Stel je persoonlijke vraag #24

Maakt niet uit of je het wel of niet benoemd, vind het sowieso lief

11 likes

Iets liefs doen voor je vriendin is altijd leuk, lief van je! Valentijn ligt er weer aan of ze zelf iemand is die daar waarde aan hecht? Ik heb er zelf bijv relatie of geen relatie echt helemaal niks mee, dus van mij zou dat niet hoeven :sweat_smile: maar als zij er normaal erg om geeft is het ms wel leuk om te zeggen juist.

1 like

Je kunt ook happy galentine erop schrijven, da’s de dag ervoor en voor vriendinnen (gals)

25 likes

Ik zou wel de brownies en een kaartje doen, maar misschien niet zo de nadruk op valentijnsdag leggen. Of doen wat @MadameMignon zegt inderdaad!

1 like

Noemen jouw ouders je ook altijd bij de naam van je broers/zussen? Dus als jij Pietje heet en je broers Klaas en Henk, dat ze je Klaas of Henk of HenkKlaasPietje noemen als ze je roepen :clown_face:

• Ja, vroeger al en dit doen ze nog steeds
  • Vroeger niet maar nu wel
  • Nu niet meer maar vroeger wel
  • Nee, nooit gedaan
  • N.v.t.

0 stemmers

Welke van de volgende dingen die volgens gen z niet meer trendy zijn doe jij nog steeds?

• Ik heb een zijscheiding
  • Ik gebruik de :joy: emoji
  • Ik draag skinny jeans
  • Ik ben nog steeds fan van Harry Potter en draag er kleding/accessoires van of praat over mijn Hogwarts house
  • Wijn drinken is mijn persoonlijkheid :wine_glass:
  • Ik zeg wel eens doggo
  • Ik gebruik het woord adulting

0 stemmers

Sorry had je reactie niet gezien. Bij vliegtuigen wordt alles in kilo’s gedaan, vandaar. Elk vliegtuig neemt ook altijd cargo mee en als je daar meer van kan meenemen, levert dat meer geld op, dus zou de ticketprijs voor iemand omlaag kunnen. Vandaar dat ik met kilo’s kwam :slight_smile:

Nee, vroeger niet en nu niet

2 likes

Begon pas toen mijn moeder een derde kind kreeg en ze moet ook altijd alle kinderen opnoemen voordat de juiste aan de beurt is.

3 likes

Oh lol :joy: ik ben hier blijkbaar zo aan gewend dat ik me niet kan voorstellen dat ouders dat niet doen ofzo. Even aanpassen (dan zijn de stemmen wel erg sorry!)

1 like

Ik ben altijd de laatste (we zijn met vijf) als ze (m’n moeder, m’n vader doet t niet) mij roept maar ik kom nooit voor in het rijtje als ze m’n broer of zus roept

2 likes

Mijn ouders doen het ook bij de kleinkinderen, die heten dan naar hun kinderen. Bij ons doen ze het ook, maar al die namen lijken ook zo op elkaar (not) :joy:

Wat een raar idee dat 1 man zoveel kinderen heeft. Zoals ze ook in het artikel zeggen heeft hij niet echt kwade bedoelingen en ik vind het ook wel mooi om te zien dat hij met die kinderen omgaat als de ouders dat willen, maar vind 250 wel echt te veel. Heb op 5-8 gestemd maar misschien is dat wel weer erg weinig, ik kan dit echt niet inschatten , maar in ieder geval een stuk minder zodat je niet ineens een relatie hebt met een halfbroer of zus.

6 likes

Ok ik ben dus echt niet meer cool blijkbaar. Gelukkig was ik dat al nooit echt.

En welke persoonlijkheid is nu trending dan?
Tiktok?

3 likes

Ja middenscheiding, maar dat komt voornamelijk omdat veel mensen er gewoon veel beter uitzien met een middenscheiding. Maar als ik het probeer bij mezelf vind ik het niet mooier eigenlijk

1 like

Vind je dat kinderen kunnen verwekken een recht is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mn oma noemt wel soms de hele familie voor ik aan de beurt ben

8 likes

Dit is een leugen trouwens, is meer voor mensen met een heel symmetrisch gezicht zonder heel uitgesproken features. Bijna niemand kan een middenscheiding hebben, dus snap ook niet hoe ze daarbij komen.

21 likes

Ik heb een redelijk hoog voorhoofd dus denk dat het stom staat haha

Of is dat nu trendy??

1 like