Ik zou juist eens geen middenscheiding willen hebben, maar dat is het enige wat mij staat (en überhaupt hoe mijn haar altijd valt)
Ik heb altijd een middenscheiding haha, mijn haar zit anders juist heel gek.
Ik heb sws altijd een middenscheiding.
Ik heb van nature een middenscheiding, maar vind het niet echt leuk bij mezelf, dus ik doe al jaren een zijscheiding. Maar de laatste tijd overweeg ik soms weer de middenscheiding. Ik moet er nog heel erg aan wennen
Hebben jullie de 2021 stemwijzer al gedaan?
- Ja
- Nee, maar ben ik nog wel van plan
- Nee, maar dat ga ik ook niet doen
- Nvt
0 stemmers
Mijn uitslag past wel bij wat ik in gedachte had. Was vooral blij om te zien dat FvD en PVV nog lekker onderdaan bungelen. Maar nog lager staan Jezus Leeft, Libertaire Partij en JA21, die ken ik allemaal niet eens
Thanks, nu heb ik dat nummer de hele dag in mn hoofd
Ben echt gefascineerd door die video’s, dus even een polletje
Zou jij de 10.000 kcal challenge kunnen halen? Dus 10.000 kcal eten in 24 uur.
- Ja, easy
- Ja, met wat moeite
- Nee
- Geen idee?
0 stemmers
Huh ik doe de stemwijzer net en ik klik op ‘meer info’ bij de stelling over salarissen voor leraren. Hierbij staat dat een basisschoolleraar gemiddeld 4470 euro per maand verdient en een leraar in het voortgezet onderwijs 5330 euro per maand?!
Ik dacht altijd dat leraar zijn een slecht betaalde baan was maar dit zijn toch hele dikke salarissen?!
Geen idee waar ze dat vandaan halen want het is na 15 jaar in dienst bruto ongeveer 4000 in po.
En bovendien gaat het om de werkdruk in het onderwijs, niet zoveer om het netto salaris.
Dit lijken me inderdaad zware overschattingen, of misschien is het inclusief teamleiders en management. Hier vind je de salaristabellen voor het VO: https://www.vo-raad.nl/system/downloads/attachments/000/000/979/original/Salaristabellen_SEC_1-6-2019_en_1-3-2020.pdf?1592220881.
Op de eerste pagina zie je de docentschalen LB, LC en LD. De meeste docenten bij ons op school zitten in LB (min. 2822, max 4031), als je eerstegraads docent bent én extra verantwoordelijkheden (denk aan examensecretaris), dan kun je in LC komen. LD is voor zover ik weet alleen weggelegd voor teamleiders en hoger, behalve als je een tekortvak zoals wiskunde geeft en de school echt jou nodig heeft.
Ik kijk nu voor het eerst zo’n filmpje maar zie wel dat wat je drinkt niet meetelt, dat maakt het wel ietsje lastiger nog. Maar volgens mij alsnog wel te doen, als je tactisch eet. Een vriend van me postte laatst op instagram dat ie ontbijt bij Nando’s had besteld en hij had uitgerekend dat er alleen al meer dan 2500 kcal in zijn ontbijt zaten en het was een groot ontbijt maar niet eens extreem veel ofzo, blijkbaar gewoon heel ongezond.
Waar ga je op stemmen?
- VVD
- PVV
- CDA
- D66
- GroenLinks
- SP
- PvdA
- ChristenUnie
- PvdD
- 50Plus
- SGP
- DENK
- FvD
- Bij1
- JA21
- Code Oranje
- Volt
- NIDA
- Piratenpartij
- LB
0 stemmers
- Jong
- Splinter
- BBB
- NLBeter
- Lijst Henk Krol
- OPRECHT
- JEZUS LEEFT
- TROTS
- U-buntu Connected Front
- Blanco lijst met als eerste kandidaat Zeven, A.J.L.B
- Partij van de Eenheid
- DE FEESTPARTIJ
- Vrij en sociaal Nederland
- Wij zijn Nederland
- Modern Nederland
- De Groenen
- Partij voor de Republiek
- Ik wil alleen anoniem stemmen op deze poll
0 stemmers
ik twijfel tussen bij1 en pvda
Ik wil even kijken of Bij1 bij de peilingen minimaal 1 zetel krijgt, dan ga ik denk ik daarop stemmen. Anders kiezen tussen Groenlinks of Pvdd
Hoe doe je uberhaupt een andere scheiding
Nou, moet je mensen het recht ontnemen om kinderen te kunnen verwekken: nee, moet je mensen eindeloze IVF trajecten laten doorlopen: ook nee. In die zin heb je geen ‘recht’ op het verwekken van een kind.
Ik twijfel nog.
Ik zie er nu partijen tussen staan dat ik denk queee?
Feestpartij?
@Puzzelmeiske en @Banananana ja ik kan eigenlijk ook niet geloven dat dit klopt hoor. En ik snap dat de werkdruk hoog is in het onderwijs, maar als dit salaris er tegenover zou staan dan vind ik dat niet zo heel kwalijk, eerlijk gezegd. Voor zo’n salaris vind ik het namelijk niet gek dat daar een redelijk hoge werkdruk tegenover staat, denk dat dat bij de meeste banen met zo’n salaris wel zo is.
Je hebt tegenwoordig ook super veel leuke kaarten voor valentijn maar die meer voor vriendinnen zijn IPV liefde.