Stel je persoonlijke vraag #24

U zeggen?

• Vind ik onnodig
  • Vind ik lastig
  • Gaat automatisch
  • Bij mensen ouder dan ik
  • Op het werk
  • Ik vind het vervelend om met U aangesproken te worden
  • Ik vind het fijn om met U aangesproken te worden
  • Het maakt me allemaal niet zo veel uit
  • Is er vroeger bij mij ingestampt
  • Ik noem niemand U
  • Ik noem mijn ouders U
  • Zou ik het liefst ook op het forum zien
  • Ik kom uit U

0 stemmers

Was mijn lunch deze middag en ik heb het met een afbak ciabatta broodje gegeten. In stukjes gesneden , olijfolie en peper en zout erover.

1 like

Bij mensen die ik niet ken en naar klanten op het werk.

1 like

Ik snap echt niet wat je zegt :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: wáárom mag je geen komkommer mee??

5 likes

Herinner je Kate Winslets top 40 single nog?

• Ja
  • Née
  • Nu wel weer
  • WOULD YOU BE THE MAN I USED TO KNOW

0 stemmers

En die van Nicole Kidman?

• Ja
  • Nee Huh Nicole en Robbie samen
  • Nu wel weer

0 stemmers

Zuurdesembrood!

1 like

Wat grappig! Ik weet niet wat het veredelen van groenten betekent maar dat ga ik even opzoeken. Leuke weetjes haha

Nee je mist niks, haha echt dom :see_no_evil:

Mijn drank-op-werk-carrière is wel achteruit gegaan. Mijn eerste baan was ergens waar na elk feest de gênante foto’s gedeeld werden op maandag en de stagiair van de 1e verdieping uit het raam naar beneden kotste, daarna was er vanaf 17 uur standaard bier op de bureaus en na 18 sterke drank en nu staat er zelfs in mijn contract dat er geen alcohol gedronken mag worden onder werktijd :cry:

3 likes

Mijn zeer ingewikkelde buurvrouw klaagt over de app steen en been over ons en onze “woongewoontes”. Zo mag onze kapstok niet in de algemene gang hangen (maar die van haar mag er wél hangen), onze kat zit soms op ons eigen balkon te mauwen (letterlijk 1x per week maar oke) en nog meer van dit soort totale onzin. Ze appt in hoofdletters, heel beschuldigend, helemaal niet op een oplossingsgerichte manier.

Ergens vind ik het ook wel zielig want volgens mij is ze oud en corona-eenzaam maar ik raak intussen al opgefokt als ik haar naam zie verschijnen op de app.

Wat te doen?

• Tanden op elkaar, nodig eenzame buuf uit voor koffie, leg onze kant van de situatie uit en hopen op een betere verstandshouding.
  • Haar nummer blokkeren om mijn eigen frustratie te dempen.
  • Vriendelijk op haar appjes reageren en een app-discussie aangaan.
  • Even fel reageren op haar appjes en een app-discussie aangaan.
  • Buurvrouw niet blokkeren, maar op mijn tanden bijten en verdere appjes negeren

0 stemmers

O wacht een laatste optie zou zijn: aan al haar wensen proberen te voldoen. Maar ze beschuldigt ons ook van dingen die we niet eens doen, maar die “de schuld zijn” van andere buren, dus ik kan er sowieso nooit helemaal aan voldoen.

Ik zeg dit wel maar zou het zelf nooit doen ben ik bang :grimacing:

7 likes

Eerst het charmeoffensief proberen en als dat niet werkt, hard spelen en dan maar schijt hebben. Zolang je niks geks doet, mag zij niet klagen

5 likes

Ik zou haar ook uitnodigen en als dat niet helpt kan je haar altijd op neger zetten. Soms zijn dat mensen gewoon even de realiteit kwijt, zien ze met een gesprek ook dat je gewoon een mens bent.

1 like

Ik weet gwn bij dit soort gekkies dat je dan aangeeft van hey dit is voor ons ook niet fijn blabla. En dan doet zij scheinheilig en blij en dan over een maand is het weer “JOUW KAT MIAUWT LAAT HEM INSLAPEN OF IK BEL DE POLITIEEE”
Dus gewoon blocken miss voor t blocken dr nog ff een site sturen met leuke hobbys

9 likes

Die buurvrouw bedoel je?

23 likes

Haha ik mag inderdaad hopen de buurvrouw en niet ik en/of de kat. Kat wil alleen maar gezellig kletsen met de buuf, die hem niet moet :frowning:

3 likes

Gisteren nog op gedanst :flushed:

Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen zeggen op de koffie uitnodigen. Echt no way dat ik koffie ga drinken met mijn vervelende buren.

22 likes

Een vriendin van me heeft een kind van die massadonor. In hun gebied alleen al wonen 3 van die kinderen

2 likes

Ik eet morgen met een vriendin die sinds vorig jaar single is. Ze heeft het er best vaak over dat ze het mist om een relatie te hebben en zich nu tijdens Corona vaak alleen voelt. Ik heb brownies gemaakt en had het idee om een paar morgen aan haar te geven, met een kaartje erbij met o.a. “fijne Valentijnsdag!” oid erop, gewoon als hart onder de riem. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik twijfel of het wel een leuk idee is. Het kan namelijk ook juist die eenzaamheid benadrukken ofzo? Dus wat zouden jullie doen:

• Brownies geven maar Valentijnsdag weglaten
  • Brownies geven en Valentijnsdag benoemen
  • Helemaal niks doen
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ik zou dat heel lief vinden, dus zeker doen!

4 likes