Stel je persoonlijke vraag #24

Met mijn laarzen glij ik alleen maar uit. Wandelschoenen all the way nu

Maar ik heb eigenlijk alleen dr Martens en geen andere schoenen dus ik draag die altijd :joy:

Docs en ze werken fantastisch. Genoeg profiel, m’n voeten blijven warm en droog. Echt top

1 like

voor mij zijn docs ook De Sneeuwschoen, ik lees dat mensen hier uggs dragen maar die zijn helemaal niet waterdicht toch?
grappig hoe dat zo kan verschillen

Mijn uggs. Heb die maar onder snow boots gezet

Ik had gisteren Uggs aan, maar die waren na een paar uur helemaal doorweekt en zijn nu helemaal lelijk en hard opgedroogd (maakt verder niet uit want ik heb ze toch nooit aan). Vandaag boodschappen gedaan op Timberlands en heerlijk door de sneeuw gebanjerd zonder uit te glijden.

Uggs of timberlands

Ik heb een aantal jaren geleden in een ANWB Outlet een paar fijne laarzen gescoord. Waterdicht, lekker warm, goede zolen. Echt een van m’n beste aankoop van de afgelopen jaren. Draag ze heel veel (ook zonder sneeuw)

Een gebouw-genoot wel! Soms is de Facebook-groep van dit complex echt om te janken, soms gebeuren er hele lieve dingen: zoals strooizout, bezem en schep klaarzetten en iedereen om de beurt een beetje ploeteren.

2 likes

Ik las een artikel over spookstudenten. Studenten die gestopt zijn met hun studie maar nog wel tegen hun omgeving zeggen dat zij die studie doen, het hun ouders niet vertellen en sommigen gaan zelfs zo ver om elke dag de deur uit te gaan en doen alsof zij les hebben. Anonieme poll hierover:

• Dit heb ik ooit ook gedaan
  • Ik ken iemand die dit gedaan heeft
  • Ik ken meerdere mensen die dit gedaan hebben
  • Ik wist niet dat mensen dit deden
  • Ik snap dat mensen dit doen
  • Ik kan het me niet voorstellen dat mensen dit doen

0 stemmers

Voor de mensen die aangeklikt hebben dat zij dit ooit gedaan hebben. Ben heel benieuwd naar alles erom heen (waarom, hoelang), maar snap ook dat mensen dat wellicht niet openbaar willen zeggen. Dus weer een anonieme poll.

• Ik heb dit minder dan een maand volgehouden
  • Ik heb dit een paar maanden gedaan
  • Ik heb dit heel lang gedaan
  • Er waren wel mensen in mijn omgeving die wisten dat ik gestopt was
  • Niemand in mijn omgeving wist dat ik gestopt was
  • Ik loog voornamelijk tegen mijn ouders
  • Ik wist niet hoe ik het moest vertellen, daarom zei ik het maar niet
  • Ik was bang dat ouders boos zouden worden
  • Ik wilde mijn ouders niet teleurstellen
  • Andere redenen
  • Ik heb dit bij verschillende studies gedaan
  • Ik heb dit maar 1 keer gedaan

0 stemmers

Aahh okay, niet tegen je directe omgeving maar tegen je kapper. Kon je wel lekker creatief zijn haha!

Ooit een x gezien in een film haah verder niet

Ik weet eigenlijk niet of dit ook onder de term pretend student valt, maar ik heb wel meerdere jaren ingeschreven gestaan bij mijn opleiding, opleidingsgeld betaald en dan in dat jaar precies 0 studiepunten behaald terwijl ik tegen mijn omgeving zei dat ik mijn achterstand super hard aan het wegwerken was. Uiteindelijk wel alsnog mijn opleiding afgemaakt.

6 likes

Ja dit heb ik ook gehad, volgens mij is mijn record 2 semesters achter elkaar geen studiepunt halen. En maar tegen je omgeving zeggen dat het goed ging. Uiteindelijk ben ik tijdens mijn (bachelor)scriptie gaan werken, en toen ging het ineens wel goed. 7 jaar over gedaan :+1:

2 likes

Same. Acht jaar over gedaan. Gigantische studieschuld. Echt lekker gedaan @Branko. :+1:

2 likes

Ja achteraf denk ik, ik had 4 jaar kunnen gaan reizen / werken / een taal leren / whatever. Maar goed, ik had het blijkbaar nodig. Het ging in die tijd ook echt niet goed met mij, dus ben blij dat ik me daar in ieder geval uit heb kunnen werken. We hebben het beiden afgemaakt en daar mogen we best trots op zijn vind ik. Is ook niet vanzelfsprekend. Ik heb een vriend die nog steeds in deze shit zit, terwijl hij al zo’n 13 jaar bezig is.

19 likes

Ik heb dit denk ik wel een maandje gedaan
 dan ging ik naar school maar dan ging ik de hele dag in een vergaderzaal series zitten kijken ipv aan mijn scriptie schrijven. Maar toen was ik ook dood ongelukkig. Maar vond het toch altijd fijner om me dan s’ochtends in de spits te mengen en iig de indruk te wekken dat ik een normale student was.

8 likes

Ja best bizar hoeveel mensen in soortgelijke situaties zitten. Ik zie nu dat 20% heeft gestemd op ‘heb ik ook ooit gedaan’. Schrik ik eigenlijk best van, zo veel!

En ja, ik vind het echt een verdrietige gedachte dat ik zo veel uit die jaren had kunnen halen, maar ik had het ook op geen enkele andere manier anders kunnen doen. Ik had die tijd gewoon nodig om mijn mentale gezondheid op orde te krijgen.

4 likes

Ik heb zoiets wel gedaan bij m’n vorige week.
Ik heb daar ontslag genomen en dit durfde ik niet tegen mijn toenmalige vriend te vertellen. Dus elke ochtend ging ik wandelen totdat hij naar zijn werk ging. Dit heb ik zo’n 6 weken volgehouden, totdat ik nieuw werk had gevonden.

32 likes