Stel je persoonlijke vraag #24

Ik zou haar ook uitnodigen en als dat niet helpt kan je haar altijd op neger zetten. Soms zijn dat mensen gewoon even de realiteit kwijt, zien ze met een gesprek ook dat je gewoon een mens bent.

1 like

Ik weet gwn bij dit soort gekkies dat je dan aangeeft van hey dit is voor ons ook niet fijn blabla. En dan doet zij scheinheilig en blij en dan over een maand is het weer ā€œJOUW KAT MIAUWT LAAT HEM INSLAPEN OF IK BEL DE POLITIEEEā€
Dus gewoon blocken miss voor t blocken dr nog ff een site sturen met leuke hobbys

9 likes

Die buurvrouw bedoel je?

23 likes

Haha ik mag inderdaad hopen de buurvrouw en niet ik en/of de kat. Kat wil alleen maar gezellig kletsen met de buuf, die hem niet moet :frowning:

3 likes

Gisteren nog op gedanst :flushed:

Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen zeggen op de koffie uitnodigen. Echt no way dat ik koffie ga drinken met mijn vervelende buren.

22 likes

Een vriendin van me heeft een kind van die massadonor. In hun gebied alleen al wonen 3 van die kinderen

2 likes

Ik eet morgen met een vriendin die sinds vorig jaar single is. Ze heeft het er best vaak over dat ze het mist om een relatie te hebben en zich nu tijdens Corona vaak alleen voelt. Ik heb brownies gemaakt en had het idee om een paar morgen aan haar te geven, met een kaartje erbij met o.a. ā€œfijne Valentijnsdag!ā€ oid erop, gewoon als hart onder de riem. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik twijfel of het wel een leuk idee is. Het kan namelijk ook juist die eenzaamheid benadrukken ofzo? Dus wat zouden jullie doen:

• Brownies geven maar Valentijnsdag weglaten
  • Brownies geven en Valentijnsdag benoemen
  • Helemaal niks doen
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ik zou dat heel lief vinden, dus zeker doen!

4 likes

Maakt niet uit of je het wel of niet benoemd, vind het sowieso lief

11 likes

Iets liefs doen voor je vriendin is altijd leuk, lief van je! Valentijn ligt er weer aan of ze zelf iemand is die daar waarde aan hecht? Ik heb er zelf bijv relatie of geen relatie echt helemaal niks mee, dus van mij zou dat niet hoeven :sweat_smile: maar als zij er normaal erg om geeft is het ms wel leuk om te zeggen juist.

1 like

Je kunt ook happy galentine erop schrijven, da’s de dag ervoor en voor vriendinnen (gals)

25 likes

Ik zou wel de brownies en een kaartje doen, maar misschien niet zo de nadruk op valentijnsdag leggen. Of doen wat @MadameMignon zegt inderdaad!

1 like

Noemen jouw ouders je ook altijd bij de naam van je broers/zussen? Dus als jij Pietje heet en je broers Klaas en Henk, dat ze je Klaas of Henk of HenkKlaasPietje noemen als ze je roepen :clown_face:

• Ja, vroeger al en dit doen ze nog steeds
  • Vroeger niet maar nu wel
  • Nu niet meer maar vroeger wel
  • Nee, nooit gedaan
  • N.v.t.

0 stemmers

Welke van de volgende dingen die volgens gen z niet meer trendy zijn doe jij nog steeds?

• Ik heb een zijscheiding
  • Ik gebruik de :joy: emoji
  • Ik draag skinny jeans
  • Ik ben nog steeds fan van Harry Potter en draag er kleding/accessoires van of praat over mijn Hogwarts house
  • Wijn drinken is mijn persoonlijkheid :wine_glass:
  • Ik zeg wel eens doggo
  • Ik gebruik het woord adulting

0 stemmers

Sorry had je reactie niet gezien. Bij vliegtuigen wordt alles in kilo’s gedaan, vandaar. Elk vliegtuig neemt ook altijd cargo mee en als je daar meer van kan meenemen, levert dat meer geld op, dus zou de ticketprijs voor iemand omlaag kunnen. Vandaar dat ik met kilo’s kwam :slight_smile:

Nee, vroeger niet en nu niet

2 likes

Begon pas toen mijn moeder een derde kind kreeg en ze moet ook altijd alle kinderen opnoemen voordat de juiste aan de beurt is.

3 likes

Oh lol :joy: ik ben hier blijkbaar zo aan gewend dat ik me niet kan voorstellen dat ouders dat niet doen ofzo. Even aanpassen (dan zijn de stemmen wel erg sorry!)

1 like

Ik ben altijd de laatste (we zijn met vijf) als ze (m’n moeder, m’n vader doet t niet) mij roept maar ik kom nooit voor in het rijtje als ze m’n broer of zus roept

2 likes