Ben bang dat het meer een carnaval achtige partij is.
Bij mij komt de boer burger partij eruit?! Wtf is dat even omscholen tot boer denk ik
Haha ja stuk, ik heb gewoon 37 partijen van deze lijst gehaald https://www.kiesraad.nl/actueel/nieuws/2021/02/05/37-partijen-nemen-deel-aan-tweede-kamerverkiezing
Net even op de site van die feestpartij gekeken: https://www.defeestpartij.nl/
Voornamelijk op de horeca gericht en ze willen 10k voor iedere Nederlander om de economie te steunen. Echt een draak van een website trouwens. Ik kan dit echt niet serieus nemen lol
Bij mij kwam Nida als hoogste eruit, GroenLinks daarna en SP, PiratenPartij, PVDA, Bij1 stonden allemaal ook erg hoog.
Wow ik vind nee best heftig eigenlijk?
Ik vind het al bijzonder dat zoveel collegaâs van mij vinden dat een ouder met mentale proberen geen ouder had mogen worden. Maar echt recht ontnemen zoals alle clusterb stoornissen verplicht aan de anticonceptie vind ik echt bizar.
Oh verplicht sterilisatie was dat idee, maar goed even bizar als je het mij vraagt haha
Ja ik twijfel ook hoe het te interpreteren. Is het nee: je mag mensen het recht ontnemen, of nee: we hoeven als maatschappij niet alles op alles te zetten om mensen een nieuw kind op de wereld te laten zetten.
Hahhaha die site
Maar dat gebeurt voor heel veel mensen wel al helaas en dat is dan toch omdat mensen vinden dat het niet voor iedereen een recht is? Zo had ik hem geĂŻnterpreteerd in ieder geval
Een keer had een collega al zin in het weekend en zaten we om 16u met alcohol nog een uur te werken. Baas was er niet en vrijdag= sowieso klein clubje.
Normaal gesproken niet. Als we samen alcohol dronken was het in een café
Ik denk dat je het mensen niet mag ontnemen maar een kind is geen stuk speelgoed wat je willens en wetens neer mag plempen en vervolgens niet voor kan of wil zorgen etc.
Met rechten komen plichten (en verantwoording nemen) en dat schijnt nogal vergeten te worden door mensen met (blijvende) mentale problemen.
Als er sneeuw en ijs op straat ligt, draag je dan speciale schoenen die je met ander weer niet draagt?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Mijn moeder verwisselt hierbij de namen van mij, mân broer Ă©n mân vader
Nee, maar ook niet schoenen die ik op normale dagen draag haha. Mijn wandelschoenen zijn nu echt top, maar die draag ik normaal echt alleen als we een bergwandeling gaan maken ofzo. Had ze voor deze week al zeker een jaar niet meer aangehad.
Heb jij wel eens heftige verliefde gevoelens gehad voor meerdere mensen tegelijk? Dat zie je altijd in dramatische films en ik vraag me dan weer af hoeveel mensen dat nou echt hebben.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja, hadden die mensen ook gevoelens voor jou?
- Ja allebei
- Ja een van de twee
- Nee allebei niet
- Geen idee
0 stemmers
dit klinkt heel overdreven, het was ook niet echt âheftige verliefdheidâ, meer dat ik niet kon kiezen tussen 2 jongens die mij allebei wel leuk vonden
weet niet of het dan nog telt als ja
Ik draag mijn motorlaarsjes, die zijn waterdicht en hebben een goed profiel, dus je glijd ook niet uit. En ze zijn ook best leuk!
Ik had laatst de Feestpartij opgezocht omdat ik het ook een opvallende verschijning vond. Blijkt een partij te zijn van/voor (horeca)ondernemers die voor hun belangen op willen komen ivm corona.
Nou niet als beginnend docent hoor. Vriendin van me is afgestudeerd, werkt in het vo en verdient 16 euro per uurâŠ
Dat is op basis van een 38 urige werkweek âŹ2.635 per maand, dat is volgens mij een prima startsalaris in de meeste sectoren.