Stel je persoonlijke vraag #24

Welk pizza-type ben jij?

• Jij bent de Bulker. Iemand die geen uitdaging uit de weg gaat. Hoe meer, hoe beter.
  • Jij bent de Diy-er. Dus ga los met je nieuwe toppings en creatieve smaakcombinaties. Want, Mamma Mia, er schuilt een ware pizzabakker in jou!
  • Jij bent de Healthy Freak. Een gezonde geest in een gezond lichaam. Ga voor een groentebodem of 100% volkoren, voor lekker veel groen tot alle kleuren van de regenboog.
  • Jij bent de Klassieker. Geen gedoe met nieuwe smaakcombinaties of verrassende toppings; want doe je normaal, dan doe je al gek genoeg.

0 stemmers

Heb je uiteindelijk toen wel verteld wat er gebeurd was?

Ik moet dan in 1 keer weer denken aan dat meisje, ik weet de naam zo niet. Een geneeskunde student. Zo verdrietig. Ik weet trouwens ook niet of ik daar aan mag refereren? Maar het kwam iig wel in het nieuws en anders had ik die term ‘pretend student’ niet eens gekend.

Een jongen die ik ken heeft dit een heel studiejaar gedaan, uiteindelijk bleek hij dat het jaar daarvoor ook al gedaan te hebben bij dezelfde studie in een andere stad. Hij ging ook naar tentamens en deed alsof hij met anderen in projectgroepjes zat, het ging echt wel heel ver.

2 likes

Welke van deze forumnamen vind jij lekker om te eten/drinken?

• Hummus
  • Bananenchips
  • Honey
  • Avocadotoast
  • Dadel
  • Fruitcake
  • Citroenlimonade
  • Chips
  • Snoeptomaatje
  • MACdonalds
  • Koffie
  • Koffiebroodje
  • Kaasvlinder
  • Kaastosti
  • Tomaatje
  • FrootLoops
  • sushi
  • patat
  • Wijntje
  • Croque

0 stemmers

6 likes

Ik zie het al, het Koffiebroodje wordt enorm ondergewaardeerd op dit forum.

36 likes

Ik vind het denk ik heftiger om te zien dat 5% chips niet lekker vindt :exploding_head:

20 likes

Ja, hij vond het vooral jammer dat ik bij een “groot bedrijf, in een grote stad” ging werken, in plaats van een klein bedrijf, in het dorp waar hij is opgegroeid.

Dat ik daar diep en diep ongelukkig was en elke dag hoopte op een blinde darmontsteking dat maakte toen totaal niet uit.

2 likes

En welke nog meer?

• Appelmoes
  • Bitterbal
  • Boterkoek
  • Chocomel
  • Mandarijntje
  • Olijfje
  • Sambal
  • Sparood
  • PizzaFunghi
  • Redvelvet
  • Taartje
  • Toffifee
  • Quinoa
  • Wijntje
  • Wortel
  • Za’atar
  • Zoutje

0 stemmers

1 like

Je moet ff meerkeuze doen!

1 like

Salmiak :sob:

10 likes

Honger!

5 likes

hallo!!

27 likes

Jou lust in rauw :smirk:

1 like

:heart::heart: bedankt nu voel ik me beter

1 like

Ik ben juist een tijdje een spookafgestudeerde geweest. Ik heb zo lang over mijn studie gedaan dat ik op een gegeven moment uit schaamte maar begon te vertellen dat ik al klaar was :sweat_smile:

11 likes

Ik heb ooit een student gehad die tijdens zijn stageperiode niet durfde te vertellen dat ie er nooit heen ging (was weggestuurd, misschien nooit aangenomen als stagiair daar of vond het er niet leuk, dat weet ik niet meer). Hij was iedere schooldag tussen 8 en 17 uur van huis en reed dan met de trein het hele land door om de tijd te doden. Heeft ie denk ik minstens twee maanden volgehouden!

5 likes

Zoo! Wat heftig zeg. Gelukkig dat nu alles oke met m gaat :worried:

@Xiomara @Blonde heee wat leuk ik sta in beide polls, voel me spontaan populair :joy::joy:

3 likes

Zoo dat is ook heftig, gewoon ondertussen van jou profiteren.