vond ik wel echt helpen bij het kiezen van een bod! En dan ā€˜balen’ tussen haakjes, want natuurlijk mag je wel teleurgesteld zijn, maar meer dat het dan toch niet realistisch was geweest.

8 likes

Eco stand duurt echt 4 uur. Ik snap niet wat daar dan nog eco aan is qua stroomverbruik :woman_shrugging:

3 likes

maar zijn snowboots echt zo grippy dan?
dacht altijd dat dat meer een soort synthetische uggs waren

1 like

Haha ja, ze zijn speciaal gemaakt voor de sneeuw.

1 like

Maar is dat niet omdat hij dan 4 uur op een laag vermogen draait en dat een kort wasje veel meer vermogen kost dus dat dat uiteindelijk minder zuinig is?

1 like

laatste vraag: geen idee

Als je me het gister had gevraagd had ik nee gestemd. Na zondag met lubach weet ik het.

Bij mij is de eco-stand juist korter dan de normale stand, het knopje heet ā€˜eco-time’ en de was duurt dan ongeveer 1,5 uur ipv 3 uur.

4 likes

bow down!
ik draag altijd mn dr martens, dan blijven mn voeten in ieder geval droog wat een goed begin is
maar gelijk zin om een poll te maken:

wat draag jij nu buiten?

• sneakers
  • laarzen zoals dr martens of timberlands etc.
  • snowboots
  • wandelschoenen
  • niks want ik kom niet buiten gek
  • andere schoenen

0 stemmers

1 like

Wandelschoenen

1 like

Echt zo ontzettend blij met mijn timberlands met dit weer :grimacing:

2 likes

ah, dacht dat die onder laarzen etc. vielen

Voor het rondje naar de vuilnisbak of om de stoep te vegen trek ik m’n uggs aan en daarna ga ik weer op de bank zitten

5 likes

Ik heb gisteren ook mensen gezien die regenlaarzen droegen

En Uggs als ik enkel 5 stappen moet zetten naar mijn auto en dan van de auto terug 5 stappen naar de voordeur.

1 like